Moeten die niet vooral de-escalerend optreden?Jij zou moderator moeten worden, je kent alle gevoeligheden precies!
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeten die niet vooral de-escalerend optreden?Jij zou moderator moeten worden, je kent alle gevoeligheden precies!
![]()
Ik waardeer de poging om het zonder straf maar met (her)educatie, bewustwording en indoctrinatie proberen op te lossen.
@ak eet elke dag MacIk had het over hoog vet% dat heeft niet zozeer met dik zijn te maken. Zorg er eerst voor dat je rond de 12-14% zit en dan pas over surplus voeding nadenken. En velen denken dat gainen wekelijks maccie tjappen is. En weekenden los gaan, want ja ik ben aan het bulken. 🤣🤣🤣
Noem je AK nu een dikke beginner?
99% denk ik. Iedereen wil direct gainen maar zitten standaard hoog in vet%. Nouja dat is wat ik tegenkom.
doe dan ff de nuances hij eet in ieder geval ergens in de buurt van 4000kcal clean en dat willen de meeste niet horen.
Voor mij voorlopig ook even geen Mac omdat ik aan het cutten ben. Ik ben net onkruid ik verga toch niet 🫣Denk dat @Seth_Fit beetje boos is dat ik niet samen met hem naar de mac ga. Wellicht verlaat ie straks het forum en staat me Kill ratio op 5.
7600 en je insuline gevoeligheid dan? Hoe zit het daarmeeIk eet eigenlijk 7600 “clean”. De mac is een cheatmeal die je vervangt met een vd meals die dag.
Voorheen at ik iets meer en nam ik 2 koekjes, maar die zijn er inmiddels uit #cut
4.9 gemiddeld deze week nuchter gemeten. Lantus van 50iu naar nu 32iu en dit word aangepast adhv glucose.7600 en je insuline gevoeligheid dan? Hoe zit het daarmee
Hoe lang gaat je blast duren? Verhoog je dan ook je kuur of blijft dat gelijk?4.9 gemiddeld deze week nuchter gemeten. Lantus van 50iu naar nu 32iu en dit word aangepast adhv glucose.
Slik wat andere supps om glucose te optimaliseren komende weken om weer fris en fruitig een blast te starten.
Blast duurt zolang gezondheid het toelaat, eetlust oke blijft en/of resultaten nog vooruit gaan. Vooraf is dat niet te zeggen. Doseringen/aanpak/trainingen/supps blijven heel eind hetzelfde, maar zal dit tegen die tijd hier droppen.Hoe lang gaat je blast duren? Verhoog je dan ook je kuur of blijft dat gelijk?
lekker man knallenBlast duurt zolang gezondheid het toelaat, eetlust oke blijft en/of resultaten nog vooruit gaan. Vooraf is dat niet te zeggen. Doseringen/aanpak/trainingen/supps blijven heel eind hetzelfde, maar zal dit tegen die tijd hier droppen.
Vorige blast ook gestopt doordat vermoeidheid enorm werd en eetlust minder en dan kan je beter stoppen, ff paar weken resetten en weer gaan wanneer het tijd is. Eetlust is inmiddels weer stabiel, vermoeidheid kan beter en eind april bloed prikken en vanuit daar bepalen welke kant we op gaan.
En veel hebben gewoon zware botten.Veel jonge gastjes zijn helemaal niet dik, maar moeten gewoon meer (en beter) eten.
Netjes, nu mag je je skill cape dragenDenk dat @Seth_Fit beetje boos is dat ik niet samen met hem naar de mac ga. Wellicht verlaat ie straks het forum en staat me Kill ratio op 5.
![]()
Of een heel zwaar ego, die telt de laatste jaren ook mee in gewicht.En veel hebben gewoon zware botten.
Al die haters tegenwoordig.
En veel hebben gewoon zware botten.
Al die haters tegenwoordig.
Is dit Rich Piana?
Mocht ie willen 😝