Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Die 50-100€ pm spenderen ze vervolgens wel aan allerlei nutteloze supplementen die totaal overbodig zijn 😜

Blijf toch van mening als je de gym instapt dat men dit doet voor gains om te groeien. Iemand die daar kennis van heeft kan men altijd de juiste kant op duwen en een coach kan inschatten hoe iemand is en daarop zijn plan samenstellen. Train je als recreant dan komt het wat minder nauw dan dat je wedstrijd ambities hebt waar alles net wat strakker moet.

Ik heb eerste 4/5 jaar zonder coach getraind, zou ik wel een coach hebben gehad durf ik me crocs op het spel te zetten dat ik echt stukken verder was qua progressie. Gevoelsmatig trainde ik al vanaf dag 1 “kei hard”, maar de kennis was toen minder waardoor je de gains die je hebt gemaakt in 4/5 jaar tijd ook in wellicht 1 max 2 kon als je de juiste aansturing had
`nutteloze mensen die totaal overbodig zijn`

• Heart
Waarderingen: AK
Veel jonge gastjes zijn helemaal niet dik, maar moeten gewoon meer (en beter) eten.

Veel jonge gastjes zijn helemaal niet dik, maar moeten gewoon meer (en beter) eten.
Idd, zo ook maatje van mijn zoon(19) week later belt zijn moeder mij op dat ie vreet als de wolven :D
Hij weegt nu in elk geval bijna 100kg met acceptabel vetp. op 1.93m. Jonge lui die in de groei zitten moeten niet cutten, maar goed eten en keihard trainen

Ik had het over hoog vet% dat heeft niet zozeer met dik zijn te maken. Zorg er eerst voor dat je rond de 12-14% zit en dan pas over surplus voeding nadenken. En velen denken dat gainen wekelijks maccie tjappen is. En weekenden los gaan, want ja ik ben aan het bulken. 🤣🤣🤣

Dat het niet met dik zijn te maken heeft of dat het maccie tjappen is?
Aangepast.

Het was een grapje dat bulken niet betekent dat je aan het fastfood moet en ieder weekend los kan.

Waarschijnlijk is dit grapje al even succesvol als mijn Star Wars-grapje eerder.

Tjappen is een denigrerende term voor aziatische McDonalds-bezoekers. Ga daar maar eens even over nadenken jongeman.

Terug
Naar boven