- Waardering
- 32.583
- Massa
- 160kg
Bodybuilding.nl Forum
Het grootste Bodybuilding & Fitness forum van Nederland en België
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Instagram en TikTok
Ik had een iets minder grandioze oorsprong in gedachte.
`nutteloze mensen die totaal overbodig zijn`Die 50-100€ pm spenderen ze vervolgens wel aan allerlei nutteloze supplementen die totaal overbodig zijn 😜
Blijf toch van mening als je de gym instapt dat men dit doet voor gains om te groeien. Iemand die daar kennis van heeft kan men altijd de juiste kant op duwen en een coach kan inschatten hoe iemand is en daarop zijn plan samenstellen. Train je als recreant dan komt het wat minder nauw dan dat je wedstrijd ambities hebt waar alles net wat strakker moet.
Ik heb eerste 4/5 jaar zonder coach getraind, zou ik wel een coach hebben gehad durf ik me crocs op het spel te zetten dat ik echt stukken verder was qua progressie. Gevoelsmatig trainde ik al vanaf dag 1 “kei hard”, maar de kennis was toen minder waardoor je de gains die je hebt gemaakt in 4/5 jaar tijd ook in wellicht 1 max 2 kon als je de juiste aansturing had
Niet zo negatief zijn over jezelf ouwe
99% denk ik. Iedereen wil direct gainen maar zitten standaard hoog in vet%. Nouja dat is wat ik tegenkom.Dat is een goeie, denk dat 90% van de mensen daarmee zouden moeten beginnen
Waar komen die auto's vandaan?
Idd, zo ook maatje van mijn zoon(19) week later belt zijn moeder mij op dat ie vreet als de wolvenVeel jonge gastjes zijn helemaal niet dik, maar moeten gewoon meer (en beter) eten.

Niet?En velen denken dat gainen wekelijks maccie tjappen is. En weekenden los gaan, want ja ik ben aan het bulken. 🤣🤣🤣

Dat het niet met dik zijn te maken heeft of dat het maccie tjappen is?
Aangepast.Dat het niet met dik zijn te maken heeft of dat het maccie tjappen is?
2 seconden gedaan en het resultaat "het zal"Tjappen is een denigrerende term voor aziatische McDonalds-bezoekers. Ga daar maar eens even over nadenken jongeman.
Jij zou moderator moeten worden, je kent alle gevoeligheden precies!Tjappen is een denigrerende term voor aziatische McDonalds-bezoekers. Ga daar maar eens even over nadenken jongeman.

Zeg loempiavouwer dat kan niet hè.Tjappen is een denigrerende term voor aziatische McDonalds-bezoekers. Ga daar maar eens even over nadenken jongeman.
Wat zal?
Dat zegt hij net. Het! Zal.