- Waardering
- 1.745
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
@ak ik huil met je mee in een hoekje maatLeuk om die progressie zo te zien. Was sept '22 je laatste natural pic?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ak ik huil met je mee in een hoekje maatLeuk om die progressie zo te zien. Was sept '22 je laatste natural pic?
“Ja”Leuk om die progressie zo te zien. Was sept '22 je laatste natural pic?
Dikke abbs man, ie ziet er ripped uut! Man man, wat weeg je nu?3% bf aldus de dbb guidelines, als ik me borst/buik ff trim dan denk zelfs 1% bf.
![]()
105/106kg momenteel, bulk is weer begonnen dus +1 a 2 kg pm is de targetDikke abbs man, ie ziet er ripped uut! Man man, wat weeg je nu?
Lekker bezig, ik zit nu op 100.3kg en 15%, vergeleken bij jou ben ik moddervet105/106kg momenteel, bulk is weer begonnen dus +1 a 2 kg pm is de target

Het is een never ending project voor iedereen. Abs is ook beetje genetisch, ik blijf ze houden op hoger bf%. Als ik zelf zou moeten schatten zou ik op 11/12% zitten.Lekker bezig, ik zit nu op 100.3kg en 15%, vergeleken bij jou ben ik moddervet![]()
Vriend van mij heeft dat ook…. Ik moet echt diep om ze beetje te zien!!Het is een never ending project voor iedereen. Abs is ook beetje genetisch, ik blijf ze houden op hoger bf%. Als ik zelf zou moeten schatten zou ik op 11/12% zitten.
Netjes man hoe vaak train jij je abs en vanaf hoeveel % begin je met bulken? Doe je dat ook rond de 11/12 %?3% bf aldus de dbb guidelines, als ik me borst/buik ff trim dan denk zelfs 1% bf.
![]()
Abs net als kuiten 2x pw na een sessie net wat uitkomt. 4 werksets per keer, hoge repsNetjes man hoe vaak train jij je abs en vanaf hoeveel % begin je met bulken? Doe je dat ook rond de 11/12 %?
Goede fysiek man3% bf aldus de dbb guidelines, als ik me borst/buik ff trim dan denk zelfs 1% bf.
![]()

Goed bezig man!
Thanks, en dat zonder gewichten te liftenGoed bezig man!
Je zou je foto's eens in zwartwit moeten zetten, met die achtergrond van je krijg je een mooie industriële sfeer.

Hoeveel bodyfat % gok je me nu?Abs net als kuiten 2x pw na een sessie net wat uitkomt. 4 werksets per keer, hoge reps
Als het aan mij lag cutten ik nog iets dieper, maar de coach gaf aan dit niet te willen en bulk weer starten doordat eetlust weer goed is.
15/18 zou ik zeggen, iig tijd om te cutten als je effectief te werk wilt gaan.
ED 40mg Dbol en je bent volgende week 2kg zwaarder (niet verder vertellen, is ons geheimpje)3% bf aldus de dbb guidelines, als ik me borst/buik ff trim dan denk zelfs 1% bf.
![]()