AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Me

Bijlagen

• 431593425_10229452591612717_6538020207879993581_n.jpg
    431593425_10229452591612717_6538020207879993581_n.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 105
Sommige lachers durven niet eens een foto van zichzelf te plaatsen, ondanks wilde claims.

Volg er een behandeling voor elke 2 weken, maar is iets wat tijd kost. Zit nu in cruise en kijk of het wegtrekt en dan zal komende blast de gear iets gewijzigd worden kijken wat dit teweeg brengt.

Bovenrug is heel eind oke, onderrug moeizamer. Roel gaf aan dat dit door het zweten komt aangezien het echt alleen op een plek bij mij is. Borst/gelaat etc allemaal 0.

Volg er een behandeling voor elke 2 weken, maar is iets wat tijd kost. Zit nu in cruise en kijk of het wegtrekt en dan zal komende blast de gear iets gewijzigd worden kijken wat dit teweeg brengt.

Bovenrug is heel eind oke, onderrug moeizamer. Roel gaf aan dat dit door het zweten komt aangezien het echt alleen op een plek bij mij is. Borst/gelaat etc allemaal 0.
Je kunt proberen of parfumvrij kleding wassen helpt. oa Neutral of eigen merk van Appie

• Like
Waarderingen: AK

De 7000kcal spelen hier ook een rol in of ligt dit puur aan gear?

De 7000kcal spelen hier ook een rol in of ligt dit puur aan gear?
Het vele eten speelt wel een rol hierin, maar heb wel vaker veel moeten eten en eigenlijk is de dosering nu meest gestegen. Het zou eventueel ook de masteron kunnen zijn dus wacht even af hoe komende weken in cruise het word en wellicht dat masteron vervangen word in komende blast.

Terug
Naar boven