15/18 zou ik zeggen, iig tijd om te cutten als je effectief te werk wilt gaan.
Oké dankjewel! Ik ga nog zeker door!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15/18 zou ik zeggen, iig tijd om te cutten als je effectief te werk wilt gaan.
Je haalt het met 2 vingers in je neus nog om zeer lean te zijn in de zomer dus zou jezelf daar iig geen zorgen over maken.
Misschien dan volgende zomer beetje tren erinJe haalt het met 2 vingers in je neus nog om zeer lean te zijn in de zomer dus zou jezelf daar iig geen zorgen over maken.
Zou ik zeker doen.
Hee zo was het niet bedoeld he jongens 🫠
1 kg op elke arm!ED 40mg Dbol en je bent volgende week 2kg zwaarder (niet verder vertellen, is ons geheimpje)
Wat is je plan mbt de acne?Natty cruising, 106.2kg vanochtend, 7750 kcal eetlust enorm
![]()
Volg er een behandeling voor elke 2 weken, maar is iets wat tijd kost. Zit nu in cruise en kijk of het wegtrekt en dan zal komende blast de gear iets gewijzigd worden kijken wat dit teweeg brengt.
Je kunt proberen of parfumvrij kleding wassen helpt. oa Neutral of eigen merk van AppieVolg er een behandeling voor elke 2 weken, maar is iets wat tijd kost. Zit nu in cruise en kijk of het wegtrekt en dan zal komende blast de gear iets gewijzigd worden kijken wat dit teweeg brengt.
Bovenrug is heel eind oke, onderrug moeizamer. Roel gaf aan dat dit door het zweten komt aangezien het echt alleen op een plek bij mij is. Borst/gelaat etc allemaal 0.
Ik klikte op "de laatst genomen foto".Je kunt proberen of parfumvrij kleding wassen helpt. oa Neutral of eigen merk van Appie
De 7000kcal spelen hier ook een rol in of ligt dit puur aan gear?Volg er een behandeling voor elke 2 weken, maar is iets wat tijd kost. Zit nu in cruise en kijk of het wegtrekt en dan zal komende blast de gear iets gewijzigd worden kijken wat dit teweeg brengt.
Bovenrug is heel eind oke, onderrug moeizamer. Roel gaf aan dat dit door het zweten komt aangezien het echt alleen op een plek bij mij is. Borst/gelaat etc allemaal 0.
zwetenDe 7000kcal spelen hier ook een rol in of ligt dit puur aan gear?
Het vele eten speelt wel een rol hierin, maar heb wel vaker veel moeten eten en eigenlijk is de dosering nu meest gestegen. Het zou eventueel ook de masteron kunnen zijn dus wacht even af hoe komende weken in cruise het word en wellicht dat masteron vervangen word in komende blast.De 7000kcal spelen hier ook een rol in of ligt dit puur aan gear?
Hoe je t binnenkrijgt én nog een enorme eetlust hebt is mij een raadselNatty cruising, 106.2kg vanochtend, 7750 kcal eetlust enorm
![]()