XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Het vele eten speelt wel een rol hierin, maar heb wel vaker veel moeten eten en eigenlijk is de dosering nu meest gestegen. Het zou eventueel ook de masteron kunnen zijn dus wacht even af hoe komende weken in cruise het word en wellicht dat masteron vervangen word in komende bla
Nooit acne, alleen bij masteron last van. Denk dat dit wel eens het probleem kan zijn ;-)

• Like
Waarderingen: AK
Hoe je t binnenkrijgt én nog een enorme eetlust hebt is mij een raadsel :o

Zou jij voor pro bb’er gaan heb je zo 8-9k per dag nodig
Het verbaasd me zelf ook. Enigste wat ik een nadeel vind is de tijd die het kost om te eten. Me vriendin prept de meeste bakjes voor me, maar puur het opeten zit dagelijks snel 2/3uur tijd in en ik leef dus thuis aan de eettafel.

500 kcal is fruitsap 50kcal/100ml
750 kcal is 100gr complex carb shake
400 kcal is 100gr dextro intra

Rest vd kcal is basic muv 1 koekje pwo 200/300 kcal, net waar ik zin in heb.

• Like
Waarderingen: GruX
  • Like
Waarderingen: GruX
Alle kcal uit chocolade paaseitjes tellen vandaag niet, dus kunt onbeperkt eten.
Gr

IMG_5674.jpeg

Met een gigantische prijzenpot.

Ik spande de poten net aan en moet gelijk denken aan een broodje warm beenham. Ze gaan eindelijk ook mee de goede kant op. Rechts was aangedaan door bacteriële infectie in de knie dus best veel spierverlies maar dat is weer bijgetrokken.
1000001989.jpg

Laatst bewerkt:
Ik spande de poten net aan en moet gelijk denken aan een broodje warm beenham. Ze gaan eindelijk ook mee de goede kant op. Rechts was aangedaan door bacteriële infectie in de knie dus best veel spierverlies maar dat is weer bijgetrokken.
1000001989.jpg
Broek uit,

#nohomo

Terug
Naar boven