- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Echt niet. Zijn armen en delts misschien, maar hij heeft/had pecs, benen en een rug die nauwelijks voor die van Arnold onderdoen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt niet. Zijn armen en delts misschien, maar hij heeft/had pecs, benen en een rug die nauwelijks voor die van Arnold onderdoen.
Wat denken jullie van deze man. Claimt elke keer weer natty te zijn. Kan toch niet? Wel echt een mooi fysiek imo.
Wat denken jullie van deze man. Claimt elke keer weer natty te zijn. Kan toch niet? Wel echt een mooi fysiek imo.
Zane freely admits (on the Wiki page) that he took "A lot of supplements and amino acids". He does not admit to taking steroids but at the time most "pro" bodybuilders were.... Draw your own conclusions.
Is het dan echt niet haalbaar voor elke persoon om met "veel" kcal en goede voeding icm trainen en voldoende rust een dergelijk fysiek te bouwen?Zane freely admits (on the Wiki page) that he took "A lot of supplements and amino acids". He does not admit to taking steroids but at the time most "pro" bodybuilders were.... Draw your own conclusions.
Ja hoor haalbaar. Gwn niet zeggen dat je op gear zit🤫
![]()
Zonder grappen en grollen deze fysiek wel. Maar in deze pose zonder flex zo breed? heeft genetisch wel wat goeds meegekregen of is zijn sleutelbeen gwn Langer.?
Je kan wel veel bereiken hoor naturel maar je hebt geduld nodig en consistent blijven.Is het dan echt niet haalbaar voor elke persoon om met "veel" kcal en goede voeding icm trainen en voldoende rust een dergelijk fysiek te bouwen?
Ook al doe je er dan langer over dan met gear?
Hij is naturel!!Kan wel dat hij natty is imo, hele goede front en side poses maar echt 0,0 rug en hams
Hater.Geloof er geen snars van, is niet dat je geen rug en hams hebt dat je daarom natty bent, vergelijk even met de bodybuilders voor anabolics uitgevonden waren, zoveel meat krijg je niet op een triceps

De jonge Zane die ik hierboven post welIs het dan echt niet haalbaar voor elke persoon om met "veel" kcal en goede voeding icm trainen en voldoende rust een dergelijk fysiek te bouwen?
Ziet er goed uit man.106.4kg gemiddeld
Week 5 vd cruise, 375mg test pw
Glucose 4.8 / bloeddruk 121/64 / hartrust 59
Bloedprikken apk morgen
![]()
200 jaarIs het dan echt niet haalbaar voor elke persoon om met "veel" kcal en goede voeding icm trainen en voldoende rust een dergelijk fysiek te bouwen?
Verlies massa op minder aldus de coach. Ben er zelf ook wel van overtuigd dat 150mg test pw ruim voldoende is als cruise, tot een bepaald level.Ziet er goed uit man.
Maarreeh een cruise op 375mg per week?? Hoe lang duurt jouw week dan? Is 375mg pw nog wel een cruise of is dat de zogenaamde "cruise-de-luxe"?
Doping gebruiken voor nepspieren is juist het tegenovergestelde van toewijding en wilskracht.De jonge Zane die ik hierboven post wel
De golden era Zane die overduidelijk wel gesnoept heeft van de "technologie" die toen beschikbaar was? Misschien ?, maar realistisch gezien zo droog en trained Al vanaf jonge leeftijd met een v shape die hem genetisch Al gegund is vraag ik me af. Ik weet niet wat het je gaat kosten, mentaal als fysiek.
Die griekse goden fysiek die ze toen behaalden is hoe dan ook meer dan bewonderingswaardig. Vooral omdat de snoepjes die Coleman en Cutler tot hun beschikking hadden wel ff wat sterker waren. Hoe Dan ook werken ze zoveel harder dan zelfs de meest fanatieke gymgangers. En zijn ze niet voor niks pro's. De toewijding en wilskracht, hulde
Ja ja, nu weten we 't wel.Doping gebruiken voor nepspieren is juist het tegenovergestelde van toewijding en wilskracht.