AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Doping gebruiken voor nepspieren is juist het tegenovergestelde van toewijding en wilskracht.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Deze jongens hebben gewoon naast hun anabolengebruik de toewijding en wilskracht. Daarom zijn ze pro. Het is niet zo dat je anabolen gebruikt en met een zak Doritos op je muffe bank gaat zitten.

Plus je bent een pro en bodybuilding is gwn je bestaan. Je wilt competen, maar de hele competitie zit aan gear. Heb je Dan eigenlijk wel een keus ?

Tja wat zijn je doelen gewoon. Is het unfair dat je natty niet dezelfde resultaten boekt als met gear. Tja misschien, zou er gwn niet zoveel aandacht aan besteden. Zit je Alleen maar jezelf in de weg. Leef en laat leven

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: K82
Ik ben het niet helemaal met je eens. Deze jongens hebben gewoon naast hun anabolengebruik de toewijding en wilskracht. Daarom zijn ze pro. Het is niet zo dat je anabolen gebruikt en met een zak Doritos op je muffe bank gaat zitten.

Plus je bent een pro en bodybuilding is gwn je bestaan. Je wilt competen, maar de hele competitie zit aan gear. Heb je Dan eigenlijk wel een keus ?
Je wordt alleen een pro na lang en excessief dopinggebruik. En die legendarische kracht en dat uithoudingsvermogen bij hun trainingen komt ook alleen maar door exogene stoffen.

Je wordt alleen een pro na lang en excessief dopinggebruik. En die legendarische kracht en dat uithoudingsvermogen bij hun trainingen komt ook alleen maar door exogene stoffen.
In dat geval zou veelal hier op het forum pro moeten zijn . Maar goed prima dat je zo denkt. Ik denk dat je de werkethiek van pro bodybuilders behoorlijk onderschat. Zelf nog nooit gekuurd, maar vind t verder beetje zinloos om op of af te kijken tegen mensen die er wel voor kiezen. We zijn allemaal geen heiligen.

Vind zelf bijv. Alcohol een stuk triester dan gear. Ondanks dat we allemaal maar geconditioneerd zijn dat dat wel oke is.

Verder denk ik gewoon weer ontopic. Of maak een klaagtopic aan over roids ofzo.

2000 calorieën per dag hakt er wel ik maar opgeven is geen optie 💪🏼

Bijlagen

• ED18C1FA-275E-4D52-8A08-F3167A388577.jpeg
    ED18C1FA-275E-4D52-8A08-F3167A388577.jpeg
    51,7 KB · Weergaven: 96
2000 calorieën per dag hakt er wel ik maar opgeven is geen optie 💪🏼
Opgeven is enkel een optie in uiterste noodgevallen, dan noemen we dit ook geen "opgeven" maar "tijdelijk onderbreken tot nadere berichtgeving"

Goed bezig man!

Respect.

Wat denken jullie van deze man. Claimt elke keer weer natty te zijn. Kan toch niet? Wel echt een mooi fysiek imo.

Zijn benen zijn nog slechter dan de benen van @wovano toen die nog naturel was.

Daarmee mag je er vanuit gaan dat de naturel Schwarzenegger en zijn bovenlichaam niet naturel zijn en hij weet nog steeds niet hoe hij zijn benen moet raken.

Zijn benen zijn nog slechter dan de benen van @wovano toen die nog naturel was.

Daarmee mag je er vanuit gaan dat de naturel Schwarzenegger en zijn bovenlichaam niet naturel zijn en hij weet nog steeds niet hoe hij zijn benen moet raken.
Dat denk ik niet, maar met aardige genen kan dit fysiek zeker naturel gehaald worden

Dat denk ik niet, maar met aardige genen kan dit fysiek zeker naturel gehaald worden
Dan zal hij 1.60 zijn ofzo?

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n bovenlichaam kan opbouwen met deadlifts en bent over rows, alleen daarvan hou je volgende mij al meer benen over.

In dat geval zou veelal hier op het forum pro moeten zijn . Maar goed prima dat je zo denkt. Ik denk dat je de werkethiek van pro bodybuilders behoorlijk onderschat. Zelf nog nooit gekuurd, maar vind t verder beetje zinloos om op of af te kijken tegen mensen die er wel voor kiezen. We zijn allemaal geen heiligen.

Vind zelf bijv. Alcohol een stuk triester dan gear. Ondanks dat we allemaal maar geconditioneerd zijn dat dat wel oke is.

Verder denk ik gewoon weer ontopic. Of maak een klaagtopic aan over roids ofzo.
Er wordt verschillend gereageerd op steroïden en andere middelen. Dit heet genotype x environment interactie.

Zie Falconer: Introduction to Quantitative Genetics.

Laatst bewerkt:
Dan zal hij 1.60 zijn ofzo?

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n bovenlichaam kan opbouwen met deadlifts en bent over rows, alleen daarvan hou je volgende mij al meer benen over.
Hij is vaker getest op doping en hij doet alleen naturel bodybuilding shows. Tevens is hij best lang. Je kan dit bereiken maar dan moet je 10+ jaar consistent dieet en trainen en hele goeie genen.

Hij is vaker getest op doping en hij doet alleen naturel bodybuilding shows. Tevens is hij best lang. Je kan dit bereiken maar dan moet je 10+ jaar consistent dieet en trainen en hele goeie genen.
Dit kan je echt niet bereiken zonder doping.

Het is moeilijk om verder te kijken en te beseffen dat er mensen zijn met way betere genetics dan jezelf (en mij) he.

Keone pearson bijvoorbeeld zegt natural te zijn geweest bij het winnen van zijn eerste pro show. Niemand geloofde hem toen maar als je zijn transformatie ziet van toen classic naar nu 212 kampioen is dat echt insane.

Plus die overkell is niet zo droog als dat er verwacht word op een npc stage, cut nog wat verder en er zal minder massa overblijven.

Voor de haters:
PFP114011.jpg_DSC2455_CHXMKXWHRB.jpeg

Proof is in the pudding

Terug
Naar boven