Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu is er nog steeds niemand die hem geloofd. Het was ook te mooi om waar te zijn.Het is moeilijk om verder te kijken en te beseffen dat er mensen zijn met way betere genetics dan jezelf (en mij) he.
Keone pearson bijvoorbeeld zegt natural te zijn geweest bij het winnen van zijn eerste pro show. Niemand geloofde hem toen maar als je zijn transformatie ziet van toen classic naar nu 212 kampioen is dat echt insane.
Plus die overkell is niet zo droog als dat er verwacht word op een npc stage, cut nog wat verder en er zal minder massa overblijven.
Voor de haters:
![]()
Ik ben zelf 60m hardloper geweest en kogelstoter, internationale wedstrijden gedaan als junior en iedereen was minder fors dan ikzelf. Behalve Ria Stalman, die gebruikte steroïden. Kom ik daarna op mijn 17de voor het eerst in een sportschool, blijkt er een andere categorie gespierd en sterk te bestaan; zelfs lamme kantoortypes die 170kg bankdrukten.Het is moeilijk om verder te kijken en te beseffen dat er mensen zijn met way betere genetics dan jezelf (en mij) he.
Keone pearson bijvoorbeeld zegt natural te zijn geweest bij het winnen van zijn eerste pro show. Niemand geloofde hem toen maar als je zijn transformatie ziet van toen classic naar nu 212 kampioen is dat echt insane.
Plus die overkell is niet zo droog als dat er verwacht word op een npc stage, cut nog wat verder en er zal minder massa overblijven.
Voor de haters:
![]()
Ik ben zelf 60m hardloper geweest en kogelstoter, internationale wedstrijden gedaan als junior en iedereen was minder fors dan ikzelf. Behalve Ria Stalman, die gebruikte steroïden. Kom ik daarna op mijn 17de voor het eerst in een sportschool, blijkt er een andere categorie gespierd en sterk te bestaan; zelfs lamme kantoortypes die 170kg bankdrukten.
Tijdje geleden dat je nog eens een foto nam dan.
Nee was niet bij de Nam.
Denk je dat je zonder pseudo doping 145km kan fietsen aan 50 per uur ?Leuke discussie over wel of niet natural zijn…. Gelukkig zijn er weer naturals die zich veel beter voelen dan de niet naturals met klinklare onzin voorbeelden.
Mijn gouden regel is als ik twijfel of iemand gebruikt, dan gebruikt die voor 90% zeker…
Eeuwige gelul over die gasten die beweren natural te zijn. Op dat gebied is BB helaas net als het wielrennen 🤣

Volgens mij mis je mijn punt 🤣 In de wielersport gebruikte en gebruiken nog steeds doping in welke vorm dan ook. Daar wordt ook alles ontkent…. ;-)Denk je dat je zonder pseudo doping 145km kan fietsen aan 50 per uur ?
![]()
@Schwarzeneggertje haalt 2x die afstand met 60 per uur wel.Denk je dat je zonder pseudo doping 145km kan fietsen aan 50 per uur ?
![]()
Helemaal mee eens, leven en laten leven 🤣Mijn gouden regel is altijd: lekker boeiend of iemand gebruikt.
Precies dat sws!
Ik vind het zelf altijd cool en fijn als iemand eerlijk is. Mijn respect neemt niet af. Net als bij jou, ak, spambod, invorm, pindakaas, Vypaw of wovano. Vind het dan interessant open te lezen wat je moet eten, hoe je traint, hoe het voelt en hoe het eruit ziet. Zou er zelf ook graag zo uit zien. Zelf durf ik het niet. Dat is mijn eerlijke verhaal. Heb met de motorsport m’n lichaam al verneukt. Bang dat ik weer de lucky 1% ben.Mijn gouden regel is altijd: lekker boeiend of iemand gebruikt.
Volgens mij heb jij de foto van de trofee van mijn podium in die beroemde mountainbike marathon gemist. De meeste andere amateurs gebruiken wel doping trouwens.@Schwarzeneggertje haalt 2x die afstand met 60 per uur wel.
Ik kan me die ook niet meer scherp voor de geest halen.Volgens mij heb jij de foto van de trofee van mijn podium in die beroemde mountainbike marathon gemist. De meeste andere amateurs gebruiken wel doping trouwens.