MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Kijk nooit naar een ander maar naar jezelf, je bent je eigen voorbeeld.

Greg Doucette zijn mening is feit? Die gast is al jaren niet serieus te nemen. Zei ook dat Wesley Vissers nooit meer een show zou winnen.

Je zal het nooit weten alleen diegene zelf.

Welk bewijs heb je dat 0.0001% van mensen dit niet zouden kunnen bereiken? Omdat je zelf shitty genetics hebt en geen discipline waardoor je eigen lichaam nergens op lijkt?

Lijkt wel Schwarzeneggertje junior jij.

Het is moeilijk om verder te kijken en te beseffen dat er mensen zijn met way betere genetics dan jezelf (en mij) he.

Keone pearson bijvoorbeeld zegt natural te zijn geweest bij het winnen van zijn eerste pro show. Niemand geloofde hem toen maar als je zijn transformatie ziet van toen classic naar nu 212 kampioen is dat echt insane.

Plus die overkell is niet zo droog als dat er verwacht word op een npc stage, cut nog wat verder en er zal minder massa overblijven.

Voor de haters:
PFP114011.jpg_DSC2455_CHXMKXWHRB.jpeg
Nu is er nog steeds niemand die hem geloofd. Het was ook te mooi om waar te zijn.
Was hij naturel geweest, was hij dus wel aangekomen in het halfjaar dat hij niet meer naturel was.
De test sloeg ook nergens op, ze hadden hem op de middelen moeten testen.

Uiteindelijk of je nu naturel bent of niet het draait om discipline en ben blij dat fitness/bodybuilding dat mij heeft geleerd en dat kan ik ook meenemen op mijn privé leven.

Sommige mensen hebben nou eenmaal hun voorsprong i.v.m. Genen en ook al heb je dat niet kan je met hard werken nog t*ring veel bereiken.

Het is moeilijk om verder te kijken en te beseffen dat er mensen zijn met way betere genetics dan jezelf (en mij) he.

Keone pearson bijvoorbeeld zegt natural te zijn geweest bij het winnen van zijn eerste pro show. Niemand geloofde hem toen maar als je zijn transformatie ziet van toen classic naar nu 212 kampioen is dat echt insane.

Plus die overkell is niet zo droog als dat er verwacht word op een npc stage, cut nog wat verder en er zal minder massa overblijven.

Voor de haters:
PFP114011.jpg_DSC2455_CHXMKXWHRB.jpeg
Ik ben zelf 60m hardloper geweest en kogelstoter, internationale wedstrijden gedaan als junior en iedereen was minder fors dan ikzelf. Behalve Ria Stalman, die gebruikte steroïden. Kom ik daarna op mijn 17de voor het eerst in een sportschool, blijkt er een andere categorie gespierd en sterk te bestaan; zelfs lamme kantoortypes die 170kg bankdrukten.

Ik ben zelf 60m hardloper geweest en kogelstoter, internationale wedstrijden gedaan als junior en iedereen was minder fors dan ikzelf. Behalve Ria Stalman, die gebruikte steroïden. Kom ik daarna op mijn 17de voor het eerst in een sportschool, blijkt er een andere categorie gespierd en sterk te bestaan; zelfs lamme kantoortypes die 170kg bankdrukten.

Hahaha🤣

2jaar terug oud en nieuw op het dak bij het werk.
IMG_2788.jpeg

Leuke discussie over wel of niet natural zijn…. Gelukkig zijn er weer naturals die zich veel beter voelen dan de niet naturals met klinklare onzin voorbeelden.

Mijn gouden regel is als ik twijfel of iemand gebruikt, dan gebruikt die voor 90% zeker…

Eeuwige gelul over die gasten die beweren natural te zijn. Op dat gebied is BB helaas net als het wielrennen 🤣

Leuke discussie over wel of niet natural zijn…. Gelukkig zijn er weer naturals die zich veel beter voelen dan de niet naturals met klinklare onzin voorbeelden.

Mijn gouden regel is als ik twijfel of iemand gebruikt, dan gebruikt die voor 90% zeker…

Eeuwige gelul over die gasten die beweren natural te zijn. Op dat gebied is BB helaas net als het wielrennen 🤣
Denk je dat je zonder pseudo doping 145km kan fietsen aan 50 per uur ?
:trollface:

Mijn gouden regel is altijd: lekker boeiend of iemand gebruikt.

Mijn gouden regel is altijd: lekker boeiend of iemand gebruikt.
Ik vind het zelf altijd cool en fijn als iemand eerlijk is. Mijn respect neemt niet af. Net als bij jou, ak, spambod, invorm, pindakaas, Vypaw of wovano. Vind het dan interessant open te lezen wat je moet eten, hoe je traint, hoe het voelt en hoe het eruit ziet. Zou er zelf ook graag zo uit zien. Zelf durf ik het niet. Dat is mijn eerlijke verhaal. Heb met de motorsport m’n lichaam al verneukt. Bang dat ik weer de lucky 1% ben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven