MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.407
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het iemand van dbb die je genaaid had!?![]()
Yoga, Isometrics
Dagelijks 200 gram gemberwortel eten, 12 zakjes pure groene thee kruiden zonder zakje (shotjes), en veel lever eten om de rommel weg te spoelen die ik moet innemen.
Ben onterecht opgenomen, iemand had me veraden, ik ga daar verder niet op in. Ben zo weer thuis.
Ik denk dat iemand van dbb hem wou weg pesten ...Was het iemand van dbb die je genaaid had!?
Wie zou dat kunnen zijn!
Gratis medicatie net zo fijn💪🏻👏![]()
Yoga, Isometrics
Dagelijks 200 gram gemberwortel eten, 12 zakjes pure groene thee kruiden zonder zakje (shotjes), en veel lever eten om de rommel weg te spoelen die ik moet innemen.
Ben onterecht opgenomen, iemand had me veraden, ik ga daar verder niet op in. Ben zo weer thuis.
Zo ben ik niet!
Zo ben ik niet!
Alhoewel een niet te noemen (aantrekkelijke) mod daar wellicht anders over denkt!
Fly little wing, fly
Bicep lijkt wel wat gegroeid hier
Doel is @Schwarzeneggertje voorbij te gaan, dan stop ik me bb en is me leven compleet
Vocht of van nature zo bolle kop 🤣😘😘
Hamsterwangen van het vele eten.
Normaal trimt me vriendin me baard elke 3/4 dagen, maar ronde overgeslagen en dan oogt het direct alsof ik die hamster ben van de appie.Vocht of van nature zo bolle kop 🤣😘😘
Wel mooi fysiek voor een natty😍
Als je nog 1x 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt stuur ik het leger op je af.Normaal trimt me vriendin me baard elke 3/4 dagen, maar ronde overgeslagen en dan oogt het direct alsof ik die hamster ben van de appie.