MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik vind het zelf altijd cool en fijn als iemand eerlijk is. Mijn respect neemt niet af. Net als bij jou, ak, pindakaas of wovanov. Vind het dan interessant open te lezen wat je moet eten, hoe je traint, hoe het voelt en hoe het eruit ziet. Zou er zelf ook graag zo uit zien. Zelf durf ik het niet. Dat is mijn eerlijke verhaal. Heb met de motorsport m’n lichaam al verneukt. Bang dat ik weer de lucky 1% ben.
@wovano walgt van mijn shape, terwijl hij zelf er veel erger aan toe was voor zijn blast.

Volgens mij heb jij de foto van de trofee van mijn podium in die beroemde mountainbike marathon gemist. De meeste andere amateurs gebruiken wel doping trouwens.
Als jij je op 1 sport had gericht vanaf je 16de was je vast in 1 sport echt goed geworden. Misschien had jij goud kunnen winnen ipv Bart B. Wat was mountainbiken toen nog simpel.

Ik vind het zelf altijd cool en fijn als iemand eerlijk is. Mijn respect neemt niet af. Net als bij jou, ak, spambod, invorm, pindakaas of wovano. Vind het dan interessant open te lezen wat je moet eten, hoe je traint, hoe het voelt en hoe het eruit ziet.
Dit.

Als jij je op 1 sport had gericht vanaf je 16de was je vast in 1 sport echt goed geworden. Misschien had jij goud kunnen winnen ipv Bart B. Wat was mountainbiken toen nog simpel.
Bart gaf een tijd geleden een clinic bij ons en toen waren alle eliterenners van de NoordBikers sneller dan hij....we hebben het hem niet laten merken overigens.

Ik doe mijn sporten nooit in combinaties. Heb achtereenvolgens aan atletiek, bodybuilding, marathonschaatsen, mountainbiken en nu weer bodybuilding gedaan; doe ook al sinds mijn 6de aan wielrennen. Heb, behalve bij bodybuiding, altijd leuk kunnen meedoen, bv. NK op 60m indoor hardlopen.

Laatst bewerkt:
Bart gaf een tijd geleden een clinic bij ons en toen waren alle eliterenners van de NoordBikers sneller dan hij....we hebben het hem niet laten merken overigens.

Ik doe mijn sporten nooit in combinaties. Heb achtereenvolgens aan atletiek, bodybuilding, marathonschaatsen, mountainbiken en nu weer bodybuilding gedaan; doe ook als sinds mij 6de aan wielrennen. Heb, behalve bij bodybuiding, altijd leuk kunnen meedoen, bv. NK op 60m indoor hardlopen.
Prima

Volgens mij mis je mijn punt 🤣 In de wielersport gebruikte en gebruiken nog steeds doping in welke vorm dan ook. Daar wordt ook alles ontkent…. ;-)

Kijk maar naar Lance Armstrong, hij heeft tenminste gezegd hoe hij de doping controles omzeilde.

Die kerel moest daar een award voor krijgen.

Laatst bewerkt:
IMG20240406120024.jpg

Een wandeling in Genk city gemaakt.

True Natural BodyBuilding shake
17126027965005460034616150221532.jpg

1000047663.jpg

Yoga, Isometrics
Dagelijks 200 gram gemberwortel eten, 12 zakjes pure groene thee kruiden zonder zakje (shotjes), en veel lever eten om de rommel weg te spoelen die ik moet innemen.
Ben onterecht opgenomen, iemand had me veraden, ik ga daar verder niet op in. Ben zo weer thuis.

Terug
Naar boven