- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Dank! Ik had een kleine terugval in maart/april ivm verjaardagen en koningsdag maar in mei zit ik er weer strak op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terugval heb je soms nodig, houdt je scherp en zet je weer met je neus de goede kant op.Dank! Ik had een kleine terugval in maart/april ivm verjaardagen en koningsdag maar in mei zit ik er weer strak op
Met dit vetpercentage zou ik gewoon 1 kg per week afvallen.5 maanden geleden vs laatst genomen foto vanochtend. 6-7kg lichter
Bekijk bijlage 626899
Bekijk bijlage 626900
Je denkt dat je middelengebruik wilskracht is.Met dit vetpercentage zou ik gewoon 1 kg per week afvallen.
Ik zie het verschil ook niet. Goed dat je ermee bezig bent. Maar een terugval duurt geen 2mnd.Dank! Ik had een kleine terugval in maart/april ivm verjaardagen en koningsdag maar in mei zit ik er weer strak op
Jij voelt je aangesproken hé?
Naturel is 1 kg per week prima haalbaar. Ik heb zowel hier voor de contest als voor een men's physiquewedstrijd in 3 maanden 15 kg gecut op een vrij laag vetpercentage. Op een hoger percentage gaat het uiteraard gemakkelijker.

15kg in 3 maand? Mooi man, dan is er nog hoop voor me!Naturel is 1 kg per week prima haalbaar. Ik heb zowel hier voor de contest als voor een men's physiquewedstrijd in 3 maanden 15 kg gecut op een vrij laag vetpercentage. Op een hoger percentage gaat het uiteraard gemakkelijker.
Zonder hulpmiddelen, misschien af en toe een PWO (en dan bedoel ik niet Grolsch Kanon als PWO).
Als de massa hetzelfde lijkt maar de weegschaal geeft 7kg minder aan dan gaat er ergens wel iets goedIk zie het verschil ook niet. Goed dat je ermee bezig bent. Maar een terugval duurt geen 2mnd.
Kanon is net als AAS cheaten.Zonder hulpmiddelen, misschien af en toe een PWO (en dan bedoel ik niet Grolsch Kanon als PWO).

Kanon is net als AAS cheaten.
Ik neem ook vaak een tripeltje. Bijvoorbeeld dalijk front squatten en nu een Affligem.
![]()
Wie heeft die foto gemaakt?