Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

445772565_475887388429715_5350077862975853567_n.jpg

Groene thee 2 kopjes elke 20 minuten, zo ben ik nu af aan het vallen terwijl ik muziek luisten en brawlhalla speel in mijn stoel
Af en toe schouderdrukken en chinup
Gaat snel

Snelle cut!

daar leef je op de hele dag?

Ik heb net 2 kip broodjes gehaald bij albert heijn. Straks nog avond eten. Ik ga wat meer eten want deze cut gaat toch snel genoeg.
Ook de groene thee doe ik wat minder want dat is slecht voor de lever te veel groene thee.

Ik moet toegeven die vorige post van mij die belichting is overpowered. In deze verlichting in deze video zie ik er veel anders uit.

Snelle cut!

Ik heb net 2 kip broodjes gehaald bij albert heijn. Straks nog avond eten. Ik ga wat meer eten want deze cut gaat toch snel genoeg.
Ook de groene thee doe ik wat minder want dat is slecht voor de lever te veel groene thee.

Ik moet toegeven die vorige post van mij die belichting is overpowered. In deze verlichting in deze video zie ik er veel anders uit.

Haha elke keer als ik jou zie poseren moet ik aan Bruce Lee denken! Waarom weet ik niet 😅

Belichting is niets mis mee hoor, denk eerder dat je moet zonnebanken das wat anders dan banken in the gym. 💪🏽

Ga zo door dan kom je er wel.

IMG_4060.jpeg
IMG_4071.jpeg
IMG_4072.jpeg
Momenteel 86,5kg, ik kom van de 100+. Niet de snelste cut maar wel goed vol te houden zo langzaam (dik een jaar bezig oid). Bizar hoeveel spek je eigenlijk hebt. Blijft niks van over zo. Wat zou dit vetpercentage zijn? Ook een beetje een mindfuck, ik voel me nu soms op m’n buik ineens iets vetter terwijl ik dus wel afval. Misschien omdat het vel/vet losser wordt? Vaag. Maar ik ga rustig verder met vet lozen.

4 weken post show update. Gewicht 109,8.
Deze week wat lichter geworden ook wat scherper. Dinsdag 11 juni ga ik voor 2,5 week Italië. Dan als ik terug kom zal ik maandag 1 juli met de blast en off season beginnen. Voor nu is het dus gewoon nog beetje shape vasthouden.
IMG_3301.jpeg
IMG_3297.jpeg
IMG_3302.jpeg

Deze week wat lichter geworden ook wat scherper. Dinsdag 11 juni ga ik voor 2,5 week Italië. Dan als ik terug kom zal ik maandag 1 juli met de blast en off season beginnen. Voor nu is het dus gewoon nog beetje shape vasthouden.
IMG_3301.jpeg
IMG_3297.jpeg
IMG_3302.jpeg
Blijft een bruut fysiek man! Neem je op zo’n vakantie gewoon die weken rust? Snap dat dat een “ding” kan zijn voor iemand die de sport zo serieus neemt als jij

IMG_3301.jpeg
IMG_3297.jpeg
IMG_3302.jpeg
Ziet er goed uit en waar ligt de focus momenteel? Wat word je volgende wedstrijd? Heb dat gemist :-)

Blijft een bruut fysiek man! Neem je op zo’n vakantie gewoon die weken rust? Snap dat dat een “ding” kan zijn voor iemand die de sport zo serieus neemt als jij
Ligt eraan hoe lang ik op vakantie ga. Afgelopen winter was ik 8 dagen in Dubai had daar toen maar 1 keer getraind omdat het toch maar 8 dagen was. Nu ga ik 2,5 week totaal naar Italië dus probeer dan wel 4x per week te trainen. Mijn vrouw is zelf personal trainster en doet ook aan krachtraining dus dat scheelt dit wilt vaak nog vaker trainen dan mij. Het eten laat ik wel gewoon los en eet waar ik zin in heb. Door het vele bewegen op vakantie en omdat ik vaak maar 3x eet per dag op vakantie kom ik of wat droger terug of ik blijf het zelfde.

Ziet er goed uit en waar ligt de focus momenteel? Wat word je volgende wedstrijd? Heb dat gemist :-)
Het doel is nu bulken richting de 125/130kg. Wanneer ik dat gewicht heb bereikt dan denk ik dat ik wel genoeg spiermassa heb gebouwd om weer een wedstrijd te draaien. Dus ik denk over 1,5 jaar - 2 jaar. Ik mag 108,5 wegen op het podium en daar wil ik dit keer ook zeker van zijn dat ik dat haal. Want wil dan ook meteen een gooi doen voor een pro qualifier en ik kom nu gewoon nog benen te kort.

Gewicht zegt weinig. Sommige zien en ook zwaarder uit, maar wegen net zoiets als jij. met 1.5-2j 125-130 wegen, zal meest vet en vocht zijn. Wat je de gehel tijd ook mee moet sjouwen.

Gewicht zegt weinig. Sommige zien en ook zwaarder uit, maar wegen net zoiets als jij. met 1.5-2j 125-130 wegen, zal meest vet en vocht zijn. Wat je de gehel tijd ook mee moet sjouwen.
Vorige bulk was ik 122kg geëindigd. Dus daarom zeg ik ongeveer deze getallen. Zo dat dat een goeie meetstaaf is. Natuurlijk snap ikzelf ook wel dat gewicht niks zegt. Logisch dat het vet en vocht is. Ga meer eten dus ga meer vocht vasthouden en dit vetpercentage vasthouden al die tijd is ook niet echt haalbaar.

Vorige bulk was ik 122kg geëindigd. Dus daarom zeg ik ongeveer deze getallen. Zo dat dat een goeie meetstaaf is. Natuurlijk snap ikzelf ook wel dat gewicht niks zegt. Logisch dat het vet en vocht is. Ga meer eten dus ga meer vocht vasthouden en dit vetpercentage vasthouden al die tijd is ook niet echt haalbaar.
Ikzelf vindt dat zonde. liever niet hoger dan ~ 14%, maar ik ben benieuwd.

Ikzelf vindt dat zonde. liever niet hoger dan ~ 14%, maar ik ben benieuwd.
Ik weeg nu 110kg en me vetpercentage is gemeten nog op 3%. Dat is geen 3% dat snap ik zelf ook. Maar als ik 5% vet erbij kom dat is dan al 6kg aan vet. Dan zit ik als nog op 10% vet waarschijnlijk. Dan met meer eten erbij heb ik meer darm inhoud en houd ik meer vocht vast dat is ook al een paar kilo extra. Dan hoop ik een paar kilo spiermassa aan te komen. Dan weeg ik toch al snel rond de 122/123kg of ben ik nou gek? Wie heeft het over 14% vet dan?

Terug
Naar boven