royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Mijn kat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn kat
Maffekat zet alleen je rug erop en je biceps die je laat zien heeft ie er niet opgezet.
Nee zelftimer. Moet idd wat verder van de camera afzitten voor de biceps👍Maffekat zet alleen je rug erop en je biceps die je laat zien heeft ie er niet opgezet.
![]()
beide 76kg +/-. tot midden oktober nog door gecut tot 74kg ish. daarna bulk gestart en nu ook weer 76kg ongeveer.
lijkt wel iets verschil in te zitten maar tis niet noemenswaardig. #nattysucks
denk tot 78 kg door bulken en dan een minicut. vorige keer door getrokken tot 83 kg maar die laatste kilo's zijn gwn puur vet waardoor mn cut's veel te lang duren imo. (4maand)

Goed bezig, gun jezelf ook de tijd! Mooi fysiek trouwens kan je nog veel uithalen.
\![]()
74 - 76 - 78 kg Slow and steady. krijg nog steeds de vraag of ik nog wel naar de sportschool ga dus we gaan door
komende 2 weken kleine cut op 2800 kcal en dan weer verder bouwen. honger is compleet verdwenen en eten staat me tegen op 3700/3800 kcal.
Ik mis wel een beetje glamour in deze thuis foto's.Last van scheefstaande bekken. Dus maandag even naar osteopaat weer. 😎![]()
Duim lijkt ook iets anders ingedraaidIk mis wel een beetje glamour in deze thuis foto's.
Verder is je fysiek zo goed, ik zie geen minder ontwikkelde spiergroepen en ook alles symmetrisch. Linkerschouder lijkt iets lager, maar kan ook je stand zijn. Top
Pindakaas start filmcarrièreIs een screenshot van video. Trek tegenwoordig geen foto meer.
Maar film 😉
Kerel je bent echt een beer man.
Wanneer post jij je kwarktassen eens?
Ik volg heuheu