MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik weeg nu 110kg en me vetpercentage is gemeten nog op 3%. Dat is geen 3% dat snap ik zelf ook. Maar als ik 5% vet erbij kom dat is dan al 6kg aan vet. Dan zit ik als nog op 10% vet waarschijnlijk. Dan met meer eten erbij heb ik meer darm inhoud en houd ik meer vocht vast dat is ook al een paar kilo extra. Dan hoop ik een paar kilo spiermassa aan te komen. Dan weeg ik toch al snel rond de 122/123kg of ben ik nou gek? Wie heeft het over 14% vet dan?
Zo kun je niet rekenen. Kijk voor de gein naar @wovano die van jouw lengte is, en wat hij woog in maart. @vntl zit ook in bulk dacht ik
125-130kg is gewoon fucking zwaar. Ook ben je echt geen 3% nu, dat is volledig ripped.
Schermafdruk van 2024-05-31 15-58-05.png

Maar we gaan het zien

Lezen is moeilijk hè. Ik zeg ik snap zelf ook wel dat dat geen 3% vet is.
Dit was vorige bulk 122kg. Dus deze bulk paar kilo zwaarder en iets betere shape. Dat moet makkelijk haalbaar zijn.
IMG_3311.png

Zo kun je niet rekenen. Kijk voor de gein naar @wovano die van jouw lengte is, en wat hij woog in maart. @vntl zit ook in bulk dacht ik
125-130kg is gewoon fucking zwaar. Ook ben je echt geen 3% nu, dat is volledig ripped.

Maar we gaan het zien

Kijk niet zo boos, ik wordt er bang van.
Haha die boze blik zin in de genen dat heeft mijn zus en ouders ook. Ik ben meer een oostblokker maar wel in Nederland geboren. (lets en czechies)
Ik voel me vaak vrolijk van binnen maar dan als nog loop ik met boze blik en ik heb dat nog niet eens in de gaten.

Ik voel me ook niet helemaal thuis hier eerlijk gezegd in Nederland veel mensen denken vaak dat ik pools ben en ik word anders behandeld dan iemand die er 100% nederlands uit ziet
Dat terwijl ik wel gewoon in Nederland geboren ben

Maar we gaan het zien
Volgens mij is @doetjeman een stuk droger op z'n rug. Misschien minder vasculair, maar zoveel zegt dat niet.

Goed. Goed een foto als maatstaf boven een meting is wel weer echt DBB

Ik weeg nu 110kg en me vetpercentage is gemeten nog op 3%. Dat is geen 3% dat snap ik zelf ook. Maar als ik 5% vet erbij kom dat is dan al 6kg aan vet. Dan zit ik als nog op 10% vet waarschijnlijk. Dan met meer eten erbij heb ik meer darm inhoud en houd ik meer vocht vast dat is ook al een paar kilo extra. Dan hoop ik een paar kilo spiermassa aan te komen. Dan weeg ik toch al snel rond de 122/123kg of ben ik nou gek? Wie heeft het over 14% vet dan?
Denk dat @Bullshark in de bulk bedoelt niet hoger dan 14% misschien dat het ligt aan de foto’s maar zie je niet 110kg wegen je oogt wel lichter dan dat. Verder ben je heerlijk droog om te zien! 💪🏽

Ik denk dat het met het met inschattenv an lichaamsvet percentage, dat is lastig voor mensen die trainen. De reden is sommige mensen hebben een bredere core abs obeliqeus

edit:
Hoe heb ik dit getypt ik ben niet eens stoned

• Haha
Waarderingen: GruX
Volgens mij is @doetjeman een stuk droger op z'n rug. Misschien minder vasculair, maar zoveel zegt dat niet.

Goed. Goed een foto als maatstaf boven een meting is wel weer echt DBB
De enige vet meting die correct is. Is op de tafel van de patholoog. En heel simpel. Wat je ziet telt. 💪🏼🤣🤣

Nog een foto in realistische verlichting
Ben wat meer gaan eten op deze cut, wil me sterker voelen en iets voller

1000049868.jpg

Terug
Naar boven