Pindakaas.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5.024
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 7%
IFBB PRO Figure
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IFBB PRO Figure
Gefeliciteerd 💪🥳🥳
Je ziet er monster goed uit babe 🏆
Inmiddels een jaar bij Roel, hopelijk zet de trend zich door komend jaar 🙏
![]()
Omtrekken +4cm erbij afgelopen jaar op quads dus denk vertekend beeld.Goede arm gains gemaakt.
Je benen daarentegen lijken haast wel kleiner te zijn geworden, al is dat natuurlijk niet zo want je bent ook leaner nu op die foto.
Gefeliciteerd!
Congrats!!
Inmiddels een jaar bij Roel, hopelijk zet de trend zich door komend jaar 🙏
![]()
Goed bezig maat! Mooie groei te zien 💪🏼 staat er goed vol en strak bijInmiddels een jaar bij Roel, hopelijk zet de trend zich door komend jaar 🙏
![]()
Reken maar 9-10 weken cruise rest blast. Soms weekje extra cruise ivm omstandigheden.
Verder goed bij gevoeld zo lang blasten?! 🤗Reken maar 9-10 weken cruise rest blast. Soms weekje extra cruise ivm omstandigheden.
Wat geëxperimenteerd vooral welke compound wel/niet aanslaat doordat de ene wat meer sides veroorzaakten dan de andere bij mij, uiteenlopend van eetlust tot lichamelijk ellende.Verder goed bij gevoeld zo lang blasten?! 🤗
En dan paar switches in de compounds met test als basis?
denk ook aan je gezondheid en je ziet er hastikke goed uit joh, je bent echt een beer van een vent wat boeit die 10 kilo nouWat geëxperimenteerd vooral welke compound wel/niet aanslaat doordat de ene wat meer sides veroorzaakten dan de andere bij mij, uiteenlopend van eetlust tot lichamelijk ellende.
Lichamelijk voel ik me oncomfortabel met dit gewicht en 10kg eraf zou ik niet verkeerd vinden, maar dat is gewoon niet mogelijk. Heb altijd gezegd bij 100kg “lean” stop ik, maar de realiteit is denk dat ik pas stop als me lichaam gewoon op is en tot die tijd maximaal gas blijf geven.
Waarom trainen als je toch dood gaatUiteindelijk bij TRT waar iedereen naar toe gaat dan ga je toch mega veel massa verliezen dus tis toch tijdelijk
denk ook aan je gezondheid en je ziet er hastikke goed uit joh, je bent echt een beer van een vent wat boeit die 10 kilo nou
Flink wat overall massa erbij, netjes. Roel weet wel wat die doet.Inmiddels een jaar bij Roel, hopelijk zet de trend zich door komend jaar 🙏
![]()
Ik zou me linkerbal op offeren voor 10kg spiermassa. 10kg op de weegschaal kan ik denk wel in een maand realiseren. 10kg spiermassa maakt iemand totaal onherkenbaar en ik zou tekenen als ik dit in 2 jaar kan krijgen.denk ook aan je gezondheid en je ziet er hastikke goed uit joh, je bent echt een beer van een vent wat boeit die 10 kilo nou
2kg meer stage gewicht kan al een gigantisch verschil zijn.Ik zou me linkerbal op offeren voor 10kg spiermassa. 10kg op de weegschaal kan ik denk wel in een maand realiseren. 10kg spiermassa maakt iemand totaal onherkenbaar en ik zou tekenen als ik dit in 2 jaar kan krijgen.
PINDAKAAS!! wat zie je er mooi uit, mooie tan, glimlach en chapeau !