MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

IFBB PRO Figure
IMG-20240713-WA0044.jpg

Inmiddels een jaar bij Roel, hopelijk zet de trend zich door komend jaar 🙏

IMG_1444.png

Goede arm gains gemaakt.

Je benen daarentegen lijken haast wel kleiner te zijn geworden, al is dat natuurlijk niet zo want je bent ook leaner nu op die foto.

Goede arm gains gemaakt.

Je benen daarentegen lijken haast wel kleiner te zijn geworden, al is dat natuurlijk niet zo want je bent ook leaner nu op die foto.
Omtrekken +4cm erbij afgelopen jaar op quads dus denk vertekend beeld.

• Like
Waarderingen: AK
Verder goed bij gevoeld zo lang blasten?! 🤗
En dan paar switches in de compounds met test als basis?
Wat geëxperimenteerd vooral welke compound wel/niet aanslaat doordat de ene wat meer sides veroorzaakten dan de andere bij mij, uiteenlopend van eetlust tot lichamelijk ellende.
Lichamelijk voel ik me oncomfortabel met dit gewicht en 10kg eraf zou ik niet verkeerd vinden, maar dat is gewoon niet mogelijk. Heb altijd gezegd bij 100kg “lean” stop ik, maar de realiteit is denk dat ik pas stop als me lichaam gewoon op is en tot die tijd maximaal gas blijf geven.

Wat geëxperimenteerd vooral welke compound wel/niet aanslaat doordat de ene wat meer sides veroorzaakten dan de andere bij mij, uiteenlopend van eetlust tot lichamelijk ellende.
Lichamelijk voel ik me oncomfortabel met dit gewicht en 10kg eraf zou ik niet verkeerd vinden, maar dat is gewoon niet mogelijk. Heb altijd gezegd bij 100kg “lean” stop ik, maar de realiteit is denk dat ik pas stop als me lichaam gewoon op is en tot die tijd maximaal gas blijf geven.
denk ook aan je gezondheid en je ziet er hastikke goed uit joh, je bent echt een beer van een vent wat boeit die 10 kilo nou

• Heart
Uiteindelijk bij TRT waar iedereen naar toe gaat dan ga je toch mega veel massa verliezen dus tis toch tijdelijk

denk ook aan je gezondheid en je ziet er hastikke goed uit joh, je bent echt een beer van een vent wat boeit die 10 kilo nou

10 kilo meer of minder spiermassa is echt een gigantisch verschil. Echt bodybuilding en gezondheid gaat helaas niet hand in hand

Inmiddels een jaar bij Roel, hopelijk zet de trend zich door komend jaar 🙏

IMG_1444.png
Flink wat overall massa erbij, netjes. Roel weet wel wat die doet.
bij de side chest moet je richting het publiek kijken, dus niet opzij

• Like
Ik zou me linkerbal op offeren voor 10kg spiermassa. 10kg op de weegschaal kan ik denk wel in een maand realiseren. 10kg spiermassa maakt iemand totaal onherkenbaar en ik zou tekenen als ik dit in 2 jaar kan krijgen.

Ik zou me linkerbal op offeren voor 10kg spiermassa. 10kg op de weegschaal kan ik denk wel in een maand realiseren. 10kg spiermassa maakt iemand totaal onherkenbaar en ik zou tekenen als ik dit in 2 jaar kan krijgen.
2kg meer stage gewicht kan al een gigantisch verschil zijn.

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven