Waarom zou je dat doen als je met een e bike wint ben je best kansloos….En als ze nou eens enorm zouden pochen met hun prestaties en tegelijkertijd jou de grond inboren? En dan van iedereen gelijk krijgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je dat doen als je met een e bike wint ben je best kansloos….En als ze nou eens enorm zouden pochen met hun prestaties en tegelijkertijd jou de grond inboren? En dan van iedereen gelijk krijgen.
Ja precies. Nu weten we wel hoe de grootste fantast er over denkt.
Het is een gelijkenis, om de situatie in onze sport duidelijk te maken. Was nog vergeten: en dan coach te worden.Waarom zou je dat doen als je met een e bike wint ben je best kansloos….
Wacht, heb je 't nou over jezelf?En als ze nou eens enorm zouden pochen met hun prestaties en tegelijkertijd jou de grond inboren?
Oh toch niet, never mind.
En er veel geld mee verdienen.Wacht, heb je 't nou over jezelf?
Oh toch niet, never mind.
En als ze nou eens enorm zouden pochen met hun prestaties en tegelijkertijd jou de grond inboren? En dan van iedereen gelijk krijgen.
Je weet de zere scheentjes wel te raken.Het is een gelijkenis, om de situatie in onze sport duidelijk te maken. Was nog vergeten: en dan coach te worden.
Heeft ie al gezegd dat op jezelf stemmen, hetzelfde is als deelnemen op een elektrische fiets aan een dikke banden race

Ik ben nog erg mild.
Als er 3 kanon in zit en het tongetje schuin uit je waffel komt ie het menens?
@Kathlinoo het gaat dus echt niet over hem zelf.
11 uurtje is al geweest dus die 3 kanon zit er ruim in.Als er 3 kanon in zit en het tongetje schuin uit je waffel komt ie het menens?
Laten we het hopen.
Dus jij wou beweren dat die seniele droeft**ter nuchter is?
NeenDus jij wou beweren dat die seniele droeft**ter nuchter is?
Toch wel. In sportscholen creëerde ik ook vaak een vijandige sfeer, gewoon door mezelf te zijn. Alleen durfde haast niemand daar brutaal te worden.
Heel voor woorden voor: ik werd buitengesloten.Toch wel. In sportscholen creëerde ik ook vaak een vijandige sfeer, gewoon door mezelf te zijn. Alleen durfde haast niemand daar brutaal te worden.