- Waardering
- 7.891
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds natural?
Ja mijn natuurlijke test zit aan de hoge kant heb test gedaan
Gezien mijn woedeaanvallen en vaak onredelijke gedrag vermoed ik zelf ook hoge testosteron te hebben. Uit mijn begintijd inde jaren 1970-80 ken ik maar een paar naturals, inclusief mijn broer en ikzelf, die dit zonder steroïden haalden. (In die tijd waren de middelen zo slecht dat er niet veel gebruikers beter waren.) Dat wordt nog wel wat met jou.Ja mijn natuurlijke test zit aan de hoge kant heb test gedaan
Jij hebt Michiel De Ruyter nog leren zeilen of niet?Gezien mijn woedeaanvallen en vaak onredelijke gedrag vermoed ik zelf ook hoge testosteron te hebben. Uit mijn begintijd inde jaren 1970-80 ken ik maar een paar naturals, inclusief mijn broer en ikzelf, die dit zonder steroïden haalden. (In die tijd waren de middelen zo slecht dat er niet veel gebruikers beter waren.) Dat wordt nog wel wat met jou.
Ga jij nou maar eens trainen en meld je weer als je armen dikker zijn dan 40cm.Jij hebt Michiel De Ruyter nog leren zeilen of niet?
Heb je het nu tegen mij ofwa?Ga jij nou maar eens trainen en meld je weer als je armen dikker zijn dan 40cm.
Als jij 40 hebt heeft hij wel 50.
Ik had al meer dan 40cm na 1 jaar trainen.
Ben jij naturel?
Alcohol staat ook op de lijst, maar verder wel.
Synthorel 😉

Beest!
Al bij al niet verkeerd, zeker naar omstandigheden!