XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Hoe zie jij dat hier met de mensen die tegen je zijn?

Zou je ze niet willen aanpakken op een forummeet
Wie is er tegen hem dan? Hij is toch een groot voorbeeld voor velen! Wil wel kunnen curlen met die gewichten! Hopelijk leert die het mij op een dag💪🏻

IMG_0545.png

De lijn tussen fictie en realiteit lijkt nogal dun te zijn. ✌🏻
Maar alle gekheid over @Schwarzeneggertje op een stokje. Uiteindelijk benoemt hij toch gewoon dat het voor een eerlijke vergelijking uitmaakt of iemand natty is of niet?
En als een willekeurig ander persoon, die geen naampje heeft op dat gebied, dat punt gemaakt had, hadden we dat toch best normaal gevonden? Anders zijn we de lijn tussen fictie en realiteit inderdaad wel uit het oog verloren...

107.8 gemiddeld, week 7 cruise.

Komende maanden word toch meer freq aan quads/hams aangezien ik nog geen korte broek aan durf, misschien volgende zomer wel.

IMG_4922.jpeg

Maar alle gekheid over @Schwarzeneggertje op een stokje. Uiteindelijk benoemt hij toch gewoon dat het voor een eerlijke vergelijking uitmaakt of iemand natty is of niet?
En als een willekeurig ander persoon, die geen naampje heeft op dat gebied, dat punt gemaakt had, hadden we dat toch best normaal gevonden? Anders zijn we de lijn tussen fictie en realiteit inderdaad wel uit het oog verloren...
Maar waar is het hier van toepassing dan? Claimt iemand natty en verkoopt hij iets?

Maar waar is het hier van toepassing dan? Claimt iemand natty en verkoopt hij iets?
Dat zou ik niet weten. Er is inderdaad geen reden om zuur te gaan doen over niet-natty's. Maar volgens mij kwam de discussie nu puur op gang omdat @RonnReeves benieuwd was of iemand natty was, en mensen daar allergisch van werden.

Maar alle gekheid over @Schwarzeneggertje h
En als een willekeurig ander persoon, die geen naampje heeft op dat gebied, dat punt gemaakt had, hadden we dat toch best normaal gevonden?
Ow daar had ik het niet over. Mijn commentaar was ook geen grapje. Alleen af en toe lijken, met nadruk dat ik het niet weet, zijn verhalen beetje aangedikt, maar tussen de lijntjes verteld die zijn mening wel onderbouwd. Dat waardeer ik enorm.

@RonnReeves benieuwd was of iemand natty was, en mensen daar allergisch van werden.
Die discussie is in deze sport ook zuur. Want het is ergens voor veel mensen een compliment, maar ook weer een belediging. Mensen die zelf niet trainen of moddervet zijn beweren bij iedereen met beetje spieren dat ze gebruiken. Maar met of zonder is de route en de geestelijke overwinningen op het einde net zo zwaar. Probeer maar 10 jaar te blijven trainen, eten en gemotiveerd. Zijn er veel die ergens onderweg stoppen. Daarom ook veel respect voor de oudere op dit forum die altijd maar zijn blijven trainen!

Die discussie is in deze sport ook zuur. Want het is ergens voor veel mensen een compliment, maar ook weer een belediging. Mensen die zelf niet trainen of moddervet zijn beweren bij iedereen met beetje spieren dat ze gebruiken. Maar met of zonder is de route en de geestelijke overwinningen op het einde net zo zwaar. Probeer maar 10 jaar te blijven trainen, eten en gemotiveerd. Zijn er veel die ergens onderweg stoppen. Daarom ook veel respect voor de oudere op dit forum die altijd maar zijn blijven trainen!
Zeker hoor, dikke respect voor mensen die inclusief AAS monsters worden! Maar we moeten niet doen alsof het verschil verwaarloosbaar is.

• Like
Waarderingen: GruX
Ow daar had ik het niet over. Mijn commentaar was ook geen grapje. Alleen af en toe lijken, met nadruk dat ik het niet weet, zijn verhalen beetje aangedikt, maar tussen de lijntjes verteld die zijn mening wel onderbouwd. Dat waardeer ik enorm.
Hij spekt zijn verhalen onnatuurlijk bij, anderen hun lichaam. :trollface:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven