Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het plan?🤗Afgelopen zondag met het plan gestart op 94kg.
Vanochtend 92kg. Tis dadelijk weer vanaf bijna 0 beginnen voor mn gevoel maar dat maakt niet uit.![]()
Wat doe je voor die 3D serratus anterior?Afgelopen zondag met het plan gestart op 94kg.
Vanochtend 92kg. Tis dadelijk weer vanaf bijna 0 beginnen voor mn gevoel maar dat maakt niet uit.![]()
Net zo veel als jij met je abbs 😜😘
Ik train abs 3x per week het laatste jaar en nog steeds geen abs
zwaarder trainen en minder rookworsten eten 😘Ik train abs 3x per week het laatste jaar en nog steeds geen abs
Dan is het toch duidelijk dat 3x pw niet voldoende is en je dit moet uppen naar 4/5/6/7x pw.Ik train abs 3x per week het laatste jaar en nog steeds geen abs
Das wel vreemd. Misschien een coach nemenIk train abs 3x per week het laatste jaar en nog steeds geen abs
~11%
Jongen toch, bodybuilding is niet goed voor jouw mentale gesteldheid. Nog nat achter de oortjes en praten over haters.
🤡Jongen toch, bodybuilding is niet goed voor jouw mentale gesteldheid. Nog nat achter de oortjes en praten over haters.
Telt zelf haat dan ook?