AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Leer te houden van jezelf en dingen waar je wel om geeft.
En als je haat hebt , zorg dat het zo snel mogelijk uit je leven verdwijnt. Het enigste wat haat mij heeft gebracht is leed, destructief gedrag naar mezelf en anderen, verwoeste levens van mensen incl 15 jaar van mijn eigen leven en een aantal detenties. Ook haters als motivatie zien is negatief. Doe dingen waar je van houd en zorg voor positieve motivaties. Ik gebruik pijn en haat enkel in de gym, ergens in de laatste set. Daarom dat ik de term "voor de haters " een beetje apart vind. Vooral als je het zo goed hebt in je leven.

En als je haat hebt , zorg dat het zo snel mogelijk uit je leven verdwijnt. Het enigste wat haat mij heeft gebracht is leed, destructief gedrag naar mezelf en anderen, verwoeste levens van mensen incl 15 jaar van mijn eigen leven en een aantal detenties. Ook haters als motivatie zien is negatief. Doe dingen waar je van houd en zorg voor positieve motivaties. Ik gebruik pijn en haat enkel in de gym, ergens in de laatste set. Daarom dat ik de term "voor de haters " een beetje apart vind. Vooral als je het zo goed hebt in je leven.
Respect dat je open bent

Amen.

Ik weet van sommige dingen in detail, van jouw persoonlijke aangelegenheden globaal wat jij allemaal hebt meegemaakt. Veel erger en traumatiserender bestaat niet, dus deze preek is uit het leven gegrepen.

maar ik haat je niet mike

. Daarom dat ik de term "voor de haters " een beetje apart vind. Vooral als je het zo goed hebt in je leven.
Ik snapte zijn opmerking wel en zie ook waar frustratie vandaan komt. Soms hoef je niet altijd een opmerking of waardeoordeel te geven. Niet alles wat jij denkt of je coach zegt is de waarheid. Als je daar voor openstaat maakt het je leven ook stuk makkelijker.

Ook begrijp ik de opmerkingen die gemaakt worden ook zeker wel.

Dit heeft trouwens geen betrekking op jou en je openheid siert je. 💪🏻

Hallo allemaal, gister check-in gehad gewicht 121,5kg. Voeding verhoogd naar 5600kcal. 845gram carbs, 76gram vet, 395gram eiwit.

Kuur niet veranderd. Wel 4 dagen terug weer begonnen met 5iu hgh. De pijn in me handen is weg. Was 9 dagen gestopt totaal.

IMG_4915.png
IMG_4914.png
IMG_4913.png
IMG_4895.jpeg

Hallo allemaal, gister check-in gehad gewicht 121,5kg. Voeding verhoogd naar 5600kcal. 845gram carbs, 76gram vet, 395gram eiwit.

Kuur niet veranderd. Wel 4 dagen terug weer begonnen met 5iu hgh. De pijn in me handen is weg. Was 9 dagen gestopt totaal.

IMG_4915.png
IMG_4914.png
IMG_4913.png
IMG_4895.jpeg

Wat vreet je aan vlees etc. voor 400gr eiwit? Is best veel.

Wat vreet je aan vlees etc. voor 400gr eiwit? Is best veel.
Uhm valt best mee hoor. 540 gram kip, 150 gram rund en 120 gram whey isolaat. De rest van die eiwitten zijn uit rijst enzo. Dat allemaal bij elkaar opgeteld kom je aardig hoog in eiwitten.

Uhm valt best mee hoor. 540 gram kip, 150 gram rund en 120 gram whey isolaat. De rest van die eiwitten zijn uit rijst enzo. Dat allemaal bij elkaar opgeteld kom je aardig hoog in eiwitten.

Ohh, oke. Ik dacht dat het alleen eiwit uit directe eiwit sources was.

Ohh, oke. Ik dacht dat het alleen eiwit uit directe eiwit sources was.
Nee zeker niet. Heb gewoon mijn schema ingevuld in MyFitnessPal. Er staat in mijn schema niet meer hoeveel kcal alles is. Mijn coach werd gek van mij. Als er in schema stond 100 gram rijst is 370kcal en op mijn verpakking stond 365kcal. Dan ging ik hem daar over lastig vallen. Dus alle kcal zijn uit mijn schema gehaald haha. Brengt wel meer rust voor

Terug
Naar boven