DennisB
Cool Novice
- Waardering
- 157
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij was altijd 'n flinke grammenrammer toch? Heb je ergens beschreven waarom je off bent gegaan?3 maal in de week hcg, nog steeds in herstel. Overige stats is prima behalve testosteron.
Gewicht is momenteel 115kg op 1.75.
Bench 5x140kg
Squat 3x170kg
Ik werk iets minder, 4 nachtdiensten p/w. Heb meer rust en voel me veel lekkerder.
Dankzij de hcg gaan de gewichten elke week als een spurt omhoog
![]()
Hoeveel tijd zit er tussen🤗 mooie progressie anyway😃
Vrijwel exact 2 jaarHoeveel tijd zit er tussen🤗 mooie progressie anyway😃
Slechte genen 🤷🏼♂️. Heb ook geen wedstrijd ambities en ben benieuwd hoe ver ik nu kom zonder de naalden met de kennis die ik nu heb dan 8 jaar geleden. Ben al tijdje bezig bij android health clinic om te resetten.Jij was altijd 'n flinke grammenrammer toch? Heb je ergens beschreven waarom je off bent gegaan?
Slechte genen 🤷🏼♂️. Heb ook geen wedstrijd ambities en ben benieuwd hoe ver ik nu kom zonder de naalden met de kennis die ik nu heb dan 8 jaar geleden. Ben al tijdje bezig bij android health clinic om te resetten.
Eens. Voel je je ook veel beter.
Goudeerlijk boevenwerk.
Dat komt nog, nu nog niet
Ik voel me al goed, sterk en al, goeie pomp ook in de gym. Cutten gaat sws gebeuren, na de kerst

Respect man hoe voel je je nu en is testeren helemaal hersteld.Dat komt nog, nu nog niet
Ik voel me al goed, sterk en al, goeie pomp ook in de gym. Cutten gaat sws gebeuren
Sinds ik per week 2250 IE hcg (3x per week 750 IE) neem voel ik me heerlijk. Libido terug, geen vermoeidheid, laatst 3x200kg gedeadlift, dumbbells van 60kg gepresst. Goeie pomp in de gym, totaal geen behoefte om te kuren. De formaat van me ballen is wel weer de oudeRespect man hoe voel je je nu en is testeren helemaal hersteld.
Ah oké ja van die eenheden heb ik geen verstand. In ieder geval goed dat je er open over bent en dat je zo sterk bent gebleven 💪🏻 dan heb je sowieso weinig massa verloren?Sinds ik per week 2250 IE hcg (3x per week 750 IE) neem voel ik me heerlijk. Libido terug, geen vermoeidheid, laatst 3x200kg gedeadlift, dumbbells van 60kg gepresst. Goeie pomp in de gym, totaal geen behoefte om te kuren. De formaat van me ballen is wel weer de oude
Er kan tegen de kerst al tien kg af zijn🤷♂️Dat komt nog, nu nog niet
Ik voel me al goed, sterk en al, goeie pomp ook in de gym. Cutten gaat sws gebeuren, na de kerst![]()

Maar dan mist hij al zijn spulletjes!!!Ik weet nu nog waar ik meer jaloers op ben... op je baard gains of je fysiek. Maar blijf vooral mijn voorbeeld, blijf ik volgen.
ps wordt je niet gek van die zooi overal? Ik zou sigaretten gaan halen en nooit meer terug gaan![]()
Vind die zooi wel meevallen, ben erger gewend.Ik weet nu nog waar ik meer jaloers op ben... op je baard gains of je fysiek. Maar blijf vooral mijn voorbeeld, blijf ik volgen.
ps wordt je niet gek van die zooi overal? Ik zou sigaretten gaan halen en nooit meer terug gaan![]()