- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker!
Alles kan
Nice Bert!
Fucking freaky, goed bezig. Sexy sloffen ook.
goeie benen
Wat is haar telefoonnummer?
Deden ze nog niet aan in pompeii.
Gvd
Gruwelijke foto! Staat er goed bij en je blote billen trekken nu ook niet de aandacht 😉6 weeks out,
Voor kerst diner.
Mooie foodbelly pre bed
![]()
Klopt alleen zijn armen zijn nog wel een zwakke punt als ik het vergelijk met de rest van zijn fysiek. Schouders zijn erg dominant en rug, maar goed bezig @AK buffel ben je hoorGruwelijke foto! Staat er goed bij en je blote billen trekken nu ook niet de aandacht 😉
Wel grappig als je deze vergelijkt met sommige vorige wat licht en positie doet. Hier zie je echt goed hoe groot je aan het worden bent.
Scheelt ook heel erg op het moment, als ik een goeie cheat gedaan heb zijn de abs stuk minder zichtbaar. Deze foto is ook gemaakt pre bed na vrijwel alle meals op 1 na, dus heb toch wat volume in de maag.Gruwelijke foto! Staat er goed bij en je blote billen trekken nu ook niet de aandacht 😉
Wel grappig als je deze vergelijkt met sommige vorige wat licht en positie doet. Hier zie je echt goed hoe groot je aan het worden bent.
Zie het vaker gezegd worden, maar vind het wel meevallen. Zijn biceps zijn best prima, maar kan visueel nog veel winnen op zijn triceps.Klopt alleen zijn armen zijn nog wel een zwakke punt als ik het vergelijk met de rest van zijn fysiek. Schouders zijn erg dominant en rug, maar goed bezig @AK buffel ben je hoor
Monster![]()
Niet de meest spectaculaire foto, maar me delts zien er hier voor de verandering eens goed rond uit. Nu nog meer tricep pop aan de zijkant en dan heb ik een okay most muscular pose.
Ben erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien in zijn cut na zo t*ring lange tijd bulken.Zie het vaker gezegd worden, maar vind het wel meevallen. Zijn biceps zijn best prima, maar kan visueel nog veel winnen op zijn triceps.
Vermoed trouwens dat je in het echt schrikt van zijn armen en pose/foto veel in te winnen is👍🏻
Als jij 40cm prima vindt en er zelfs van schrikt...Zie het vaker gezegd worden, maar vind het wel meevallen. Zijn biceps zijn best prima, maar kan visueel nog veel winnen op zijn triceps.
Vermoed trouwens dat je in het echt schrikt van zijn armen en pose/foto veel in te winnen is👍🏻