MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

PT
IMG-20241115-WA0002.jpg

109.2 kg, 3 weeks out.

Verrassend

6 weeks out,
Voor kerst diner.

Mooie foodbelly pre bed
IMG_8465.jpeg
Gruwelijke foto! Staat er goed bij en je blote billen trekken nu ook niet de aandacht 😉

Wel grappig als je deze vergelijkt met sommige vorige wat licht en positie doet. Hier zie je echt goed hoe groot je aan het worden bent.

Gruwelijke foto! Staat er goed bij en je blote billen trekken nu ook niet de aandacht 😉

Wel grappig als je deze vergelijkt met sommige vorige wat licht en positie doet. Hier zie je echt goed hoe groot je aan het worden bent.
Klopt alleen zijn armen zijn nog wel een zwakke punt als ik het vergelijk met de rest van zijn fysiek. Schouders zijn erg dominant en rug, maar goed bezig @AK buffel ben je hoor

IMG_6261.png

Niet de meest spectaculaire foto, maar me delts zien er hier voor de verandering eens goed rond uit. Nu nog meer tricep pop aan de zijkant en dan heb ik een okay most muscular pose.

Scheelt ook heel erg op het moment, als ik een goeie cheat gedaan heb zijn de abs stuk minder zichtbaar. Deze foto is ook gemaakt pre bed na vrijwel alle meals op 1 na, dus heb toch wat volume in de maag.
Ik oog wellicht vrij lean, maar ik train abs toch met enige regelmaat en vermoed dat ze daardoor meer aanwezig zijn op een hogere vet%. Vanaf de zijkant heb ik soms zon rond buikje waar je vanaf de voorkant toch nog de abs in ziet 😂

• Bicep
Waarderingen: GruX
Klopt alleen zijn armen zijn nog wel een zwakke punt als ik het vergelijk met de rest van zijn fysiek. Schouders zijn erg dominant en rug, maar goed bezig @AK buffel ben je hoor
Zie het vaker gezegd worden, maar vind het wel meevallen. Zijn biceps zijn best prima, maar kan visueel nog veel winnen op zijn triceps.

Vermoed trouwens dat je in het echt schrikt van zijn armen en pose/foto veel in te winnen is👍🏻

IMG_6261.png

Niet de meest spectaculaire foto, maar me delts zien er hier voor de verandering eens goed rond uit. Nu nog meer tricep pop aan de zijkant en dan heb ik een okay most muscular pose.
Monster

Zie het vaker gezegd worden, maar vind het wel meevallen. Zijn biceps zijn best prima, maar kan visueel nog veel winnen op zijn triceps.

Vermoed trouwens dat je in het echt schrikt van zijn armen en pose/foto veel in te winnen is👍🏻
Ben erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien in zijn cut na zo t*ring lange tijd bulken.

Triceps is sowieso een b*ch. Als je niet helemaal goede aanhechtingen hebt ben je fucked, vooral in de side chest. In een front double bicep heb ik best okay armen, in een side chest is het ronduit zielig.

Als jij 40cm prima vindt en er zelfs van schrikt...

Terug
Naar boven