- Waardering
- 3.122
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lower back thickness is bruut ook. Meestal lastig om te kweken.
Krijg het maar eens in je achterste eens kijken of jij schrikt!Als jij 40cm prima vindt en er zelfs van schrikt...
Je moet tegenwoordig 18+ zijn om mijn foto's te kunnen bekijken denk ik.
Van jou schrikken we allemaal ouwe poltergeist.Als jij 40cm prima vindt en er zelfs van schrikt...
Kan hij makkelijk hebben. Hij is een grote jongen.Krijg het maar eens in je achterste eens kijken of jij schrikt!
Nee, heb hele dunne botten en gewrichten, polsen 17,0cm. Net een nieuwe broekriem gekocht (omdat mijn broeken afzakken), 95cm.
Ik zie alleen de sla en tomaat niet🤣🤣🤣
Dat eet ik duidelijk te weinig vandaar dat rolletje vet 🫃🏻
Aah man je zit in een calorie+ toch? Lekker groeien mag best wat aan zitten toch😝 Ziet er goed uit man was gein😃Dat eet ik duidelijk te weinig vandaar dat rolletje vet 🫃🏻
bekende bokser, ik heb er weer 11 besteld gisteren. was 5 halen 6 gratis erbij haha plus stapel korting 11 boksers voor 70 euro. meteen maatje groter besteld natuurlijk gezien we gaan groeien komend jaar weer
Keer samen ruggie doen😃
Vond vroeger zijn spieren te dun en zijn obliques te groot. Hoewel zijn benen, rug en pecs natural niet haalbaar waren, waren mijn eigen armen beter in die tijd (1979).