Botox fillersZijn er ook nog mensen die last hebben van groeven op de bovenkant hoofd? Just curious. Ik heb ze wel gekregen en kan het niet goed verklaren
Cutis verticis gyrata
Had ze ook net Als jullie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Botox fillersZijn er ook nog mensen die last hebben van groeven op de bovenkant hoofd? Just curious. Ik heb ze wel gekregen en kan het niet goed verklaren
Cutis verticis gyrata
Ja werkt dat? Ben wel bang voor naalden
Ik wel.Zijn er ook nog mensen die last hebben van groeven op de bovenkant hoofd? Just curious. Ik heb ze wel gekregen en kan het niet goed verklaren
Cutis verticis gyrata
Jij ook of wat bedoel je?!
Bijeffect van steroïdengebruik. Ik heb alleen bijeffecten van alcoholgebruik zoals goed slapen en creatief taalgebruik.
Bij effect van anabolen.Nee ik lieg.bodybuilding maakt je fckkn lelijk. We weten t allemaal. Als je vrouwen wilt fixen Dan gaat t niet goed komen
Vrouwen haten lelijke mannen
Nee man. Dat maakt de media je wijs.TRT is gewoon ideaal opgeven moment om te kunnen inzetten, ook als je testosteron gehalte heel laag is of zakt. Dit zal ik zeker gaan doen na een bepaalde leeftijd.
Nope. Ze hebben blijkbaar meer zin in trainen dan sommige mannen, en daarom betere resultaten.En hebben vrouwelijke bodybuilders later ook TRT nodig?
duidelijkNope. Ze hebben blijkbaar meer zin in trainen dan sommige mannen, en daarom betere resultaten.
Je twijfelde dus wel aan jezelf...Bij effect van anabolen.
Nee man. Dat maakt de media je wijs.
In de normale wereld weet 80% niet waar je het over hebt als je het over trt hebt.
Niet overdreven bulken, beetje taille houden en je bent een leven lang de man. Als jij je fysiek gewoon bijhoudt en normaal blijft eten blijf jij ook aantrekkelijk voor de mensen
De Android health clinic kan dit bevestigen. Ondanks al die jaren functioneert alles op niveau, of er boven, ben alleen beetje moe, te weinig zo'n denk ik.
Thnx, nooit van de term gehoord maar ik heb ook een paar van die groeven...Zijn er ook nog mensen die last hebben van groeven op de bovenkant hoofd? Just curious. Ik heb ze wel gekregen en kan het niet goed verklaren
Cutis verticis gyrata
Dat je er nog nooit van gehoord hebt, betekent niet dat je er immuun voor bent.Thnx, nooit van de term gehoord maar ik heb ook een paar van die groeven...
Dit is puur gelulNee ik lieg.bodybuilding maakt je fckkn lelijk. We weten t allemaal. Als je vrouwen wilt fixen Dan gaat t niet goed komen
Vrouwen haten lelijke mannen
Ik weet nog niet of ik heel mijn leven naturel ga blijven eerlijk gezegd.Bij effect van anabolen.
Nee man. Dat maakt de media je wijs.
In de normale wereld weet 80% niet waar je het over hebt als je het over trt hebt.
Niet overdreven bulken, beetje taille houden en je bent een leven lang de man. Als jij je fysiek gewoon bijhoudt en normaal blijft eten blijf jij ook aantrekkelijk voor de mensen
De Android health clinic kan dit bevestigen. Ondanks al die jaren functioneert alles op niveau, of er boven, ben alleen beetje moe, te weinig zo'n denk ik.
Bij jou is geen enkele verhouding goed lellekert. Wel goede haren
Meten is weten. Ik wilde sowieso een meting laten doen, en met de 2de plaats in de contest een meting gewonnen, dus....
Maar je gender was wel duidelijk?Meten is weten. Ik wilde sowieso een meting laten doen, en met de 2de plaats in de contest een meting gewonnen, dus....
En zelfs als mijn eigen testosteron laag was geweest, was ik niet gaan bij zetten, niet zo als ik me nu voel en kan functioneren.