XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee ik lieg.bodybuilding maakt je fckkn lelijk. We weten t allemaal. Als je vrouwen wilt fixen Dan gaat t niet goed komen

Vrouwen haten lelijke mannen

Botox en fillers doe ik al jaren maar scupltra is beter. Zelfde als je eenmaal on bent. Je kan niet meer terug naar natty

Nee ik lieg.bodybuilding maakt je fckkn lelijk. We weten t allemaal. Als je vrouwen wilt fixen Dan gaat t niet goed komen

Bij effect van anabolen.
TRT is gewoon ideaal opgeven moment om te kunnen inzetten, ook als je testosteron gehalte heel laag is of zakt. Dit zal ik zeker gaan doen na een bepaalde leeftijd.
Nee man. Dat maakt de media je wijs.
In de normale wereld weet 80% niet waar je het over hebt als je het over trt hebt.

Niet overdreven bulken, beetje taille houden en je bent een leven lang de man. Als jij je fysiek gewoon bijhoudt en normaal blijft eten blijf jij ook aantrekkelijk voor de mensen :thumb:

De Android health clinic kan dit bevestigen. Ondanks al die jaren functioneert alles op niveau, of er boven, ben alleen beetje moe, te weinig zo'n denk ik.

Bij effect van anabolen.

In de normale wereld weet 80% niet waar je het over hebt als je het over trt hebt.

Niet overdreven bulken, beetje taille houden en je bent een leven lang de man. Als jij je fysiek gewoon bijhoudt en normaal blijft eten blijf jij ook aantrekkelijk voor de mensen :thumb:

De Android health clinic kan dit bevestigen. Ondanks al die jaren functioneert alles op niveau, of er boven, ben alleen beetje moe, te weinig zo'n denk ik.
Je twijfelde dus wel aan jezelf...

Dit is puur gelul

Bij effect van anabolen.

Ik weet nog niet of ik heel mijn leven naturel ga blijven eerlijk gezegd.

IMG20231204163939.jpg
IMG20231204163939.jpg

Mensen die mij willen kwetsen zeggen vaak dat ik een groot hoofd heb, maar hier lijkt het tegendeel te blijken. Heb ook maar een size M helm...

Misschien klopt die opmerking over angles soms wel.

Je twijfelde dus wel aan jezelf...
Meten is weten. Ik wilde sowieso een meting laten doen, en met de 2de plaats in de contest een meting gewonnen, dus....
En zelfs als mijn eigen testosteron laag was geweest, was ik niet gaan bij zetten, niet zo als ik me nu voel en kan functioneren.

Meten is weten. Ik wilde sowieso een meting laten doen, en met de 2de plaats in de contest een meting gewonnen, dus....
En zelfs als mijn eigen testosteron laag was geweest, was ik niet gaan bij zetten, niet zo als ik me nu voel en kan functioneren.
Maar je gender was wel duidelijk?

Terug
Naar boven