- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Gender en een vraagteken in 1 zin verteld mij dat jij inmiddels ook woke bent.
Man up !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gender en een vraagteken in 1 zin verteld mij dat jij inmiddels ook woke bent.
Ja heel netjes hoor! Je shape was ook echt super goed, ik kan het alleen maar bewonderenMeten is weten. Ik wilde sowieso een meting laten doen, en met de 2de plaats in de contest een meting gewonnen, dus....
En zelfs als mijn eigen testosteron laag was geweest, was ik niet gaan bij zetten, niet zo als ik me nu voel en kan functioneren.
Le penseurBij jou is geen enkele verhouding goed lellekert. Wel goede haren
Wist je dat ik nog nooit in mijn leven een boek heb uitgelezen
3a4 kg te licht. Misschien in ' 25 nog maar eens rechtzetten.Ja heel netjes hoor! Je shape was ook echt super goed, ik kan het alleen maar bewonderen
Oke komt wel vaker voor dus. Dacht zelf door hgh of roids, kan ook nergens concreet wat vinden er over🤗Thnx, nooit van de term gehoord maar ik heb ook een paar van die groeven...
Als je maar bruin blijft hè brownieOke komt wel vaker voor dus. Dacht zelf door hgh of roids, kan ook nergens concreet wat vinden er over🤗
Meen het totaal geen concentratie voorWist je dat ik nog nooit in mijn leven een boek heb uitgelezen
Je moet dan ook wel eerst beginnen. En dan zijn we weer terug bij het probleem van de users: ze zijn nooit fatsoenlijk begonnen. Wat typisch is voor het merendeel van deze verwende ADHD generatie, ze willen alles en ze willen het NU.Wist je dat ik nog nooit in mijn leven een boek heb uitgelezen
Precies, en een geharst kontje is ook fijn. Vraag @th0maz maar😜
Ik heb ze ook maar ik stoor me soms meer aan m'n nek rollen lolZijn er ook nog mensen die last hebben van groeven op de bovenkant hoofd? Just curious. Ik heb ze wel gekregen en kan het niet goed verklaren
Cutis verticis gyrata
Ah maar jij hebt nog een bos haar er overIk heb ze ook maar ik stoor me soms meer aan m'n nek rollen lol
Je moet die naalden ook niet in je anus steken. (Of welBros Bros fillers en botox. f**k die stigma. Jullie Zijn ook niet bang om naalden in je kont te steken. Een naald meer of minder. Maakt geen drol uit
)Ja zo’n vieze oerwoud komt heb je ook niks aan en als je poept kan het overal blijven plakken !Precies, en een geharst kontje is ook fijn. Vraag @th0maz maar😜
Bah, tarrels!😱Ja zo’n vieze oerwoud komt heb je ook niks aan en als je poept kan het overal blijven plakken !
In het Engels heten ze clincers.
Waarom niet.hoe meer hoe beterJe moet die naalden ook niet in je anus steken. (Of wel)
Weliswaar zwak, maar toch bewijs dat God bestaat.Ja zo’n vieze oerwoud komt heb je ook niks aan en als je poept kan het overal blijven plakken !
Ik Zou zelfmoord plegen ik zeg eerlijk