XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Oow, nou gelukkig misbruik ik dan niet☺️

TRT nu dan? Ik ben trouwens natty
300 test max. Geen bulk meer en die bs.

Goed Dat je t zegt Zou ik niet zeggen. Maar goed ik snap die bdd wel. En veel gasten hier Zijn massive af en zien er goed uit. Maar ik schrok wel van die oude pics toen ik er ook nog mee bezig was. Op dat moment denk je alleen aan groter worden. De rest is bijzaak.

Ik snap al dat gelul over TRT niet, het lijkt wel de nieuwste volksziekte no 1 onder mannen. Overal in de gyms en op het internet duiken nu ouwe zakken op met onwaarschijnlijke combi's van spieren en droogheid die kapsones hebben en vaak ook nog influencer zijn of coach. Zijn die allemaal ziek moet ik medelijden met ze hebben of hebben ze een goedgerichte schop nodig? Maar dan hebben ze nog meer TRT nodig.

Ik snap al dat gelul over TRT niet, het lijkt wel de nieuwste volksziekte no 1 onder mannen. Overal in de gyms en op het internet duiken nu ouwe zakken op met onwaarschijnlijke combi's van spieren en droogheid die kapsones hebben en vaak ook nog influencer zijn of coach. Zijn die allemaal ziek moet ik medelijden met ze hebben of hebben ze een goedgerichte schop nodig? Maar dan hebben ze nog meer TRT nodig.
Ben je je medicatie weer vergeten

Eind prep vs eind bulk gezicht verschil, paar kg eraf en ik heb hopelijk niet meer zon ronde kop.

IMG_0518.jpeg

Links lijk je wel Fido Dido uit de 7up reclame.
Zo shredded gaan heeft wel ervoor gezorgd dat ik lang kon bouwen icm niet elke week 1kg gainen. Zou ik een standaard cut toen hebben gedaan zou ik nooit zo lang kunnen bouwen als ik nu kon. 80kg op de kfc was daarna het perfecte start canvas om te bouwen en heb hier geen spijt van, maar ben momenteel wel van plan jaarlijks 1 wedstrijd te doen doordat kcal dan “normaal” blijven.

Mooie progress, hoeveel kilo heb je gepakt in de bulk?
25kg sinds eind 2022 en verwacht hiervan 10kg aan over te houden aan spiermassa, 5kg pj is een realistisch doel.

Terug
Naar boven