apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Traangoot fillers?Beetje traangoot fillers. Heb ik ook moeten doen. ❤️ en de rest. Beetje gay is oke
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Traangoot fillers?Beetje traangoot fillers. Heb ik ook moeten doen. ❤️ en de rest. Beetje gay is oke
Klopt, zo dacht ik er ook eerst over. maar laten we eerlijk zijn. de meeste van ons worden niet bepaald knapper van deze onzin
Zo bedoelde ik het niet. Ik vroeg/vraag mij af wat traangoot fillers zijn. Heb r nog nooit van gehoord.Klopt, zo dacht ik er ook eerst over. maar laten we eerlijk zijn. de meeste van ons worden niet bepaald knapper van deze onzin
Niet zo aangebrand lief. Je hebt het waarschijnlijk niet nodig. We knowZo bedoelde ik het niet. Ik vroeg/vraag mij af wat traangoot fillers zijn. Heb r nog nooit van gehoord.
Welke onzin?Klopt, zo dacht ik er ook eerst over. maar laten we eerlijk zijn. de meeste van ons worden niet bepaald knapper van deze onzin
Bodybuilding. Steroids in t bijzonder. Daarom Ben ik ook gestopt met die onzin.
TRT nu dan? Ik ben trouwens nattyBodybuilding. Steroids in t bijzonder. Daarom Ben ik ook gestopt met die onzin.
Je hebt ook een verschil tussen gebruikers en misbruikers 😳😊Bodybuilding. Steroids in t bijzonder. Daarom Ben ik ook gestopt met die onzin.
Je hebt ook een verschil tussen gebruikers en misbruikers 😳😊
Goed puntAlles meer dan TRT is in theorie misbruiken. Die lijn kan je niet trekken, is onzin.
300 test max. Geen bulk meer en die bs.
Ben je je medicatie weer vergetenIk snap al dat gelul over TRT niet, het lijkt wel de nieuwste volksziekte no 1 onder mannen. Overal in de gyms en op het internet duiken nu ouwe zakken op met onwaarschijnlijke combi's van spieren en droogheid die kapsones hebben en vaak ook nog influencer zijn of coach. Zijn die allemaal ziek moet ik medelijden met ze hebben of hebben ze een goedgerichte schop nodig? Maar dan hebben ze nog meer TRT nodig.
Eind prep vs eind bulk gezicht verschil, paar kg eraf en ik heb hopelijk niet meer zon ronde kop.
![]()
Mooie bulk maat netjes gedaan!Eind prep vs eind bulk gezicht verschil, paar kg eraf en ik heb hopelijk niet meer zon ronde kop.
![]()
Sick. goed. Eerste foto had je langhoofd nu is beterEind prep vs eind bulk gezicht verschil, paar kg eraf en ik heb hopelijk niet meer zon ronde kop.
Eind prep vs eind bulk gezicht verschil, paar kg eraf en ik heb hopelijk niet meer zon ronde kop.
![]()
Zo shredded gaan heeft wel ervoor gezorgd dat ik lang kon bouwen icm niet elke week 1kg gainen. Zou ik een standaard cut toen hebben gedaan zou ik nooit zo lang kunnen bouwen als ik nu kon. 80kg op de kfc was daarna het perfecte start canvas om te bouwen en heb hier geen spijt van, maar ben momenteel wel van plan jaarlijks 1 wedstrijd te doen doordat kcal dan “normaal” blijven.
25kg sinds eind 2022 en verwacht hiervan 10kg aan over te houden aan spiermassa, 5kg pj is een realistisch doel.Mooie progress, hoeveel kilo heb je gepakt in de bulk?