MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Zo shredded gaan heeft wel ervoor gezorgd dat ik lang kon bouwen icm niet elke week 1kg gainen. Zou ik een standaard cut toen hebben gedaan zou ik nooit zo lang kunnen bouwen als ik nu kon. 80kg op de kfc was daarna het perfecte start canvas om te bouwen en heb hier geen spijt van, maar ben momenteel wel van plan jaarlijks 1 wedstrijd te doen doordat kcal dan “normaal” blijven.

25kg sinds eind 2022 en verwacht hiervan 10kg aan over te houden aan spiermassa, 5kg pj is een realistisch doel.
Heb je jezelf wel eens laten testen op autisme

Heb je jezelf wel eens laten testen op autisme
Ik denk dat iedereen die deze lifestyle volgt een vorm van autisme heeft. Beetje gezond leven icm sporten is leuk, maar 7 dagen pw dieet en alles afwegen met daarnaast nog het trainen/ rusten is iets wat juist niet normaal is en je toch beetje gek moet zijn om dit vol te houden.

Iemand die anders beweert die liegt.

Ik denk dat iedereen die deze lifestyle volgt een vorm van autisme heeft. Beetje gezond leven icm sporten is leuk, maar 7 dagen pw dieet en alles afwegen met daarnaast nog het trainen/ rusten is iets wat juist niet normaal is en je toch beetje gek moet zijn om dit vol te houden.

Iemand die anders beweert die liegt.
Niet zo veel typen bro. Niet nodig. Zit je ook aan de amphs? Of praat je graag veel. Kan

Kan ik beter tegen jou zeggen, je bent 1 van de vele slachtoffers van een massa(sic)psychose. Ben je nou ziek of ben je nou een beest met superieure genetics?
Klopt had allang opgesloten moeten Zijn. Ze wilde me niet aanemen. Niet mijn probleem

Ik ga grindr weer proberen. Misschien kunnen we Dan nog beetje lachen. Hier wordt niemand gelukkig van

Zo shredded gaan heeft wel ervoor gezorgd dat ik lang kon bouwen icm niet elke week 1kg gainen. Zou ik een standaard cut toen hebben gedaan zou ik nooit zo lang kunnen bouwen als ik nu kon. 80kg op de kfc was daarna het perfecte start canvas om te bouwen en heb hier geen spijt van, maar ben momenteel wel van plan jaarlijks 1 wedstrijd te doen doordat kcal dan “normaal” blijven.

25kg sinds eind 2022 en verwacht hiervan 10kg aan over te houden aan spiermassa, 5kg pj is een realistisch doel.
Misschien moet je eens aan bodybuilding gaan doen en lifestyle overboord zetten. De eigenaar van de sportschool waar ik trainde probeerde mij altijd over te halen tot de lifestyle, zoals hij dat noemde, in een poging me allerlei dure troep te verkopen. De factor trainen kwam daarbij op zijn best op de derde plaats ('ik let niet op het gewicht').

VideoCapture_20241221-101352.jpg

Ik vind zelf dat het een vorm van discipline is en doorzettingsvermogen. Ik eet ook gewoon wel eens een pizza of ongezond, maar daarnaast vind ik gewoon de lifestyle er om heen uitdagend en motiverend, je lijf zien veranderen er beter uitzien ect.

Ik steek ook bijvoorbeeld collega’s hierin mee aan en die gaan ook trainen en letten op hun voeding, dus dat vind ik ook leuk en eerlijk gezegd is trainen ook voor mij een soort van therapie

TRT is gewoon ideaal opgeven moment om te kunnen inzetten, ook als je testosteron gehalte heel laag is of zakt. Dit zal ik zeker gaan doen na een bepaalde leeftijd.

Jouw test gehalte is altijd laag geweest tinkerbell niet so stoer doen

Ik snap al dat gelul over TRT niet, het lijkt wel de nieuwste volksziekte no 1 onder mannen. Overal in de gyms en op het internet duiken nu ouwe zakken op met onwaarschijnlijke combi's van spieren en droogheid die kapsones hebben en vaak ook nog influencer zijn of coach. Zijn die allemaal ziek moet ik medelijden met ze hebben of hebben ze een goedgerichte schop nodig? Maar dan hebben ze nog meer TRT nodig.
En hebben vrouwelijke bodybuilders later ook TRT nodig?

Zijn er ook nog mensen die last hebben van groeven op de bovenkant hoofd? Just curious. Ik heb ze wel gekregen en kan het niet goed verklaren
Cutis verticis gyrata

Terug
Naar boven