Per oefening 2 werk sets
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Per oefening 2 werk sets
Zoek abdicatie ff op als je wil lachen.Hacksquat
Legpress
Legextension
Legcurl
Abdicatie machine
Wat een buffel ben jij zeg
Al zo lang als ik hier op het forum ben kan ik jou nooit betrappen dat je niet in shape bent , insane
Blijft een goed fysiek man! Zie wel eens wat voorbij komen op je insta en ook van @Maximum Effort , hoe gaat/bevalt je prep?
Ik heb er net iets van 15 kilo afgecut dus dat scheelt ook was toch wel wat spekkig/vochtig hoorAl zo lang als ik hier op het forum ben kan ik jou nooit betrappen dat je niet in shape bent , insane

Tnx man!
Biggie!
Blijft een goed fysiek man! Zie wel eens wat voorbij komen op je insta en ook van @Maximum Effort , hoe gaat/bevalt je prep?
Haha ik had je nog geadviseerd om een coach te nemen voor je prep. Fijn om dit te horen!Bevalt heel goed. Vooral de samenwerking met @Maximum Effort kan ik eigenlijk iedereen alleen maar aanraden hier. Ben blij dat ik er niet zelf in me eentje aan ben begonnen.
Ja vind ik wel. Flink pas massa erbij sinds een half jaar geleden en kracht blijft nog omhoog gaan. Goede tekenen
Is vrij normaal man, mijn linker been en ook arm zijn ook kleiner.De bovenste zonder pomp, onderste met.
Is mijn (voor mij) rechter quad nou groter dan de linker of kan dit aan het flexen liggen?![]()
![]()