XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Benen zijn zeker niet slecht, maar je hebt net als ik een brede taille en dan moeten je benen huge zijn om dat visueel een beetje te compenseren.

Ik vind je benen niet slecht
Daar denkt de jury anders over 😂

UB, muv armen zijn verder ontwikkeld dus het is niet “slecht”, maar het is uit balans voor het totaal plaatje. Bovendien <102kg klasse moet ik zeker nog flink wat cms op benen pakken om daar niet onderaan te eindigen. In die klasse moet je eigenlijk gewoon abnormale benen hebben (door de ogen van een leek) om goed te scoren.

De jury lult maar raak voor een knaak.
Het is een jury sport, dus ik ken die mensen totaal niet maar wat hun zeggen draait mijn complete leven eigenlijk om komende 2 jaar tot volgende wedstrijd.

Die doet simpelweg een plan maken adhv wat jijzelf wilt. Wil je wedstrijd competitief blijven dan moet je de feedback vd jury niet negeren. Ik train niet om op defqon te flaneren, dus helaas moet ik soms ook beetje squaten.

89.5cm
Navel nuchter was wedstrijddag 86 ontspannen, momenteel 92, over jaar kan dit wel 100+ zijn icm food belly.

Quads waren flink geslonken maar begint weer wat vorm in te komen
Screenshot_20250531_182624_Instagram.jpg

Jouw kuiten zijn exceptioneel goed!

Ben benieuwd hoe het gaat met je kracht ?
Valt wel mee. Ben nu -25,5kg lichter en ik deed laatst nog 2x140kg bench en 8x200kg deadlift om even te checken naar mijn huidige stand van kracht. Eens om de 2-3 weken doe ik powerlift sets bij de compound oefeningen. Verder licht mijn focus nu echt op reps en weinig rust. Max 60 seconden per set en max 3 sets per oefening. Intensiteit hoog houden.

Valt wel mee. Ben nu -25,5kg lichter en ik deed laatst nog 2x140kg bench en 8x200kg deadlift om even te checken naar mijn huidige stand van kracht. Eens om de 2-3 weken doe ik powerlift sets bij de compound oefeningen. Verder licht mijn focus nu echt op reps en weinig rust. Max 60 seconden per set en max 3 sets per oefening. Intensiteit hoog houden.
Bovendien naast dat je er nu beter uitziet ben je ook stuk gezonder. Die 25kg de hele dag mee sleuren kost lichaam nogal wat moeite.

Dag na de wedstrijd 92kg
Maand na de wedstrijd 96.5kg

Stuk voller, hoofd ook zo te zien. Definitie minder, maar beetje chubby worden hoort erbij.

61EB4C0D-B7FF-43BD-8977-918EAB21D662.jpeg

Bovendien naast dat je er nu beter uitziet ben je ook stuk gezonder. Die 25kg de hele dag mee sleuren kost lichaam nogal wat moeite.
Gaat tot nu toe goed,
Tussen 0,5 - 1,5kg gewichtsverlies per week.
Minimaal 1kg per week vind ik nog vlot en kan ik mee leven.
Gemiddelde huidige gewicht: 92,9kg
IMG_9645.jpeg
IMG_9644.jpeg
IMG_9643.jpeg

Gaat tot nu toe goed,
Tussen 0,5 - 1,5kg gewichtsverlies per week.
Minimaal 1kg per week vind ik nog vlot en kan ik mee leven.
Gemiddelde huidige gewicht: 92,9kg
IMG_9645.jpeg
IMG_9644.jpeg
IMG_9643.jpeg
Wat is er gebeurd sinds je zo’n goed fysiek had (weliswaar met hoge doseringen)? Is het een geval mag natty worden en eetschema loslaten? Ben je van plan wel weer on te gaan?

Terug
Naar boven