kijk: https://www.reddit.com/r/bodybuilding/comments/c1086x/dallas_mccarvers_2_year_facial_aesthetics/
Ohja 2 jaar dus. Holy shit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke keer denk ik dat het niet erger kan met jou. En dan kom je weer met nog bizardere onzin. Dat is best wel knap. Of je bent gewoon opzettelijk aan het trollen/rage baiten. Maar goed, laten we 't topic niet verder vervuilen. Ik misgun ze geen likes hiero.
Ik stoor mij er persoonlijk zelf niet heel erg aan en vriendin ook niet, maar doordat zij wel eens wat laat corrigeren ga ik maar keer mee. Heb in het verleden wel eens voorhoofd gedaan, maar dan vooral tegen het zweten maar had het idee dat het er dan ergens anders meer uitkwam.Goed bezig. Dan bedoel je fillers neem ik aan. Maar goed, ga je sowieso geen spijt van krijgen. En je vrouwtje gaat het sowieso ook waarderen.
Klopt die zie je vaak 't prominentste bij bodybuilders die roids gebruiken. Ik moest de eerste keer 3ml laten inspuiten om 't te fixen.
Ik heb laatst ook Sculptra gedaan. Eigenlijk is dat één van de beste dingen je kunt doen. Omdat daarmee letterlijk 't collageen wordt geactiveerd(die wordt geneukt door steroids). Dat zorgt ook weer voor die jeugdige ''glow'' die je niet kunt krijgen met botox/fillers.
Hij verwijst naar Miley Cyrus.Elke keer denk ik dat het niet erger kan met jou. En dan kom je weer met nog bizardere onzin. Dat is best wel knap. Of je bent gewoon opzettelijk aan het trollen/rage baiten. Maar goed, laten we 't topic niet verder vervuilen. Ik misgun ze geen likes hiero.
De vader van je mams zijn genen krijg je meestal ivm haarlijnIk stoor mij er persoonlijk zelf niet heel erg aan en vriendin ook niet, maar doordat zij wel eens wat laat corrigeren ga ik maar keer mee. Heb in het verleden wel eens voorhoofd gedaan, maar dan vooral tegen het zweten maar had het idee dat het er dan ergens anders meer uitkwam.
Nou zeg ik wel eerlijk als ik kaal word of inhammen begin te krijgen dat word een ander verhaal en laat ik snel bijwerken, maar dit blijft mij bespaard en gelukkig heeft mijn pa en opa op bejaarde leeftijd nog een bos met haren dus ik vermoed dat ik nog wel enkele jaren mee kan. Enigste is dat ik bij mijn wenkbrauwen sinds 1 miss 2 jaar sporadisch een grijze haar krijg, maar die epileer ik er dan mee uit. Bulk hoofd/hamster wangen is mij niet bespaard en als mijn baard iets te lang is oog ik mee als een cavia dus moet me baard zeker elke 4/5 dagen trimmen op 0.8/1mm.
Zeg je dat elke dag in de spiegel?Is toch alleen maar aantrekkelijker als man, een beetje een geleefde kop
Zoiets
Tuurlijk, maar dat moet dan allemaal wel natuurlijk. Je moet eens weten hoeveel gasten die er ''goed'' uitzien shit laten doen. Letterlijk bijna elk mannelijk model doet minimaal aan botox/fillers.Is toch alleen maar aantrekkelijker als man, een beetje een geleefde kop
Wanneer is je volgende wedstrijd?
Geen idee
Daddy !