AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat is er gebeurd sinds je zo’n goed fysiek had (weliswaar met hoge doseringen)? Is het een geval mag natty worden en eetschema loslaten? Ben je van plan wel weer on te gaan?
Begon 2 jaar geleden als zzp’er, Ik werkte toen 2 jaar lang keiveel en had geen tijd meer voor trainen en had het losgelaten. Veel geld was toen lekker, nu boeit mij dat niet meer. Heb nu meer tijd voor mezelf, slaap beter, voel me fitter, meer massa, minder vet.

Of ik weer on wil gaan? Geen idee, ben nog jong en je leeft maar 1x. eerst even goed vet verminderen. Daarna misschien henno contacteren of misschien niet, zie ik dan wel.
Foto van toen ik on was en onder begeleiding van henno.
Nam toen test bold en para

IMG_9391.jpeg

Paar weken doorzetten en je bent goed droog.
Paar weken?!? Denk paar maanden :roflol:

Blijf me verbazen wat 1,5 maand aan muscle memory kan doen. Half jaar niet gesport en ondertussen 5kg zwaarder met dezelfde waistomtrek. Nog ff door bulken, cutting season zal wat later zijn voor mij. Denk nog 1,5-2 maand nodig om op m'n pre-cut en pre-break kracht te zitten. Pas daarna wil ik weer cutten.

Helaas geen foto gemaakt als scharminkel in april, keek toen niet met plezier in de spiegel. :o
PXL_20250603_105439366.jpg

Blijf me verbazen wat 1,5 maand aan muscle memory kan doen. Half jaar niet gesport en ondertussen 5kg zwaarder met dezelfde waistomtrek. Nog ff door bulken, cutting season zal wat later zijn voor mij. Denk nog 1,5-2 maand nodig om op m'n pre-cut en pre-break kracht te zitten. Pas daarna wil ik weer cutten.

Helaas geen foto gemaakt als scharminkel in april, keek toen niet met plezier in de spiegel. :o
PXL_20250603_105439366.jpg
Puur uit nieuwsgierigheid, wat was de reden van het half jaar niet trainen?

Puur uit nieuwsgierigheid, wat was de reden van het half jaar niet trainen?
Flinke rugklachten gehad door 2 jaar te renoveren. Met de kerst afgerond. Ben pas sinds een paar weken echt van de klachten af en weer op het niveau van voor het renoveren.

Brute gains, mirin. Maar die aging effects zijn wel scary. Als je echt massive wilt worden kom je daar niet aan onderuit. Tenzij je het één en ander laten bijspuiten in je gezicht. Ik schrok er bij mijzelf ook van als ik bepaalde foto's van eerst terugkeek.

No offense trouwens kampie.

• Like
Waarderingen: AK
Brute gains, mirin. Maar die aging effects zijn wel scary. Als je echt massive wilt worden kom je daar niet onderuit. Tenzij je het één en ander laten bijspuiten in je gezicht. Ik schrok er bij mijzelf ook van als ik bepaalde foto's van eerst terugkeek.

No offense trouwens kampie.
Botox afspraak staat al in de agenda voor de neus lippen plooi. Zal voor/na foto wel delen na de afspraak, dat is het enigste waaraan ik mezelf “stoor”. Nou scheelt het dat ik een volle baardgroei heb, maar zou je dit niet hebben/willen dan oogt het nog erger.

Botox afspraak staat al in de agenda voor de neus lippen plooi. Zal voor/na foto wel delen na de afspraak, dat is het enigste waaraan ik mezelf “stoor”. Nou scheelt het dat ik een volle baardgroei heb, maar zou je dit niet hebben/willen dan oogt het nog erger.
Daar spuiten ze geen botox in maar fillers.

Goed bezig. Dan bedoel je fillers neem ik aan. Maar goed, ga je sowieso geen spijt van krijgen. En je vrouwtje gaat het sowieso ook waarderen.

Klopt die zie je vaak 't prominentste bij bodybuilders die roids gebruiken. Ik moest de eerste keer 3ml laten inspuiten om 't te fixen.

Ik heb laatst ook Sculptra gedaan. Eigenlijk is dat één van de beste dingen je kunt doen. Omdat daarmee letterlijk 't collageen wordt geactiveerd(die wordt geneukt door steroids). Dat zorgt ook weer voor die jeugdige ''glow'' die je niet kunt krijgen met botox/fillers.

DHT's/TREN zijn 't ergste. Als je voornamelijk low test zou doen, dan zou het niet zoveel moeten uitmaken. Pas als je vanaf een bepaalde hoeveelheid ml test zet krijg je gezeik.

Een voordeel is wel dat als je stopt(TRT gaat) dat die jeugdigheid schijnbaar weer terugkomt. Je zag dat ook best goed bij Larry Wheels, maar ook bij andere pro's zoals Dennis Wolf, Dexter etc. Of zij hebben ook snel het een en ander moeten laten bijspuiten, maar ik denk wel dat het zo werkt.

DHT's/TREN zijn 't ergste. Als je voornamelijk low test zou doen, dan zou het niet zoveel moeten uitmaken. Pas als je vanaf een bepaalde hoeveelheid ml test zet krijg je gezeik.

Een voordeel is wel dat als je stopt(TRT gaat) dat die jeugdigheid schijnbaar weer terugkomt. Je zag dat ook best goed bij Larry Wheels, maar ook bij andere pro's zoals Dennis Wolf, Dexter etc. Of zij hebben ook snel het een en ander moeten laten bijspuiten, maar ik denk wel dat het zo werkt.
+ Low dose finasteride voor extra soyface

+ Low dose finasteride voor extra soyface
In de zin van dat het je DHT verlaagt? Ik heb hier te weinig kaas van gegeten, maar ik vermoed dat dat niet kan opwegen tegen die shit. Ik weet dat een aantal pro's ook aan die fin zitten/zaten en alsnog die crack face kregen.

De enigen de hier meestal blessed mee zijn, zijn blacks. Blacks don't crack.

Dallas blijft nog wel één van de ergste. Zat maar 2-3 jaar tussen die foto's dacht ik. Maar goed, die gebruikte ook 7-10 gram test.

1749147347021.png

Terug
Naar boven