XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Prime Pharma was geen 10mg per tablet en die van Unique Pharma was helemaal geen anavar. Althans niet degene die ik had. Bij deze voelde ik alleen iets in de eerste week.
Per dag 40mg.
Voeding zal in die tijd niet heel accuraat zijn geweest qua macro’s. Maar heel erg slecht was het ook niet. Sowieso geen koek, snoep en alcohol.

Dat ik al snel iets pakte, laten we net houden op onwetenheid. En ik snap het nu, gewoon stom.
Er is geen reden om laag te doseren. Veel mensen laten hun tabs en gear ook testen. Privè of in testgroepen. Als dat online uitkomt, koopt niemand het merk meer, dus slechte reclame.

Prime Pharma was geen 10mg per tablet en die van Unique Pharma was helemaal geen anavar. Althans niet degene die ik had. Bij deze voelde ik alleen iets in de eerste week.
Per dag 40mg.
Voeding zal in die tijd niet heel accuraat zijn geweest qua macro’s. Maar heel erg slecht was het ook niet. Sowieso geen koek, snoep en alcohol.

Dat ik al snel iets pakte, laten we net houden op onwetenheid. En ik snap het nu, gewoon stom.
Heb je het laten testen dan?😁 ik denk dat ook veel te wijten is aan voeding en minder goede training want je benen horen er ook bij als je het mij vraagt. En anavar only moet je niet veel van verwachten…

Ik dacht vroeger ook dat m’n gear nep was als de kilo’s er niet aan of af vlogen :-)

Thx ! Baby Face is er nog zeker! Heb een huid-protocol. Maar goed we kunnen niet eeuwig een babyface behouden 🙈☺️
Kan wel, maar dan had je natty moeten blijven. Wezenlijk verschil met vorig jaar. Jammer man, uitkijken dat je er straks niet als 30+er bij gaat lopen terwijl je net 20 bent.

• Like
Waarderingen: M!ke
Gisteravond bij een verjaardag mezelf volgestouwd met pasta, nasi en ijs met als gevolg hele strakke pomp.
IMG_7017.jpeg - 689039

Wie zou 10kg spiermassa willen ruilen voor een rimpel?

Jij als je vrouwke je te oud gaat vinden :')
Aldus iemand die single is waar vorige vriendin ook nog vreemd ging. Deel anders hier even hoe jou liefdesleven loopt voor je jezelf druk maakt om een ander zijn rimpeltje.

Vrouwen willen iemand die karakter heeft en een man is, niet zon mietje die zichzelf druk maakt om een rimpel meer of minder. Ik ken geen een dame die een cuck als partner zou willen, muv als je veel centen hebt en/of een lambo.

Realiteit = 1kg spiermassa voor 10 rimpels 🫢

Wel eerlijk blijven met ruilen 😁
Je voelt er niks van, maar iemand die loyaal is aan trainen is ook loyaal in een relatie. Ik zie jou ook niet snel met een cuck van 70kg rondlopen, iemand die jou bw niet 10x kan benchen of squaten moet je van wegblijven.

Je voelt er niks van, maar iemand die loyaal is aan trainen is ook loyaal in een relatie. Ik zie jou ook niet snel met een cuck van 70kg rondlopen, iemand die jou bw niet 10x kan benchen of squaten moet je van wegblijven.

Haha zeker geen interesse in een spaghetti figuur inderdaad 😁.

Aldus iemand die single is waar vorige vriendin ook nog vreemd ging. Deel anders hier even hoe jou liefdesleven loopt voor je jezelf druk maakt om een ander zijn rimpeltje.

Vrouwen willen iemand die karakter heeft en een man is, niet zon mietje die zichzelf druk maakt om een rimpel meer of minder. Ik ken geen een dame die een cuck als partner zou willen, muv als je veel centen hebt en/of een lambo.

Wat bent u toch allemaal aan het bazelen?

• Like
Waarderingen: Pren

Never-Go-Full-r*tard.jpg - 689045

En als we dan even bij de realiteit blijven, als iemand hier een schoonheidsdiva is dan ben jij het wel. Vergeten we de botox, of verdraai je de realiteit even net als je met mijn klaagzang over 1 van mijn ex vriendinnetjes hebt gedaan?

Bronnetjes:
Ze heeft het in haar lippen eruit laten halen, dan spuiten ze een of andere zuur erin dat je fillers “oplossen” en na 3 dagen is het geheel weg, alhoewel het na 1 dag eigenlijk al heel eind weg is. Nu 2/4 weken “herstellen” dat die kanaaltjes in je lippen dichtgaan en ze het opnieuw kunnen vullen. Tegenwoordig is een of andere Russische methode erg trending en moest ze eerst haar oude eruit laten halen voor het beste resultaat.

Botox was niks speciaals standaard 2x pj voorhoofd en tussen wenkbrauwen.

Denk na mijn prep/ voor zomer ik ook wat laat bijwerken als de vermoeidheid look wat minder is, niet zozeer voorhoofd maar neuslippen plooi. Voorhoofd heb ik niks geks, maar stoor me er ook niet aan.
Botox afspraak staat al in de agenda voor de neus lippen plooi. Zal voor/na foto wel delen na de afspraak, dat is het enigste waaraan ik mezelf “stoor”. Nou scheelt het dat ik een volle baardgroei heb, maar zou je dit niet hebben/willen dan oogt het nog erger.

En hoe zit het met je haarlijn?
Ik stoor mij er persoonlijk zelf niet heel erg aan en vriendin ook niet, maar doordat zij wel eens wat laat corrigeren ga ik maar keer mee. Heb in het verleden wel eens voorhoofd gedaan, maar dan vooral tegen het zweten maar had het idee dat het er dan ergens anders meer uitkwam.

Nou zeg ik wel eerlijk als ik kaal word of inhammen begin te krijgen dat word een ander verhaal en laat ik snel bijwerken, maar dit blijft mij bespaard en gelukkig heeft mijn pa en opa op bejaarde leeftijd nog een bos met haren dus ik vermoed dat ik nog wel enkele jaren mee kan. Enigste is dat ik bij mijn wenkbrauwen sinds 1 miss 2 jaar sporadisch een grijze haar krijg, maar die epileer ik er dan mee uit. Bulk hoofd/hamster wangen is mij niet bespaard en als mijn baard iets te lang is oog ik mee als een cavia dus moet me baard zeker elke 4/5 dagen trimmen op 0.8/1mm.
Screenshot 2026-02-02 at 16.10.46.png - 689046

Verdacht dat deze zakt, was het lekker weer in Istanbul?
Zonde je zelf niet kan indien dat wat je nu doet je geen geluk en gezondheid gaat brengen.

p.s., loyaal trainen heeft niks te doen met loyaliteit in een relatie. kijk maar naar het aantal "seksschandalen" in de olympische spelen kampen.

Reden: fototje deed het niet
Verzorging is uitermate belangrijk, niet alleen voor de vrouw maar als man zijnde moet je jezelf ook onderhouden tenzij je kruimels wilt rapen. Er zit echter wel een verschil in verzorgen en doordraaien, hier en daar wat verbeteringen zou iedereen goed doen.

Haartransplantatie zou ik direct doen als ik inhammen heb (voor nu, misschien als ik 50+ ben ik het anders vind “ogen”). Zou daarom ook niet zwijgen als ik dit gedaan heb, daar waar dit gewoon veelvuldig voorkomt in deze sport, idem dito met gyno etc.

Een haartransplantatie herken je echter aan de kaarsrechte haarlijn en eerste maanden/(jaren) het haar wat dunner is vooral op de kruin. Denk dat je van goede huize moet komen als je ooit een foto van mij spot waarin ik oog alsof ik het nodig heb. Overigens maakt gear je niet direct kaal en compound x maakt je niet sneller kaal dan compound y. De verhouding in je hormoon balans zorgt voor versnelling, maar de meeste kans op kaalheid is genen. Heeft je pa op oudere leeftijd nog een flinke bos dan ben je good 2 go, is die echter kaal na zijn 40ste dan kan jij dit al realiseren na je eerste kuur als je 20 bent.

Kennis is hier nog vrij laag als het gaat om gebruik en gezondheid. Met beetje logisch nadenken is kuren niet slecht, sterker nog je bent meer bewust van je gezondheid door metingen en je daarop accuraat kunt sturen ipv er vanuit gaan je oud word zonder kwaaltjes. Voor oordelen over gebruikers is dus zelfs op een bb platform nog aanwezig, daar waar je hier gruwelijk veel kennis in kan opdoen en ongekend meer resultaat kan boeken zonder sides.

Laatst bewerkt:
Verzorging is uitermate belangrijk, niet alleen voor de vrouw maar als man zijnde moet je jezelf ook onderhouden tenzij je kruimels wilt rapen. Er zit echter wel een verschil in verzorgen en doordraaien, hier en daar wat verbeteringen zou iedereen goed doen.

Haartransplantatie zou ik direct doen als ik inhammen heb (voor nu, misschien als ik 50+ ben ik het anders vind “ogen”). Zou daarom ook niet zwijgen als ik dit gedaan heb, daar waar dit gewoon veelvuldig voorkomt in deze sport, idem dito met gyno etc.

Een haartransplantatie herken je echter aan de kaarsrechte haarlijn en eerste maanden/(jaren) het haar wat dunner is vooral op de kruin. Denk dat je van goede huize moet komen als je ooit een foto van mij spot waarin ik oog alsof ik het nodig heb. Overigens maakt gear je niet direct kaal en compound x maakt je niet sneller kaal dan compound y. De verhouding in je hormoon balans zorgt voor versnelling, maar de meeste kans op kaalheid is genen. Heeft je pa op oudere leeftijd nog een flinke bos dan ben je good 2 go, is die echter kaal na zijn 40ste dan kan jij dit al realiseren na je eerste kuur als je 20 bent.

Kennis is hier nog vrij laag als het gaat om gebruik en gezondheid. Met beetje logisch nadenken is kuren niet slecht, sterker nog je bent meer bewust van je gezondheid door metingen en je daarop accuraat kunt sturen ipv er vanuit gaan je oud word zonder kwaaltjes. Voor oordelen over gebruikers is dus zelfs op een bb platform nog aanwezig, daar waar je hier gruwelijk veel kennis in kan opdoen en ongekend meer resultaat kan boeken zonder sides.
Je ziet het gelijk aan iemand of die een haartransplantatie heeft gehad

Terug
Naar boven