Verzorging is uitermate belangrijk, niet alleen voor de vrouw maar als man zijnde moet je jezelf ook onderhouden tenzij je kruimels wilt rapen. Er zit echter wel een verschil in verzorgen en doordraaien, hier en daar wat verbeteringen zou iedereen goed doen.
Haartransplantatie zou ik direct doen als ik inhammen heb (voor nu, misschien als ik 50+ ben ik het anders vind “ogen”). Zou daarom ook niet zwijgen als ik dit gedaan heb, daar waar dit gewoon veelvuldig voorkomt in deze sport, idem dito met gyno etc.
Een haartransplantatie herken je echter aan de kaarsrechte haarlijn en eerste maanden/(jaren) het haar wat dunner is vooral op de kruin. Denk dat je van goede huize moet komen als je ooit een foto van mij spot waarin ik oog alsof ik het nodig heb. Overigens maakt gear je niet direct kaal en compound x maakt je niet sneller kaal dan compound y. De verhouding in je hormoon balans zorgt voor versnelling, maar de meeste kans op kaalheid is genen. Heeft je pa op oudere leeftijd nog een flinke bos dan ben je good 2 go, is die echter kaal na zijn 40ste dan kan jij dit al realiseren na je eerste kuur als je 20 bent.
Kennis is hier nog vrij laag als het gaat om gebruik en gezondheid. Met beetje logisch nadenken is kuren niet slecht, sterker nog je bent meer bewust van je gezondheid door metingen en je daarop accuraat kunt sturen ipv er vanuit gaan je oud word zonder kwaaltjes. Voor oordelen over gebruikers is dus zelfs op een bb platform nog aanwezig, daar waar je hier gruwelijk veel kennis in kan opdoen en ongekend meer resultaat kan boeken zonder sides.