XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

:roflol: was het maar 212.5?

mHM3DMk.gif

not srs

Is de moeite niet om te vermelden, me dunkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
nice, ik wissel ook schema's af met high en low reps, en ik gain kracht bij beide, ookal krijg ik wel veel shit in het PL hok daardoor :D
voor MP en zo kun je gerust ook wat lager gaan, tenzij je specifiek die 15 wilt behouden, en voor Deadlift (en mss ook squat) zou ik ook gewoon 1 set doen en de gewichten blijven verhogen, je zult merken dat dat genoeg intensiteit levert om je zin in een tweede set aanzienlijk af te bouwen :)

En waarom maar 1 set?

Nice Sayer ziet er goed uit kerel. goede knallende trainingen maat :)

• #2.365

omdat 1 set van 15 reps bij een major compound zoals een DL of SQ genoeg intensiteit verschaft om consistent gains te blijven maken over een bepaalde tijd, plus het gewicht is nog hoog genoeg om ook nog krachtgains te maken, zonder dat je je in de 90+% range moet bevinden. Een gewicht waarmee je 2x15 kunt doen zal nog steeds heel goed zijn voor massa maar gaat veel minder doen voor je krachtgains, maar uiteraard nog steeds een ok manier van werken. Ik ben gewoon van mening dat 1 zware set waarin je al je focus en energie steekt een goeie manier van werken is, omdat je weet dat alles van die set afhangt en je daarom alles in die ene set gaat steken, daarom geloof ik ook zo in het 20 rep squat programma (moet je ook maar is proberen :D )

• #2.367
omdat 1 set van 15 reps bij een major compound zoals een DL of SQ genoeg intensiteit verschaft om consistent gains te blijven maken over een bepaalde tijd, plus het gewicht is nog hoog genoeg om ook nog krachtgains te maken, zonder dat je je in de 90+% range moet bevinden. Een gewicht waarmee je 2x15 kunt doen zal nog steeds heel goed zijn voor massa maar gaat veel minder doen voor je krachtgains, maar uiteraard nog steeds een ok manier van werken. Ik ben gewoon van mening dat 1 zware set waarin je al je focus en energie steekt een goeie manier van werken is, omdat je weet dat alles van die set afhangt en je daarom alles in die ene set gaat steken, daarom geloof ik ook zo in het 20 rep squat programma (moet je ook maar is proberen :D )

20 rep squat programma :eek:

Oke, ik snap je redenering! Volgende week dan eens verhogen en gaan voor 1 x 15!

Er is een positieve correlatie tussen kracht en massa..

Alsof jay cuttler 100 kilo squat :o

ontken ik zulke dingen dan?

• #2.370
Vandaag terug even afzien, Nick wou ook eens 2 x 15 doen.

Start 11.19

Deadlift:

15 x 100

Back extensions:

15 x bw+20
15 x bw+20

Pull ups:

15 x bw
15 x bw

Front squat:

15 x 50
15 x 55

Military press:

15 x 35
15 x 35

Squat:

15 x 70

Bench:

15 x 50
15 x 55

Behind the neck press:

15 x 25
15 x 25

Bent over barbell row:

15 x 40
15 x 45

Barbell curl:

15 x 22.5
15 x 22.5

Skullcrusher:

15 x 22.5
15 x 22.5

Heel raises:

25 x 50
25 x 50

Einde 12.38

Training was afzien, ging goed. Al iets beter dan donderdag!

Nick is ook stevig erin gevlogen en heeft daar halverwege de prijs voor moeten betalen. Maar al bij al, heeft ie het verdomd goed gedaan.

• #2.371
Gebraden kip met appelmoes en aardappelen gegeten...goed dutje gedaan ook :D is dit de leven :cool:

15rep trainingen zijn om van te sterven:o

CRAZYYYYYYYYYYYYY, 15 reps, en zoveel sets. Echt heel goed bezig. Had ik nog maar je discipline of energie; Jesus man, niet te doen. Keep up the good work.

Wanneer kom je nog eens naar SMTK ? Morgen ?

Er is een positieve correlatie tussen kracht en massa..

Alsof jay cuttler 100 kilo squat :o

Blijf jij nou maar lekker in het offtopic gedeelte irritante ecto. Guts denkt er zelf over na en heeft een hoop kennis uit praktijervaring, beter dan dat gepapagaai van jou.

• #2.380
Ik fap altijd voor t douchen :shrug:

goeden training, respect dat je nog vol houd :p
Thanks, is afzien maar ik hou hem er in!

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 19:07 ----------

CRAZYYYYYYYYYYYYY, 15 reps, en zoveel sets. Echt heel goed bezig. Had ik nog maar je discipline of energie; Jesus man, niet te doen. Keep up the good work.
Haha :D ik ga altijd een klein beetje dood...maar dan erna...ben wel benieuwd wat dit in de long run voor me gaat doen!

En wat na dit schema...want dit volume kan ik maar moeilijk evenaren

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 19:07 ----------

Wanneer kom je nog eens naar SMTK ? Morgen ?
Morgen niet, maar komen zeker eens langs! Diaephi komt dan ook (die had het gekke idee dat SMTK de kant van Gent enzo lag... en dat vond hij te ver)

Terug
Naar boven