- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice, ik wissel ook schema's af met high en low reps, en ik gain kracht bij beide, ookal krijg ik wel veel shit in het PL hok daardoor
voor MP en zo kun je gerust ook wat lager gaan, tenzij je specifiek die 15 wilt behouden, en voor Deadlift (en mss ook squat) zou ik ook gewoon 1 set doen en de gewichten blijven verhogen, je zult merken dat dat genoeg intensiteit levert om je zin in een tweede set aanzienlijk af te bouwen![]()
Nice Sayer ziet er goed uit kerel. goede knallende trainingen maat![]()
morgen weer knallen
)omdat 1 set van 15 reps bij een major compound zoals een DL of SQ genoeg intensiteit verschaft om consistent gains te blijven maken over een bepaalde tijd, plus het gewicht is nog hoog genoeg om ook nog krachtgains te maken, zonder dat je je in de 90+% range moet bevinden. Een gewicht waarmee je 2x15 kunt doen zal nog steeds heel goed zijn voor massa maar gaat veel minder doen voor je krachtgains, maar uiteraard nog steeds een ok manier van werken. Ik ben gewoon van mening dat 1 zware set waarin je al je focus en energie steekt een goeie manier van werken is, omdat je weet dat alles van die set afhangt en je daarom alles in die ene set gaat steken, daarom geloof ik ook zo in het 20 rep squat programma (moet je ook maar is proberen)

omdat 1 set van 15 reps bij een major compound zoals een DL of SQ genoeg intensiteit verschaft om consistent gains te blijven maken over een bepaalde tijd, plus het gewicht is nog hoog genoeg om ook nog krachtgains te maken, zonder dat je je in de 90+% range moet bevinden. Een gewicht waarmee je 2x15 kunt doen zal nog steeds heel goed zijn voor massa maar gaat veel minder doen voor je krachtgains, maar uiteraard nog steeds een ok manier van werken. Ik ben gewoon van mening dat 1 zware set waarin je al je focus en energie steekt een goeie manier van werken is, omdat je weet dat alles van die set afhangt en je daarom alles in die ene set gaat steken, daarom geloof ik ook zo in het 20 rep squat programma (moet je ook maar is proberen)

Akkoord!
Akkoord!
Maar dat gevoel na het douchen (of na het eten) die pomp...daar doe je het toch voor!

Ik fap altijd voor t douchen
goeden training, respect dat je nog vol houd

Er is een positieve correlatie tussen kracht en massa..
Alsof jay cuttler 100 kilo squat![]()
Thanks, is afzien maar ik hou hem er in!Ik fap altijd voor t douchen
goeden training, respect dat je nog vol houd
HahaCRAZYYYYYYYYYYYYY, 15 reps, en zoveel sets. Echt heel goed bezig. Had ik nog maar je discipline of energie; Jesus man, niet te doen. Keep up the good work.
ik ga altijd een klein beetje dood...maar dan erna...ben wel benieuwd wat dit in de long run voor me gaat doen!Morgen niet, maar komen zeker eens langs! Diaephi komt dan ook (die had het gekke idee dat SMTK de kant van Gent enzo lag... en dat vond hij te ver)