XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je naar mn onderschrift kijkt snap je t wel denk. Nee, niet meteen gaan kuren.. Ben eerst 50 kilo afgevallen. Snappie? Motivatie: Too much fucking loose skin. Daar ben ik aardig vanaf aan het raken.

Dat had ik al gezien en wat ik al eerder zei, goed gedaan.
Begrijp dan alleen nog niet waarom je niet eerst een beetje massa op heb gebouwd, maar goed ieder zijn ding.

Zolang je weet wat je doet, succes met je doel. :)

just out of bed
fuuj2s.jpg

Dat had ik al gezien en wat ik al eerder zei, goed gedaan. Begrijp dan alleen nog niet waarom je niet eerst een beetje massa op heb gebouwd, maar goed ieder zijn ding. Zolang je weet wat je doet, succes met je doel. :)
Op die foto sta ik erg beroerd hoor, echt.. haha s'nachts met mn gare donder effe een fotootje getrokken.. Precies een jaar geleden was het dit(Helemaal niks):
jfugcj.jpg
En dus dit een jaar later.
51bntx.jpg

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar je bench, heb je toevallig een filmpje?

Dat had ik al gezien en wat ik al eerder zei, goed gedaan.
Begrijp dan alleen nog niet waarom je niet eerst een beetje massa op heb gebouwd, maar goed ieder zijn ding.

Zolang je weet wat je doet, succes met je doel. :)

met een gewicht van 140 kg en vetpercentage van 45+ waar je graag vanaf wil denk je echt niet hey laat ik eerst massa gaan pakken :roflol:

met een gewicht van 140 kg en vetpercentage van 45+ waar je graag vanaf wil denk je echt niet hey laat ik eerst massa gaan pakken :roflol:

Dat bedoel ik ook niet... :rolleyes:
Ik bedoel als je zo veel bent kwijt geraakt, heb je geen massa.
Ik vind het persoonlijk geen excuus om meteen te gaan kuren omdat je van heel ver komt.

Ook al was je dik, je kan nog steeds massa opbouwen als je weer op een normaal gewicht zit.

Dat bedoel ik ook niet... :rolleyes:
Ik bedoel als je zo veel bent kwijt geraakt, heb je geen massa.
Ik vind het persoonlijk geen excuus om meteen te gaan kuren omdat je van heel ver komt.

Ook al was je dik, je kan nog steeds massa opbouwen als je weer op een normaal gewicht zit.

ahzo, uiteraard. ik had dan persoonlijk ook eerst wat massa gepakt voor ik zou beginnen met kuren, maar snap ook wel dat wanneer je veel overtollig huid hebt je daar zo snel mogelijk vanaf wil.

Uhhm, jawel, maar dat is niet erg gelukt, omdat ik te weinig rust pakte.
Iedereen maakt fouten. Doe jij maar eens van 45% vet terugkomen onder de 15%, dus niet te bijdehand pik, ik heb nie met je geknikkerd

Als je gaat kuren doe het dan goed..
Je huidige fysiek kan je makkelijk natty bereiken. Je lifts zijn wel goed, zou ik niet zeggen.
Maar in ieder geval een stuk beter dan hoe je ooit rond liep @ 45 BF..

In ieder geval wel mooi dat hier op DBB open over wordt gesproken, heb je nog een beetje een beeld wat je kan bereiken als natty.

Als je gaat kuren doe het dan goed.. Je huidige fysiek kan je makkelijk natty bereiken. Je lifts zijn wel goed, zou ik niet zeggen. Maar in ieder geval een stuk beter dan hoe je ooit rond liep @ 45 BF.. In ieder geval wel mooi dat hier op DBB open over wordt gesproken, heb je nog een beetje een beeld wat je kan bereiken als natty.
Tuurlijk, dat weet ik ook wel dat dat kan. Na mn kuur was het vasthouden van het gewicht best effe lastig, aangezien ik ook wat klappen in mn prive leven gehad heb. Onderstaande foto is nog natty. Helaas ook weer niet een hele beste foto :S
2a91fth.jpg

Laatst bewerkt:
Uhhm, jawel, maar dat is niet erg gelukt, omdat ik te weinig rust pakte.
Iedereen maakt fouten. Doe jij maar eens van 45 vet terugkomen onder de 15, dus niet te bijdehand pik, ik heb nie met je geknikkerd

40 kg afgevallen, been there done that, zonder kuur. probeerde het voor je op te nemen maar nu we toch bezig zijn ben ik het er idd mee eens dat je fysiek geen kut voorstelt voor een kuurder.

40 kg afgevallen, been there done that, zonder kuur. probeerde het voor je op te nemen maar nu we toch bezig zijn ben ik het er idd mee eens dat je fysiek geen kut voorstelt voor een kuurder.
Volgens mij ben je ook nog eigenwijs en kan je niet echt lezen. Ik heb NIET GEKUURD OM AF TE VALLEN!
Een keer een kuur gepakt, meer dan 8 maanden geleden.

Wat een kutforum is dit toch ook :') Pwndobese, why the f**k verdedig je jezelf tegen gasten die er ook zo goed als niet uitzien alsof ze trainen ( no offence guys maar hou gewoon je kop over dit had je moeten doen of zus had je moeten doen ). Netjes dat je 30 BF bent afgevallen, lijkt me een zware klus.

Thieme : Goede V man!

Nee maar je fysiek is gewoon makkelijk natty haalbaar, jammer dat je daarvoor gekuurd hebt...

Sowieso, ik zit al een jaar boven onderhoud te eten, misschien zou een keertje wat cutten ook niet slecht zijn? Om wat meer lijnen te zien. ---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
Nee maar je fysiek is gewoon makkelijk natty haalbaar, jammer dat je daarvoor gekuurd hebt...
Dat zal best, maar ik ben nu 30 jaar, ik heb vanaf kinds af aan altijd overgewicht gehad, dik geweest dus. Lagere school, middelbare school, altijd commentaar, pesterijen etc. Heel mn fucking leven heeft het beinvloed. Ik was daar gewoon klaar mee..
En toen zat ik met loose skin...

Sowieso, ik zit al een jaar boven onderhoud te eten, misschien zou een keertje wat cutten ook niet slecht zijn? Om wat meer lijnen te zien. ---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ---------- Dat zal best, maar ik ben nu 30 jaar, ik heb vanaf kinds af aan altijd overgewicht gehad, dik geweest dus. Lagere school, middelbare school, altijd commentaar, pesterijen etc. Heel mn fucking leven heeft het beinvloed. Ik was daar gewoon klaar mee.. En toen zat ik met loose skin...

Ja, je weet inmiddels denk ik wel dat je gewoon dan het beste de reacties hier kunt negeren.
Tuurlijk is het natty haalbaar, het zal alleen meer tijd kosten en voor iemand in jouw situatie kan ik zeer begrijpen dat je gaat kuren. Gaat het toch net allemaal wat makkelijker.

Prima resultaat trouwens, nu lekker doorgaan en dan komt t helemaal good:D

Volgens mij ben je ook nog eigenwijs en kan je niet echt lezen. Ik heb NIET GEKUURD OM AF TE VALLEN!
Een keer een kuur gepakt, meer dan 8 maanden geleden.

begrijpend lezen is ook een ding, in mijn post verdedigde ik het feit dat je kuurde omdat ik het begrijp dat je van loose skin af wil komen. kom jij met een kutreactie hoe zwaar het wel niet is om af te vallen en dat ik maar niet zo bijdehand moet doen. newsflash: zo speciaal ben je niet.

laatste wat ik hierover zeg.

Ja, je weet inmiddels denk ik wel dat je gewoon dan het beste de reacties hier kunt negeren. Tuurlijk is het natty haalbaar, het zal alleen meer tijd kosten en voor iemand in jouw situatie kan ik zeer begrijpen dat je gaat kuren. Gaat het toch net allemaal wat makkelijker. Prima resultaat trouwens, nu lekker doorgaan en dan komt t helemaal good:D

Idd, ik trek het me ook niet aan hoor. Ik weet in ieder geval wel dat ik het afgelopen jaar meer dan 15kg+ gepakt heb. ;)

Sowieso, ik zit al een jaar boven onderhoud te eten, misschien zou een keertje wat cutten ook niet slecht zijn? Om wat meer lijnen te zien. ---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ---------- Dat zal best, maar ik ben nu 30 jaar, ik heb vanaf kinds af aan altijd overgewicht gehad, dik geweest dus. Lagere school, middelbare school, altijd commentaar, pesterijen etc. Heel mn fucking leven heeft het beinvloed. Ik was daar gewoon klaar mee.. En toen zat ik met loose skin...

Ik was gewoon benieuwd man, didn't want to offend you. ;)

Terug
Naar boven