AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb het over powndobese

3x 140 bench is best nice voor zijn fysiek

Test your strength, eat clen and tren hard!

Tja.. i dont care. Ik pak het nog steeds ook na de kuur hoor. No worries. Het zal ook wel met mentaliteit te maken hebben. Heb 4 jaar met halve varkens lopen smijten in het slachthuis. ;)

Maargoed. Begin dit jaar:
2rqhdlv.jpg
Effe snel fotootje gemaakt net, ontspannen:
51bntx.jpg
Stomme is, bij mij zijn die plekken op mn rug verdwenen zodra ik aan de kuur ga.. :S En zodra ik aan de kuur ga, verslijt ik een stuk of 8 vrouwen :P

Laatst bewerkt:
Maar ON tren willen alle vrouwen je opeens.

Dat is geen uitdaging.

Maar ON tren willen alle vrouwen je opeens. Dat is geen uitdaging.

Uhhm, hoe stom ook, ik ben een stuk makkelijker met vrouwen als ik on ben.. Eigenlijk niet heel stom misschien. Toch is het fucked up, chicks zorgen voor stresssss

Uhhm, hoe stom ook, ik ben een stuk makkelijker met vrouwen als ik on ben.. Eigenlijk niet heel stom misschien. Toch is het fucked up, chicks zorgen voor stresssss

Genoeg leden op 't forum waarbij de chick in kwestie hem nog nooit off heeft gezien.

Dus zo stom is dat ook weer niet :o

Genoeg leden op 't forum waarbij de chick in kwestie hem nog nooit off heeft gezien.

Dus zo stom is dat ook weer niet :o

Hahahah, can agree.

Mn vriendin en ik zijn nu 9 maanden samen. En daarvan heeft ze me een maand of 2 off gezien omdat ik ziek werd. (astmatische bronchitis)
En die 2 maanden waren niet bepaald de 2 gelukkigste maanden van onze relatie xD

Tja.. i dont care. Ik pak het nog steeds ook na de kuur hoor. No worries. Het zal ook wel met mentaliteit te maken hebben. Heb 4 jaar met halve varkens lopen smijten in het slachthuis. ;)

Maargoed. Begin dit jaar:
2rqhdlv.jpg
Effe snel fotootje gemaakt net, ontspannen:
51bntx.jpg
Stomme is, bij mij zijn die plekken op mn rug verdwenen zodra ik aan de kuur ga.. :S En zodra ik aan de kuur ga, verslijt ik een stuk of 8 vrouwen :P

hoeveel kuren heb je gehad dan ??? want zelfs bij 1 kuur ben ik bang dat je massa te weinig is of het weg neukt bij die acht vrouwen imo

opa

Bij deze mijn dieet:

7:30 120gr Oats + 30gr Whey
9:30 100gr rijst + 1 stuk kiflet
12:00 100gr muesly met 4 hele eieren
14:30 100gr rijst + 1 blik tonijn
17:00 120gr oats + 30gr whey (uit werk, pre-workout. snel thuis erin knallen en door naar de gym)
19:30 100gr rijst + 1 stuk kip
22:00 60gr muesly in 500gr magere kwark
23:30 30gr cassiene

Dit is ongeveer:
560gr carbs
300gr eiwitten
60gr vet

Dat is rond de 3850 kcal. Hier blijf ik gewoon op 7%bf mee staan zonder cardio.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

alsnog bedankt :D

hoeveel kuren heb je gehad dan ??? want zelfs bij 1 kuur ben ik bang dat je massa te weinig is of het weg neukt bij die acht vrouwen imo opa
Haha. Nah, eerste kuur is al tijd geleden hoor. Sinds juli vorig jaar toch 17 kilo aangekomen, en na mn kuur ook weer gewicht aangekomen.

Foto is ook niet echt goed. Houden jullie tegoed. Komt goed.

Haha. Nah, eerste kuur is al tijd geleden hoor. Sinds juli vorig jaar toch 17 kilo aangekomen, en na mn kuur ook weer gewicht aangekomen. Foto is ook niet echt goed. Houden jullie tegoed. Komt goed.

Dat is natuurlijk wel goed, maar kom op man..
No offence, maar met meerdere kuren is dit fysiek gewoon belabberd...

Dat is natuurlijk wel goed, maar kom op man.. No offence, maar met meerdere kuren is dit fysiek gewoon belabberd...
1 kuur. Meer dan 8 maand geleden. En waar kwam ik vandaan? precies.. van niks. Heb dit jaar ook aardig wat stress achter de rug, ben al lang blij dat ik niet weer rond de 85kilo terug weeg.
Deze foto is november vorig jaar, 12 kilo lichter als ik nu ben.
x3iskm.jpg

Laatst bewerkt:
Wat is dan de reden geweest dat je meteen bent gaan kuren? Wel benieuwd naar eigenlijk.
Als je naar mn onderschrift kijkt snap je t wel denk. Nee, niet meteen gaan kuren.. Ben eerst 50 kilo afgevallen. Snappie? Motivatie: Too much fucking loose skin. Daar ben ik aardig vanaf aan het raken.

Terug
Naar boven