- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Nope, nog nooit gemaakt. Van mn squat en mn deadlift wel, maar staan niet online. Gaan we fixen.
Top, ben benieuwd! Nettte stats
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, nog nooit gemaakt. Van mn squat en mn deadlift wel, maar staan niet online. Gaan we fixen.
I wasnt offended. Just explainingIk was gewoon benieuwd man, didn't want to offend you.![]()

Waarom blijft het hele kuren verhaal toch zo intens interessant voor al die zielepootjes die gaan lopen zeiken. Laat iedereen lekker zelf doen wat hij/zij wilt...
Waarom blijft het hele kuren verhaal toch zo intens interessant voor al die zielepootjes die gaan lopen zeiken. Laat iedereen lekker zelf doen wat hij/zij wilt...

Ik snap zijn motivatie wel, zolang hij maar niet zijn leven vergooit door aan de TRT te gaan.
Bedoel je mij?
Ik was gewoon benieuwd wat zijn motivatie was om zo vroeg te gaan kuren, that's all..
Ik bedoel gewoon dat het 99 vd 100 keer over AAS moet gaan. Heeft iemand een goed fysiek, wordt er altijd wel geplaats: "Hoeveel kuurtjes heb je al gepakt?" , "Zo, hoeveel spuit jij erin?". En dan begint het hele welles nietes verhaal weer... Voor de 100.000e keer..
Ik snap zijn motivatie wel, zolang hij maar niet zijn leven vergooit door aan de TRT te gaan.