Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie legs Mitrenz, nu meer aamdacht op die borst nog. Hoeveel reps pak je gemmideld in een setje borst?

Ik zou eens proberen 15 tot 20 herhalingen te doen man. 4 herhalingen haalt echt weinig uit.Thanks Sniezel!
Ja, borst gaat veel focus krijgen.
Doe Bench Press 1-4 reps en DB varianten 8-12 reps komende tijd.
Wil door middel van DB's dan via high reps massa stimuleren.
En wanneer ik zin heb gooi ik er een fly varianten tegenaan
Thanks man.
Zojuist eens gemeten
Benen nu ~65cm en armen ~40cm.
Mag bij beide best 5cm erbij de komende jaren![]()
Ik zou eens proberen 15 tot 20 herhalingen te doen man. 4 herhalingen haalt echt weinig uit.
Ik tel me reps niet eens meer. Doe een paar korte bewegingen, paar full range bewegingen. Pomp t helemaal naar de klote haha. Beginnen met dumbells zou ik ook doen. Daarna bench met 20kg per kant erop en zo veel mogelijk reps
Ik zou eens proberen 15 tot 20 herhalingen te doen man. 4 herhalingen haalt echt weinig uit.
Ik tel me reps niet eens meer. Doe een paar korte bewegingen, paar full range bewegingen. Pomp t helemaal naar de klote haha. Beginnen met dumbells zou ik ook doen. Daarna bench met 20kg per kant erop en zo veel mogelijk reps

Ongetwijfeld dat wat je zegt werkt, want je hebt het fysiek om het te bewijzen.
![]()
Laatste weken van de "bulk".
Hierna terug cutten voor fotoshoot voor de sponsor![]()
Lol, waarom gebruik je het fysiek van een andere DBBér in je board bij Facebook?
Elke foto op mijn pagina is van mij, tenzij ik een bekende bodybuilder post ofzo 
Waarover heb je het man?Elke foto op mijn pagina is van mij, tenzij ik een bekende bodybuilder post ofzo
![]()