MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Laatst bewerkt:
Netjes hoor! 2 verschillende houdingen alleen das wel jammer maar volgens mij aardige progressie. Wat zijn je gains tussen de 2 foto's?
Dank. I know, maar had niets anders om te vergelijken. Volgens mij stond ik acht maanden terug rond de 75kg, dus rond de 14kg erbij.

Ja man ben ik :p heb nieuw account nu, omdat men vorige mailbox is ingetrokken (school email)

Je ziet toch dat de fysiek overeenkomt :p

No need to hate :D

Om eerlijk te zijn lijkt het fysiek van je pf niet op het fysiek van je omslag. Maar het zal wel, omslag ziet er namelijk stuk buffer uit, goed fysiek.

Dank je man, moet wel toegeven dat mijn badkamer EPIC belichting heeft :D

Ik zou eens proberen 15 tot 20 herhalingen te doen man. 4 herhalingen haalt echt weinig uit.

Ik tel me reps niet eens meer. Doe een paar korte bewegingen, paar full range bewegingen. Pomp t helemaal naar de klote haha. Beginnen met dumbells zou ik ook doen. Daarna bench met 20kg per kant erop en zo veel mogelijk reps

Duidelijk en goed advies!!! Killin those workouts!!! FEEL THE FUCKING BURN like Rich Piana would say!!

Duidelijk en goed advies!!! Killin those workouts!!! FEEL THE FUCKING BURN like Rich Piana would say!!

Haha ga je me nou met die mafkees vergelijken :D

Maar ik denk dat de meeste hier een beetje te gefocussed zijn op gewicht.

Maar er zal wel weer een studie zijn waar alle ecto's zich aan vast houden waaruit blijkt dat low reps heavy weight de beste manier is ;)

Maar er zal wel weer een studie zijn waar alle ecto's zich aan vast houden waaruit blijkt dat low reps heavy weight de beste manier is ;)

Want alle strongman en plers zijn ecto's

wat

Ik doe graag de grote 3 op kracht (3-6 reps) en de rest van m'n training focus ik meer op contractie, mind-muscle-connection, hogere rep ranges :)

Wat een gelul dit

Ik zou eens proberen 15 tot 20 herhalingen te doen man. 4 herhalingen haalt echt weinig uit.

Ik tel me reps niet eens meer. Doe een paar korte bewegingen, paar full range bewegingen. Pomp t helemaal naar de klote haha. Beginnen met dumbells zou ik ook doen. Daarna bench met 20kg per kant erop en zo veel mogelijk reps

Ik doe graag de grote 3 op kracht (3-6 reps) en de rest van m'n training focus ik meer op contractie, mind-muscle-connection, hogere rep ranges :)

Jij wat?

No offence gozer je hebt een prima bb fysiek maar er komt wel een hoop gelul uit

Want alle strongman en plers zijn ecto's

wat

Want alle strongman en plers hebben als hoofddoel zo veel mogelijk spiermassa?

Wat

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Jij wat?

No offence gozer je hebt een prima bb fysiek maar er komt wel een hoop gelul uit

Tuurlijk man...

Ik weet niet wat je me wijs loopt te qouten met het doel of idee dat ik mezelf tegel loop te spreken.
Maar als je op let is niet alles zwart op wit. Als ik de eerste 3 sets ook 6 reps pak, en de rest van m'n 20 sets high reps... hoezo spreek ik mezelf dan tegen?

+1

Beetje aan het cutten geweest sinds mei (1e keer). Niet extreem laag in kcal gegaan, dus ook geen 'extreem' resultaat. Mijn activiteitsfactor ging halverwege de cut ook flink omhoog, dus bleef een beetje uitproberen wat voor mij werkte. Rechts mei 2014 @ 97kg (strong holding stomach), links augustus 2014 @ 90kg. Op dit moment een beetje op onderhoud aan het eten, vanaf september weer serieus bulken denk ik. Misschien toch maar sinaasappelsap proberen in plaats van chocomel :)

Vergelijkingmetmei2014_zps730c27ce.jpg

Ziet er goed uit Ryan! Massive!
Vooral de progressie als je vergelijkt met 8 jaar terug, remember :D
Echt top dat je nogsteeds zo gemotiveerd bent man :)

Bouw een fysiek met een aantal kuurtjes en je hebt alle kennis in pacht toch?

Maak 18.000+ posts op een bodybuild forum maar loop rond met een waardeloos fysiek

Snietzel heeft niks meer dan bro science gebracht. Hij kan idd heel goed kuren, maar het is toch algemeen bekend dat als je er genoeg inramt je groeit zelfs met waardeloze trainingen?:o
Dat die kuurt boeit mij en vele geen ene fl**ker. Dat die naturels hier advies gaat geven wat oud en achterhaald is tja... dan worden mensen mad ja.

Sorry voor offtopic maar dit moest er even uit :)

Terug
Naar boven