AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Haha Sniezel, allemaal hatende ectos op je dak!

Haha ga je me nou met die mafkees vergelijken :D Maar ik denk dat de meeste hier een beetje te gefocussed zijn op gewicht. Maar er zal wel weer een studie zijn waar alle ecto's zich aan vast houden waaruit blijkt dat low reps heavy weight de beste manier is ;)
Reg park had naar jou moeten luisteren
Maar je dwarst wel 99 procent hier Sniezel :)

Haha Sniezel, allemaal hatende ectos op je dak!

Bullshit, er is echt niemand die natty groeit op 20 + reps en dat weet jij ook bro. Ik vind legs op hogere reps ook beter werken voor mij ( jaja geen natty ik groei overal op blabla ) maar dat houdt op bij 12 reps :P

Bullshit, er is echt niemand die natty groeit op 20 + reps en dat weet jij ook bro. Ik vind legs op hogere reps ook beter werken voor mij ( jaja geen natty ik groei overal op blabla ) maar dat houdt op bij 12 reps :P

Sniezel heeft goed fysiek dus alles wat hij zegt klopt, durf daar gvd niet aan te twijfelen!!!!!:o

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Was toch al bekend dat jij kuurde? of ben je nu off?:rolleyes:

Dat rebound na heel diep cutten :D

Half uurtje na m'n push workout

30vfb5g.png

Al die gasten van een jaar of 30 volgespoten met roids die advies geven aan nattys die net een paar jaar trainen. En dan boos worden als ze geen gelijk krijgen.

Nice, dbb ten top.

Snietzel heeft niks meer dan bro science gebracht. Hij kan idd heel goed kuren, maar het is toch algemeen bekend dat als je er genoeg inramt je groeit zelfs met waardeloze trainingen?:o
Dat die kuurt boeit mij en vele geen ene fl**ker. Dat die naturels hier advies gaat geven wat oud en achterhaald is tja... dan worden mensen mad ja.

Sorry voor offtopic maar dit moest er even uit :)

Hahaha als je goed leest heb ik enkel gezegd dat men te veel gefocussed is op gewicht.

Ik zeg niet dat men allemaal 20 reps moet doen. Hell no

Ik gaf enkel de tip aan Mitrenz om eens high reps te proberen. 15 tot 20 reps voor de verandering.

Ik zeg niets anders dan bijv een kai greene zegt; Het gaat niet enkel om gewicht.

Qoute maar ff waar de bro science staat vrienden... want ik zeg nergens dat t 1 perce beter is dan t ander....

Het lijkt er toch aardig op dat je dat een betere manier vind, terwijl er tal van onderzoeken zijn waaruit het tegenovergestelde blijkt. Daarnaast bedoel ik niet per se jou. Dit forum zit vol met gasten die een gruwelijk fysiek hebben, maar daar ook de nodige roids voor hebben genomen. Je kunt een natty trainee gewoonweg niet op dezelfde manier laten trainer als een kuurder. En enorm vaak komen er dan weer grote gasten met hun spuit nog in de bil die dan weer op de persoonlijke tour gaan, zonder logische argumenten.

Niet haten, gewoon liften

Het lijkt er toch aardig op dat je dat een betere manier vind, terwijl er tal van onderzoeken zijn waaruit het tegenovergestelde blijkt. Daarnaast bedoel ik niet per se jou. Dit forum zit vol met gasten die een gruwelijk fysiek hebben, maar daar ook de nodige roids voor hebben genomen. Je kunt een natty trainee gewoonweg niet op dezelfde manier laten trainer als een kuurder. En enorm vaak komen er dan weer grote gasten met hun spuit nog in de bil die dan weer op de persoonlijke tour gaan, zonder logische argumenten.

Ik probeer indd ook eens de andere kant te belichten (wat indd mijn persoonlijke voorkeur is) en dat is dat t niet enkel om gewicht gaat.

Als je veel reps kut vindt en liever low reps doet, is dat toch ook goed. Er is niet 1 weg naar succes...
Ik kan enkel eens zeggen dat je t eens zou moeten proberen.

En daarnaast zijn er mensen hier op t board die zich maar enkel vasthouden aan "onderzoeken"

Hier zijn jongens van 70kg die mensen als Kai Greene, George Farrah of Jay Cutler uitlachen om hun manier van trainen/bodybuilden. Want zij hebben een onderzoek gelezen waarin blijkt dat een andere manier veeeeeel beter is. Wetenschappelijk bewezen!

En dan volgt vervolgens t hele forum omdat ook zij nu de kennis hebben, ze hebben nu namelijk ook de wetenschappelijke bewijzen...

Over dat natty trainen of niet vind ik persoonlijk maar een aparte insteek.
Dus omdat iemand in t verleden wel eens gekuurd heeft, maar inmidels al tijden dezelfde hormoon balans heeft als een natty, is t logisch dat hij heeeuul anders traint dan een natty en voor hem andere regels voor hypertrofie gelden??

Laatst bewerkt:
Is wetenschappelijk bewijs dan niet genoeg om jou te overtuigen? Tuurlijk kun je ook wel groter worden van high reps. Maar jij noemt nu zelf een aantal gasten die niet per se groot zijn geworden door high reps he, maar eerder door anderen zaken.

Met de juiste genetics en goede hoeveelheid gear wordt iedereen groot

Ook als je met een 6kg dumbell 100 reps maakt

zijn de concepten dat volume bepalend is voor hypertrofie en dat higher reps het makkelijker maken veel volume te draaien op een minder belastende manier nou zo fucking ingewikkeld om te begrijpen of zijn er zo veel mensen op dbb echt gewoon debiel?

daar niet in geloven begint zo langzamerhand wel een beetje richting niet geloven dat er zwaartekracht is te gaan

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

+dat een stijgende lijn in de totale belasting van je training gewoon veel minder belangrijk is als je er vol gear in knalt omdat de gear de drijver van progressie is, niet dat de gewichten steeds zwaarder worden of het totaal volume hoger

.

zijn de concepten dat volume bepalend is voor hypertrofie en dat higher reps het makkelijker maken veel volume te draaien op een minder belastende manier nou zo fucking ingewikkeld om te begrijpen of zijn er zo veel mensen op dbb echt gewoon debiel?

daar niet in geloven begint zo langzamerhand wel een beetje richting niet geloven dat er zwaartekracht is te gaan

Wil jij even niet zo wetenschappelijk doen ja, smerige ecto

Is wetenschappelijk bewijs dan niet genoeg om jou te overtuigen? Tuurlijk kun je ook wel groter worden van high reps. Maar jij noemt nu zelf een aantal gasten die niet per se groot zijn geworden door high reps he, maar eerder door anderen zaken.

Met de juiste genetics en goede hoeveelheid gear wordt iedereen groot

Ook als je met een 6kg dumbell 100 reps maakt

En dit is waar t uiteindelijk altijd weer naar toe gaat....
De grote jongens hebben alles enkel te danken aan genetics en JUICE! ;)

Niveau begint de goeie kant op te gaan jongens

Gvd kleurplaat, jij bent best slim.

Lees dit nog eens sniezel;

dat een stijgende lijn in de totale belasting van je training gewoon veel minder belangrijk is als je er vol gear in knalt omdat de gear de drijver van progressie is, niet dat de gewichten steeds zwaarder worden of het totaal volume hoger

dus niet helemaal niet belangrijk, gewoon veel minder belangrijk

Gaat alleen om de juice en genetics :(

Terug
Naar boven