- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reg park had naar jou moeten luisterenHaha ga je me nou met die mafkees vergelijkenMaar ik denk dat de meeste hier een beetje te gefocussed zijn op gewicht. Maar er zal wel weer een studie zijn waar alle ecto's zich aan vast houden waaruit blijkt dat low reps heavy weight de beste manier is
![]()

Bullshit, er is echt niemand die natty groeit op 20 + reps en dat weet jij ook bro. Ik vind legs op hogere reps ook beter werken voor mij ( jaja geen natty ik groei overal op blabla ) maar dat houdt op bij 12 reps![]()
Bullshit, er is echt niemand die natty groeit op 20 + reps en dat weet jij ook bro. Ik vind legs op hogere reps ook beter werken voor mij ( jaja geen natty ik groei overal op blabla ) maar dat houdt op bij 12 reps![]()

Snietzel heeft niks meer dan bro science gebracht. Hij kan idd heel goed kuren, maar het is toch algemeen bekend dat als je er genoeg inramt je groeit zelfs met waardeloze trainingen?
Dat die kuurt boeit mij en vele geen ene fl**ker. Dat die naturels hier advies gaat geven wat oud en achterhaald is tja... dan worden mensen mad ja.
Sorry voor offtopic maar dit moest er even uit![]()
Het lijkt er toch aardig op dat je dat een betere manier vind, terwijl er tal van onderzoeken zijn waaruit het tegenovergestelde blijkt. Daarnaast bedoel ik niet per se jou. Dit forum zit vol met gasten die een gruwelijk fysiek hebben, maar daar ook de nodige roids voor hebben genomen. Je kunt een natty trainee gewoonweg niet op dezelfde manier laten trainer als een kuurder. En enorm vaak komen er dan weer grote gasten met hun spuit nog in de bil die dan weer op de persoonlijke tour gaan, zonder logische argumenten.
zijn de concepten dat volume bepalend is voor hypertrofie en dat higher reps het makkelijker maken veel volume te draaien op een minder belastende manier nou zo fucking ingewikkeld om te begrijpen of zijn er zo veel mensen op dbb echt gewoon debiel?
daar niet in geloven begint zo langzamerhand wel een beetje richting niet geloven dat er zwaartekracht is te gaan
Is wetenschappelijk bewijs dan niet genoeg om jou te overtuigen? Tuurlijk kun je ook wel groter worden van high reps. Maar jij noemt nu zelf een aantal gasten die niet per se groot zijn geworden door high reps he, maar eerder door anderen zaken.
Met de juiste genetics en goede hoeveelheid gear wordt iedereen groot
Ook als je met een 6kg dumbell 100 reps maakt

dat een stijgende lijn in de totale belasting van je training gewoon veel minder belangrijk is als je er vol gear in knalt omdat de gear de drijver van progressie is, niet dat de gewichten steeds zwaarder worden of het totaal volume hoger