MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

zijn de concepten dat volume bepalend is voor hypertrofie en dat higher reps het makkelijker maken veel volume te draaien op een minder belastende manier nou zo fucking ingewikkeld om te begrijpen of zijn er zo veel mensen op dbb echt gewoon debiel?

daar niet in geloven begint zo langzamerhand wel een beetje richting niet geloven dat er zwaartekracht is te gaan

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

+dat een stijgende lijn in de totale belasting van je training gewoon veel minder belangrijk is als je er vol gear in knalt omdat de gear de drijver van progressie is, niet dat de gewichten steeds zwaarder worden of het totaal volume hoger

daarnaast kan je met high reps (10+) beter concentreren op de spier die je daadwerkelijk aan het trainen bent.

En daar gaan we weer.. Waarom laten we niet gewoon iedereen doen wat hij/zij fijn vindt en posten we gewoon foto's waar dit topic voor bedoeld is..

Dat gebash altijd, damn...

Uiteraard moet je nog wel een beetje normaal met je voeding en training om gaan als je aan de AAS zit.
Maar iedereen die beweerd dat (grote) hoeveelheden AAS geen wondermiddel is, is hypocriet as f**k.

En daar gaan we weer.. Waarom laten we niet gewoon iedereen doen wat hij/zij fijn vindt en posten we gewoon foto's waar dit topic voor bedoeld is..

Dat gebash altijd, damn...

Ergens vraag je erom als je je post eindigt met : en nu zullen alle ecto bro scientists blabla. Dat is gewoon discussie uitlokken, zeker hier.

OT : Goed topic, lekker veel foto's ook. ;D

Het gaat niet om gebash, het is wat mij betreft gewoon een discussie. En het zal mij verder een worst wezen hoe iedereen trained, maar al die gasten die t allemaal zo goed weten met hun jaren '70 mentaliteit, mogen ook wel eens tegengesproken worden.

tuurlijk draait het om genetics en juice

ik red het topic wel

met deze pic

van mn bips

ef3973f74c16317d232719096a900ce4.png

#realmenhavecurves

En de Plers zijn weer buthurt.

Terug
Naar boven