MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ergens vraag je erom als je je post eindigt met : en nu zullen alle ecto bro scientists blabla. Dat is gewoon discussie uitlokken, zeker hier.

OT : Goed topic, lekker veel foto's ook. ;D

Ja is ook zo.. Maar dan nog, om de haverklap is er een discussie of wordt er gebast.

hey peppie alles goed?

groetjes aan kokkie

groetjes

Heuheu ja gaat goed hier met slechte mensen gaat het altijd goed hoe gaat het met Mien nou spreek je doeeei groetjes van Henk en de kids

ik red het topic wel

met deze pic

van mn bips

http://i.gyazo.com/ef3973f74c16317d232719096a900ce4.png
#realmenhavecurves

:roflol:

Hoezo PL'ers? Omdat mijn log daar staat? Heb verder nog nooit een wedstrijd of iets dergelijks gedaan.
ef3973f74c16317d232719096a900ce4.png
Hurt.

Liev. Groeten terug aan henk en de kids

Gvd net als ik een pic plaatst gaan jullie lopen ectosieren over roids hommels

Gast jij bent zo dom, jij verdiend een award. Plaats AUB een foto van gruwelijke lichaam en blaas ons weg....

Om te demonstreren waarom jij zo onwijs hard zit te lachen. Hier een video van Kai Greene FlexOnline waarbij ze zweren bij de tekst die jij van mij quote (betere concentratie bij 10+ reps), en waar jij kapot hard om moet lachen:

http://www.youtube.com/watch?v=5nXSIqyw1lc

Jij bent het type die wedstrijd begeleiding krijgt van mensen als Jay Cutler of Ray Simon of wie dan ook, en die hun dan verteld met z'n ecto lichaam dat ze er geen ene reet verstand van hebben en dat ze hun wins enkel aan hun genetics en gear te danken hebben en dat je je voorbereiding naar je wedstrijd toch maar liever op je eigen manier doet :roflol:

Laatst bewerkt:
Sniezel, waarom ga je een 'discussie' aan met Sticky en Meurplaat? Je moet beter weten.

Gast jij bent zo dom, jij verdiend een award. Plaats AUB een foto van gruwelijke lichaam en blaas ons weg....

Om te demonstreren waarom jij zo onwijs hard zit te lachen. Hier een video van Kai Greene FlexOnline waarbij ze zweren bij de tekst die jij van mij quote (betere concentratie bij 10+ reps), en waar jij kapot hard om moet lachen:

http://www.youtube.com/watch?v=5nXSIqyw1lc
Even dat je het weet: die seminars zitten vol met bullshit. George Farrah die bijvoorbeeld claimt 1x per 2 weken te trainen en rond de 80 eiwit/dag te zitten? :roflol:
Moet je wel erg naïef zijn om die crap te geloven.
Verder meng ik me maar niet in de discussie.. Wat een gejank weer.

Lol kai greene en george farrah aanhalen :roflol:

dbb :roflol:

Ben t er wel mee eens hoor, hoe meer reps je gaat maken hoe lager het gewicht zal zijn dat je pakt. Met lagere gewichten heb ik betere spiercontractie..

80 gram eiwit per dag zou ook wel kunnen hoor, met shitload aan AAS.. 1x in 2 weken trainen geloof ik niks van tho;)

Ben t er wel mee eens hoor, hoe meer reps je gaat maken hoe lager het gewicht zal zijn dat je pakt. Met lagere gewichten heb ik betere spiercontractie..

Dat lijkt me logisch ;) Verder ook eens met het feit dat ik met lagere gewichten veel meer de spier voel die ik ook daadwerkelijk wil pakken alles te maken met minder/niet cheaten etc.

80 gram eiwit per dag zou ook wel kunnen hoor, met shitload aan AAS.. 1x in 2 weken trainen geloof ik niks van tho;)

Komt doordat hij zegt dat je alles moet cyclen (detoxen) dus ook eiwitten indd. En over dat trainen zegt hij niet dat ie dat altijd doet maar meer tijdens die cycle periode. Dan laat hij Kai gewoon 1x trainen, maar daarna gewoon weer 10x per week :p

Dat lijkt me logisch ;) Verder ook eens met het feit dat ik met lagere gewichten veel meer de spier voel die ik ook daadwerkelijk wil pakken alles te maken met minder/niet cheaten etc

Komt voornamelijk doordat je dan van een compound een isolatie probeert te maken.
Bench is bijvoorbeeld legs, abs, borst, delts, triceps, rug, lats, biceps...
Maar ja als je alleen je chest wilt voelen werken maak je er gewoon geheel wat anders van.
Daar zit ook de miscommunicatie in tussen BB'ers en PL'ers.
Voor PL'ers is de bench puur sportspecifiek en wil je dus het maximale halen.
Bij BB'ers is het puur gericht als middel om de gewenste spieren te laten groeien.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar zodoende krijg je dus erg uiteenlopende adviezen en misverstanden onderling :rolleyes:

33vz2xj.jpg

Einde van me cut. Eerste keer van me leven dat ik beetje abs heb :$

Schitterend topic dit :')

Komt voornamelijk doordat je dan van een compound een isolatie probeert te maken.
Maar ja als je alleen je chest wilt voelen werken maak je er gewoon geheel wat anders van.
Bij BB'ers is het puur gericht als middel om de gewenste spieren te laten groeien.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar zodoende krijg je dus erg uiteenlopende adviezen en misverstanden onderling :rolleyes:

Alleen je chest voelen op de bench....i'm outta here

Dus we hoeven tegenwoordig alleen maar te benchen als we hem als compound uitvoeren haha

Terug
Naar boven