XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Alleen je chest voelen op de bench....i'm outta here

Je voelt het wel in meerdere spiergroepen, maar als BB probeer je de oefening zoveel mogelijk te focussen op je borst dmv knijpen en mind-musclecontrol etc. Als powerlifter ligt je focus niet bij een bepaalde spiergroep trainen maar gewoon bij het gewicht omhoogkrijgen, met behulp van alle spiergroepen die erbij kunnen helpen.

33vz2xj.jpg
Einde van me cut. Eerste keer van me leven dat ik beetje abs heb :$

Goed bezig joost! Hopelijk redt dit het topic.

Niet mijn laatst geschoten, maar aangezien er geen foto's gepost worden is het beter dan niks:

33b38uf.jpg

Je voelt het wel in meerdere spiergroepen, maar als BB probeer je de oefening zoveel mogelijk te focussen op je borst dmv knijpen en mind-musclecontrol etc. Als powerlifter ligt je focus niet bij een bepaalde spiergroep trainen maar gewoon bij het gewicht omhoogkrijgen, met behulp van alle spiergroepen die erbij kunnen helpen.

Wat een crap, pak dan gewoon een fly als je alleen je chest wilt voelen. En dat zeg ik als iemand die BB-gericht traint.

wat is een spiercontractie gevoelings

mind mossel connectie ?

Aah okee dus door te knijpen en mind-muscle control te gebruiken kan ik dus met benchpressen de focus volledig op mn borst leggen?..

301q44h.jpg

Ik hou meer van een tong-mossel connectie, werkt ook goed.

ha

haha

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Ja man elke keer dat ik 5 reps bench en ik doe niet op mijn borst focussen heb ik steeds alleen verzuurde benen, nu heb ik huge quads van het benchen

33vz2xj.jpg

Einde van me cut. Eerste keer van me leven dat ik beetje abs heb :$

ligt het aan de foto of heb je nou een fatty onderbuik kwaaltje ? heb dit zelf ook lang gehad omdat ik vanaf me 5e tot 17e op 20+% heb gestaan, alsof t gelocaliseerd is/was hahah. trekt wel aardig weg nu tijdens het cutten en hoop er over 2 maanden helemaal vanaf te zijn als ik klaar ben. :cool:

daarentegen duurt t bij mij t*ring lang voor me abs doorkomen, bij jou niet zo te zien.

Gast jij bent zo dom, jij verdiend een award. Plaats AUB een foto van gruwelijke lichaam en blaas ons weg....

Om te demonstreren waarom jij zo onwijs hard zit te lachen. Hier een video van Kai Greene FlexOnline waarbij ze zweren bij de tekst die jij van mij quote (betere concentratie bij 10+ reps), en waar jij kapot hard om moet lachen:

http://www.youtube.com/watch?v=5nXSIqyw1lc

Jij bent het type die wedstrijd begeleiding krijgt van mensen als Jay Cutler of Ray Simon of wie dan ook, en die hun dan verteld met z'n ecto lichaam dat ze er geen ene reet verstand van hebben en dat ze hun wins enkel aan hun genetics en gear te danken hebben en dat je je voorbereiding naar je wedstrijd toch maar liever op je eigen manier doet :roflol:

Shit gozer, als iemand die award verdiend ben jij het wel mane. Dat jij Kai Greene en George Farah erbij haalt om je punt te bewijzen zegt al weer meer dan genoeg. Ik zeg er overigens helemaal niet dat zij er geen ene reet verstand van hebben, ik zeg dat het onlogisch is om een natty trainee op een zelfde manier te laten trainen als een kuurder.

Schijnbaar heb ik ook nog eens voorspellende gaven!

Zie hier;

Het lijkt er toch aardig op dat je dat een betere manier vind, terwijl er tal van onderzoeken zijn waaruit het tegenovergestelde blijkt. Daarnaast bedoel ik niet per se jou. Dit forum zit vol met gasten die een gruwelijk fysiek hebben, maar daar ook de nodige roids voor hebben genomen. Je kunt een natty trainee gewoonweg niet op dezelfde manier laten trainer als een kuurder. En enorm vaak komen er dan weer grote gasten met hun spuit nog in de bil die dan weer op de persoonlijke tour gaan, zonder logische argumenten.

Niet te butthurt zijn Sniezel, als je een keer tegengesproken wordt. Je fysiek is goed, maar dat betekent niet dat alles wat je uitkraamt zonder meer maar voor waar aangenomen moet worden.

ligt het aan de foto of heb je nou een fatty onderbuik kwaaltje ? heb dit zelf ook lang gehad omdat ik vanaf me 5e tot 17e op 20+% heb gestaan, alsof t gelocaliseerd is/was hahah. trekt wel aardig weg nu tijdens het cutten en hoop er over 2 maanden helemaal vanaf te zijn als ik klaar ben. :cool:

daarentegen duurt t bij mij t*ring lang voor me abs doorkomen, bij jou niet zo te zien.
Ben vanaf begin april aan het cutten geweest en sinds deze week bulk op onderhoud. Heb idd dat onderbuik vet wat lastig weg gaat :( zwaarste wat ik woog was 95+. Ben tijdens me cut van 80 naar 71 gegaan

• Like
Waarderingen: mat
Ben vanaf begin april aan het cutten geweest en sinds deze week bulk op onderhoud. Heb idd dat onderbuik vet wat lastig weg gaat :( zwaarste wat ik woog was 95+. Ben tijdens me cut van 80 naar 71 gegaan

super mooie progresie, aapje! mag je trots op zijn :)

Joostd: Heb jij niet door dat er hier een serieuze discussie op hoog niveau gevoerd wordt? Beetje respectloos om dan met je foto alle aandacht op jezelf te vestigen.

Joostd: Heb jij niet door dat er hier een serieuze discussie op hoog niveau gevoerd wordt? Beetje respectloos om dan met je foto alle aandacht op jezelf te vestigen.
Mijn excuses, ik kijk via me telefoon en alles wat meer dan twee regels is lees ik niet

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

super mooie progresie, aapje! mag je trots op zijn :)
Thx worstenbroodje [emoji5]

Terug
Naar boven