Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wut

Respect voor de fysieken van Hoody, Sniezel, Jeppe e.a.
Dat hiervoor enorme toewijding & discipline voor nodig is besef ik.
Maar ik denk wel dat iemand die gebruikt op termijn niet meer beseft hoe
groot de impact van AAS is in het bereiken van zo'n fysiek, net omdat er
zoveel meer bij komt kijken. (voeding, rust, training etc).
Maar soit, wil natuurlijk niet te veel off topic gaan.
Ook voor de niet-gebruiker werken zulke foto's motiverend!

motiverend om te gebruiken?

Bij hoody moet ik altijd denken aan die eenzame (zweedse/deense??) bb'er film

Random kuitenfoto
2nlx09i.jpg

Ik snap echt niet waarom jullie mij altijd proberen te kwetsen :(

/out

kom we gaan met z'n allen hoody bashen.

we houden nog van je hoor hoody :)

Hoody, knuffel?:o

Reden dat gasten met een goed fysiek niet veel posten is omdat ze wat doen met hun fysiek en hun persoonlijk leven.
Reden dat veel gasten met een -minder- goed fysiek (of gewoon fluffy arms en een taille van 90cm) een hele dag op DBB rondhangen uit wanhoop berichten gaan plaatsen ipv keihard te trainen of eens wat boeken gaan lezen over het menselijk lichaam/voeding/training.

No offence ;)

Wat is er mis met een taille van 90cm? Daaronder kun je het moeilijk een core noemen.

Reden dat gasten met een goed fysiek niet veel posten is omdat ze wat doen met hun fysiek en hun persoonlijk leven.
Reden dat veel gasten met een -minder- goed fysiek (of gewoon fluffy arms en een taille van 90cm) een hele dag op DBB rondhangen uit wanhoop berichten gaan plaatsen ipv keihard te trainen of eens wat boeken gaan lezen over het menselijk lichaam/voeding/training.

No offence ;)

Je hebt +7000 berichten geplaatst. Kunnen we hieruit concluderen dat je een slecht lichaam hebt en niet hard traint of leest over voeding/lichaam/training?

:roflol:

Als iedereen eens wat minder judgemental is en wat meer naar zichzelf kijkt... En daarnaast óók nog eens niet alles direct opvat als een aanval.. Dan zouden er een stuk meer mensen hier foto's plaatsen.

/Utopie

Stelletje zeikwijven hier altijd :dunno:

Beter gaan we met alle dikzakken naar een eigen foto topic. Laten we die anaboluh boys lekker hier fotows plaatse en geile op hun bultjes:$

Terug
Naar boven