Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Kleine backshot koud genomen , toch best grappig dat me armen zo klein lijken terwijl ze gewoon 41cm zijn. Iemand pose tips :p?
meer exorotatie en schouderbladen drukken
 
20191010_174627-01.jpeg
Ook maar weer eens keertje update-je.
Momenteel 101ish kilo

biceps blessure is aardig over, dus gaat weer de goede kant op
 
Progressie 4 maanden :)
 

Bijlagen

  • Screenshot_2019-10-11-04-50-23.png
    Screenshot_2019-10-11-04-50-23.png
    973,1 KB · Weergaven: 333
  • Screenshot_2019-10-11-04-51-09.png
    Screenshot_2019-10-11-04-51-09.png
    735,8 KB · Weergaven: 265
  • Screenshot_2019-10-11-04-51-24.png
    Screenshot_2019-10-11-04-51-24.png
    723,8 KB · Weergaven: 296
Hoeveel cm zijn jouw kuiten eigenlijk, wovano ? Die van mij meetten koud een paar dagen geleden 44cm haha. Maar ik denk dat ze voornamelijk groter lijken dan dat ze zijn door mijn dunne enkel- en kniegewrichten. Een soort Flex Wheeler ben ik dus eigenlijk... Jk.
 
Hoeveel cm zijn jouw kuiten eigenlijk, wovano ? Die van mij meetten koud een paar dagen geleden 44cm haha. Maar ik denk dat ze voornamelijk groter lijken dan dat ze zijn door mijn dunne enkel- en kniegewrichten. Een soort Flex Wheeler ben ik dus eigenlijk... Jk.
Meet je altijd bij het dikste punt?
 
Hoeveel cm zijn jouw kuiten eigenlijk, wovano ? Die van mij meetten koud een paar dagen geleden 44cm haha. Maar ik denk dat ze voornamelijk groter lijken dan dat ze zijn door mijn dunne enkel- en kniegewrichten. Een soort Flex Wheeler ben ik dus eigenlijk... Jk.
Dikste wat ik ze gemeten heb was op 47,5 cm. Eigenlijk misschien nog meer want tussen mijn scheen en het binnenste deel van mijn kuit maakt mijn kuit een bolling naar binnen waardoor het meetlint niet helemaal aansluit op mijn kuit.
 
Dikste wat ik ze gemeten heb was op 47,5 cm. Eigenlijk misschien nog meer want tussen mijn scheen en het binnenste deel van mijn kuit maakt mijn kuit een bolling naar binnen waardoor het meetlint niet helemaal aansluit op mijn kuit.

Nice. Die van Dorian waren geloof ik over de 50cm en dat was in contest shape lol.
 
Ok maar aangespannen of niet?

Ik hield mijn gehele voet incl. hak op de grond. Dan maakt het geloof ik niet zo heel veel uit of je aanspant of niet qua cm. Als je alleen met de tenen op de grond staat en je hak dus van de vloer haalt en vervolgens je kuit aanspant, meet het iets groter denk ik? Maar dat deed ik dus niet.
 
Back
Naar boven