XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Iso/Roa zal toch altijd winnaar zijn :D.
    Zeker, maar als het niet nodig is , zou ik het niet doen. Heeft bijwerken. Ik zou dan eerst nog benzoylperoxide proberen (laat witte vlekken achter).
     
    Mensen hebben huidhonger.
    Dit is de behoefte om aangeraakt te worden. Na baby's hebben oudere mensen het meeste huidhonger. Dat komt doordat ze zich onveilig voelen door de met de ouderdom gepaard gaande verliezen
    Het gebrek aan intermenselijk fysiek contact als gevolg van de anderhalve meter maatschappij.

    Interessant artikel.
     
    Zeker, maar als het niet nodig is , zou ik het niet doen. Heeft bijwerken. Ik zou dan eerst nog benzoylperoxide proberen (laat witte vlekken achter).

    Kan alleen maar uit eigen ervaring spreken, wat me tot nu toe heeft geleerd dat bij hardnekkige acnevorming niets werkt buiten de 'zware' antibiotica van de dermatoloog om :).
     
    Zeker, maar als het niet nodig is , zou ik het niet doen. Heeft bijwerken. Ik zou dan eerst nog benzoylperoxide proberen (laat witte vlekken achter).
    bij acne door roids is het enige wat goed werkt is 10/20mg Roa. Bijwerkingen ga je daar amper van krijgen. Die angst voor Roa is echt overdreven
     
    bij acne door roids is het enige wat goed werkt is 10/20mg Roa. Bijwerkingen ga je daar amper van krijgen. Die angst voor Roa is echt overdreven

    Heb wel 40mg geslikt per dag, niks aan de hand. Beetje droge lippen af en toe.
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    bij acne door roids is het enige wat goed werkt is 10/20mg Roa. Bijwerkingen ga je daar amper van krijgen. Die angst voor Roa is echt overdreven
    Angst is wellicht overdreven, maar je het grote kans op serieuze bijwerkingen. Maar ja als je toch UG AAS gebruikt, moet je je ook niet druk maken om wat Roa.
     
    Angst is wellicht overdreven, maar je het grote kans op serieuze bijwerkingen. Maar ja als je toch UG AAS gebruikt, moet je je ook niet druk maken om wat Roa.
    Bij hoge doseringen wel ja.

    Snap het niet, onder de puisten zitten omdat je bang bent voor wat Roa
     
    bij acne door roids is het enige wat goed werkt is 10/20mg Roa. Bijwerkingen ga je daar amper van krijgen. Die angst voor Roa is echt overdreven
    Mijn acne is zonder Roa weggegaan . Angst heb ik niet, maar als het met reguliere middelen weggaat, is er voor mij geen noodzaak
     
    Mijn acne is zonder Roa weggegaan . Angst heb ik niet, maar als het met reguliere middelen weggaat, is er voor mij geen noodzaak
    Omdat je bent gaan cruisen ja, met reguliere middelen ga je roid acne niet verhelpen
     
    Is er ook garantie als je acne verdwijnt door Roa, dat het wegblijft? Heb er licht last van, voornamelijk mee eters.
     
    Omdat je bent gaan cruisen ja, met reguliere middelen ga je roid acne niet verhelpen
    Dat verschilt gewoon p.p. en de mate van.
    Verschilt ook wel tussen e en ace of e en p en wat je verder zet.
     
    Aderen over mijn buik
    Screenshot_20200920-163509_Instagram.jpg
     
    Is er ook garantie als je acne verdwijnt door Roa, dat het wegblijft? Heb er licht last van, voornamelijk mee eters.

    Half jaar flinke dosis nemen, mocht het weer terug komen kun je altijd kleine dosis bij nemen, trekt dan vaak wat sneller weg.
     
    Dat verschilt gewoon p.p. en de mate van.
    Verschilt ook wel tussen e en ace of e en p en wat je verder zet.
    Is nu toch niet relevant?

    Waarom gaan lopen kutten met allerlei middelen als je ook roa kan nemen wat 9/10 keer sws werkt.
     
    Back
    Naar boven