Fitness Seller

De monarchie, een ongewenst fenomeen

Peiling Peiling Wat verkies jij?

• Totaal stemmers
    74

Ano_568

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.135
Een groot deel van de Nederlanders en Vlamingen zijn tegen de monarchie. Het liefst zien ze het koningshuis afbranden en wie het overleefd krijgt de strop of nog beter...de guillotine.

Maar wat willen jullie dan in de plaats zien? Welke regeringsvorm heeft jullie voorkeur en waarom?

Communistische dictatuur.

Theocratie is wat er in Iran is, ofzo?

Wat is een groot deel dan? Als het volk het echt wilde was de monarchie allang afgeschaft. Heb tot nu toe alleen een paar idiote republikeinen die niet in de Tweede Kamer zitten zich hier hard voor zien maken.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is een groot deel dan? Als het volk het echt wilde was de monarchie allang afgeschaft. Heb tot nu toe alleen een paar idiote republikeinen die niet in de Tweede Kamer zitten zich hier hard voor zien maken.
Daar gaat de poll niet over. De poll gaat over JOUW voorkeur.

Leden van het koningshuis hebben geen invloed op het bestuur van het land maar als ik toch moest kiezen zeg ik 3000 for president.:D

Militaire Junta

Klonk wel grappig :o

Dit is een te moeilijke vraag voor mij.

Onder welke steen kom jij vandaan?
De laatste keer dat het volk enige vorm van invloed op bestuurszaken heeft kunnen uitoefenen was ergens in de middeleeuwen.:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk ben ik voorstander van één absolute leider. Een capabele MAN die opstaat en zelf de macht in handen neemt, een visionair, een charismatische leider,...

Het volk is te stom en te verdeeld om zelf keuzes te kunnen maken die in het belang van het volk zelf zijn.

Ik ben de keizer in huize 3000, dat is voldoende voor mij.

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 22:20 ----------

:roflol:

En feedback is je keuken prinsesje zeker? :roflol:

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 22:23 ----------

Persoonlijk ben ik voorstander van één absolute leider. Een capabele MAN die opstaat en zelf de macht in handen neemt, een visionair, een charismatische leider,...

Het volk is te stom en te verdeeld om zelf keuzes te kunnen maken die in het belang van het volk zelf zijn.

adolf_hitler.jpg

Vraag me af als er weer zo'n figuur op staat wat er dan de gaskamer in gaat

Ik denk niet dat jou idool een capabele man was Tatt.

Terug
Naar boven