- Waardering
- 2.135
Arnold was toch geen slechte gouverneur?Ik denk niet dat jou idool een capabele man was Tatt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arnold was toch geen slechte gouverneur?Ik denk niet dat jou idool een capabele man was Tatt.

Onder welke steen kom jij vandaan?
De laatste keer dat het volk enige vorm van invloed op bestuurszaken heeft kunnen uitoefenen was ergens in de middeleeuwen.![]()
Inb4 BilderbergWeer die a-historische vergelijking met die middeleeuwen...Ik begrijp dat het huis van Thorbecke een niet te breken kaartenhuis lijkt maar als ons koningshuis niet zo populair bij het volk lag zouden er zeker politieke partijen zijn die een referendum zouden afdwingen over de toekomst van het koningshuis. Het feit dat critici van het koningshuis zoals Wilders en Roemer vandaag gezellig meededen en maar liefst twee demonstranten op de dam stonden bewijst dat er totaal geen animo is voor de afschaffing van de monarchie.

En feedback is je keuken prinsesje zeker?
---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 22:23 ----------
![]()
Vraag me af als er weer zo'n figuur op staat wat er dan de gaskamer in gaat

Ik hoop dat er een ideeënbus komt, ik heb nog wel een paar soorten die ik wil aandragen![]()

Vraag me af als er weer zo'n figuur op staat wat er dan de gaskamer in gaat
Van het tegenovergestelde uitgaan lijkt mij utopisch...Terugkomend op vraag... Je snapt dat ongeacht de (geprefereerde) regerende macht, er altijd verzet en weerstand zal zijn?
Stel ik dan voor om een probleem op te lossen?Wat resulteert in het feit dat dit vraagstuk geen voorkeur geniet en derhalve niet opgelost kan worden...

Nergens geef ik aan dat er een probleem is.Ergens doe je dat inderdaad.
Je komt met het gegeven dat veel mensen zich afzetten tegen het koningshuis, en je vraagt wat mensen er liever voor in de plaats zien?
Hoewel dat misschien geen actieve manier is van een 'probleem' oplossen, ben je wel degelijk bezig met het peilen naar een substituut?

Onder welke steen kom jij vandaan?
De laatste keer dat het volk enige vorm van invloed op bestuurszaken heeft kunnen uitoefenen was ergens in de middeleeuwen.![]()

China doet het redelijk goed voor een een-partijstaat. Cuba is dan weer een volledig ander verhaal.Niemand die kiest voor een Een-partijstaat? In het verleden heeft dat ook mooie resultaten opgeleverd.