MuscleMeat

De nieuwe tijd. 2012

Bezoekers in dit topic

Erg ver? Je moet gewoon de interesse erin hebben, heb je dat niet en heb je geen zin om het te proberen, dan heeft het geen nut om ook maar ìets te zeggen.

Van een beetje brede interesse en wat ruimer denken wordt je echt niet slechter of zo.
En bovendien, al kost zoiets een uur; als in eind 2012 alles veranderd, weet jij waardoor het komt.;)
 
Wat moet een beschaving met zo'n geavanceerde kalender terwijl ze niet eens het wiel hadden uitgevonden :scratch:
 
Wat moet een beschaving met zo'n geavanceerde kalender terwijl ze niet eens het wiel hadden uitgevonden :scratch:

Een beschaving als de Maya's waren volgens mij al redelijk ver voor in hun tijd, maar gelijk heb je; er worden geen harde feiten gegeven voor al deze veranderingen...
 
In 1999 werden ook veel mensen hysterisch omdat ze dachten dat de wereld in 2000 zou vergaan of dat er een spacecake langs zou komen die een aantal uitverkorenen wel even zou oppikken.
Het enigste wat ze daarvoor moesten doen was nog wel effe collectief zelfmoord plegen. :yawn:
 
Buitenaardse krachten

Door de evolutie van ons DNA naar 12 strengen zullen we 100% van onze hersenen gaan gebruiken.
Ons volledige bewustzijn zal terugkeren (dat is het bewustzijn van wie we hier zijn, wat we (gaan) doen en gedaan hebben in onze vorige levens).
We krijgen onze zogenaamde buitenaardse krachten terug.
Telepathie, teleportatie en interplanataire reizen zullen door middel van ons lichtlichaam mogelijk zijn.




...........leuk voor mensen met een criminele inborst..........
;)
 
Door de evolutie van ons DNA naar 12 strengen zullen we 100% van onze hersenen gaan gebruiken.
hey bear normaal alle cellen die je niet gebruikt sterven af, het is dus onmogelijk dat je niet 100% van je hersenen gebruikt

oww wacht, die gebruik je voor telekinese natuurlijk, mijn fout
 
Buitenaardse krachten

Door de evolutie van ons DNA naar 12 strengen zullen we 100% van onze hersenen gaan gebruiken.
Ons volledige bewustzijn zal terugkeren (dat is het bewustzijn van wie we hier zijn, wat we (gaan) doen en gedaan hebben in onze vorige levens).
We krijgen onze zogenaamde buitenaardse krachten terug.
Telepathie, teleportatie en interplanataire reizen zullen door middel van ons lichtlichaam mogelijk zijn.




...........leuk voor mensen met een criminele inborst..........
;)

mooi ik stop alvast met werken :rolleyes: :D
 
Het wordt hier langzamerhand het dutchzweversforum. MuscleBear, vanaf nu maximaal één zo'n topic per week.
 
Buitenaardse krachten

Door de evolutie van ons DNA naar 12 strengen zullen we 100% van onze hersenen gaan gebruiken.
Ons volledige bewustzijn zal terugkeren (dat is het bewustzijn van wie we hier zijn, wat we (gaan) doen en gedaan hebben in onze vorige levens).
We krijgen onze zogenaamde buitenaardse krachten terug.
Telepathie, teleportatie en interplanataire reizen zullen door middel van ons lichtlichaam mogelijk zijn.




...........leuk voor mensen met een criminele inborst..........
;)

Er wordt gesproken over een lichtlichaam.
Het spreekt voor zich dat dat nooit samen gaat met een criminele inborst..:rolleyes:
 
Een opkomende golf van mystieke threads trekt over DBB.com heen, wij hebben dè primeur waar de rest v/d wereld in onze schaduw in mee zal gaan.

Nu nog een voorman, iemand intresse? :D
 
Ok muscleboer,

Ik heb het stuk maar ff doorgelezen want het is zaterdag avond en ik had toch niets te doen. Voor iedere gedachten is er ook wel weer een tegenhanger. Nou wil ik niet zo ver gaan om op alles wat je hier beweerd een tegenverklaring te zoeken maar ik heb toch wel een aantal kritische punten waar ik mijn vraagtekens bij heb.

We zitten emotioneel, mentaal en spiritueel soms vast.
Velen ervaren de steeds sterker wordende drang om zich te bevrijden.
We vragen ons steeds meer af wat de daadwerkelijke reden van ons bestaan is. .

Ik denk persoonlijk dat dit komt door de evolutie die door de tv, internet en andere mediabronnen opgang is gekomen. Mensen hebben meer, zien wat andere hebben en zien wat er te krijgen is via deze mediums. Hierdoor ontstaat vaak de vraag wat doe ik fout of wat kan ik nog beter doen, mensen hadden dit vroeger minder.
Een ander punt op dit vlak is dat de mens mobiel is geworden en zich gewoon is zich snel te kunnen verplaatsen. De mens wil vooruit, denkt vooruit. De mensen van hier willen meer omdat ze overal naartoe kunnen, en de wetenschap hebben hoe het ergens anders op de wereld is. Daardoor gaat men ook twijfelen of het ergens anders niet beter is. De mensen uit de rimboe hebben dit bewustzijn niet en zoeken hun heil in andere dingen zoals spiritualiteit.


Je ziet steeds meer dat mensen bewuster kiezen, zowel binnen relaties als in hun werksituatie.
Materiële welvaart lijkt voor deze mensen steeds minder een rol te spelen..

Dat kun je wel zeggen als je in nederland woont (of in west europa)
maar ergens anders zijn ze er niet zo mee bezig. Er is geen een land op de wereld waar ze een partij voor de dieren hebben. Ik bedoel hiermee te zeggen dat ze in nederland gewend zijn geraakt om van een mug een olifant te maken.


De kalenders van de Maya's geven vele tijdscycli van het universum en o.a. ons zonnestelsel weer.
Veel van de voorspellingen die beschreven zijn door de maya's vertonen veel overeenkomsten met die van de Chinese I-Ching en die gevonden zijn in de Egyptische piramide van Cheops.
Voorspellingen die gevonden zijn in de piramide van Cheops, uit de Mayacultuur en uit de I Ching eindigen op 21-12-12. De lange telling van de Maya's, de kalenders van de Hopi's, Inca's en oude Egyptenaren eindigen op 21-12-12.

Lijkt me opzich sterk aangezien dat wij een andere nummerieke methodes hebben. waardoor zij nooit op dezelfde telling als wij uitkomen. sterker nog toen was er nog geen jaartelling (en als die er was is die anders als die van ons).


Volgens de Maya's eindigt de vijfde wereld in 1989 en start de zesde wereld in 2012.
Met het einde van de vijfde wereld eindigt ook de periode van de negen hellen.Met de start van de zesde wereld begin volgens de maya's de periode van de 13 dertien hemelen.

Wat zou er gebeuren met de desbetreffende zielen die nog in een van deze 9 hellen rond sjouwen? krijgen dezen een generaal pardon en mogen ze naar een van de 13hemelen???

Het monetaire stelsel zoals wij dat kennen zal instorten.
Je ziet hiervan trouwens nu al de eerste tekenen.
De schulden van de USA zijn nog nooit zo hoog geweest.
Daardoor verzwakt de positie van de dollar.
Steeds minder landen zijn bereid om kredieten te verschaffen aan de USA om zo de dollar kunstmatig sterk te houden.
Een van de Maya kalenders voorspelt dat we mentaal boven het concept van zowel tijd als geld zullen uitstijgen en dat ons DNA zal veranderen.

Dus jij denkt dat vanaf 2012 iedereen ineens denkt; goh maar zo gaan we niet meer verder nu gaan we het eens op de spirituele manier aanpakken. En de mensen die er anders over denken zullen ineens sterven of verdwijnen. Lijkt me sterk.;)

Veranderingen in ons DNA

Ik denk niet dat het DNA stelsel in ons lichaam zich zo ineens ff gaat aanpassen. Dan kloppen ok meteen alle data banken met DNA gegevens niet meer dus vrij spel voor criminelen, en dat wil moeder aarde natuurlijk niet.

De Nieuwe Aarde

Deze keer heeft ze gekozen om groter te worden dan dat ze nu is, dit doet ze niet voor ons maar in haar eigen belang zodat ze meer kan stralen! Dit is de reden dat de Nieuwe Aarde 2,76 maal groter is dan de Oude Aarde.

Lijkt me zeer sterk.

Waar zal de aarde ineens zijn massa vandaan halen (een kuurtje??? )
Dit is theoretisch onmogelijk en ik zie het praktisch ook niet zo snel uitgevoerd worden(tenzij er een komeet inslaat).
Als de aarde zal groeien zullen er scheuren onstaan in de schors en zal de aarde zoals hij nu is vernietigd worden en dat zullen wij niet overleven.
Als er een komeet van dergelijke groote inslaat zullen wij dit ook niet overleven door de vloedgolven of door een scheuring en uiteenvalling van de aarde.

Diegene die het creatieproces van de nieuwe Moeder Aarde gevolgd hebben, hebben ontdekt dat de continenten, meren, zeeën, het klimaat, etc, er anders uitzien dan we gedacht hadden. Zweden heeft nieuwe boomsoorten met groot blad en een turquoise blauwe oceaan in de richting van Finland.
Engeland en Frankrijk zitten praktisch aan elkaar vast.

Dit komt gewoon door het schuiven van de continenten dit is altijd al zo geweest. En er zijn altijd nog nieuwe vormen van leven gekomen en gegaan. Dit is niets nieuws hoor!!

Er is nogal wat gaande in de wereld:
De terroristische aanslagen van 11 september 2001 staan nog duidelijk in ons geheugen.
Natuurrampen, wereldwijd, nemen in omvang toe.
Oorlogen en oorlogsdreigingen op veel plaatsen in de wereld, wachtend op escalatie.
Economische malaise, om te beginnen in Argentinië.
Het web van de economische teruggang verspreidt zich steeds verder.
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van een steeds serieuzer wordende constellatie.
De aarde, met al haar bewoners, gaat op z'n zachts gezegd een zeer onstabiele tijd tegemoet.

Dit is altijd al zo geweest, al sinds mens heugenis zijn er oorlogen, word er gemoord en geroofd.
Het is alleen maar milder aan het worden.
Voorbeeld: Als er nu iemand publiekelijk opgehangen word staat heel de wereld op z'n kop omdat dit associaal is, vroeger werden ze per 10 langs elkaar gehangen en kwamen de mensen kijken als zijnde volksvermaak.


Omgerekend betekent dit dat de dagen nog maar 16 uur duren i.p.v. 24 uur.
De klok geeft nog steeds 24 uur aan, maar iedereen zal bevestigen dat de tijd gevoelsmatigsteeds sneller voorbij gaat...

Dit is gewoon wiskundig te verklaren 1 tik van een horloge is 1 tel, deze zal niet sneller beginnen te tikken omdat deze mechanisch afgesteld is(bijvoorbeeld door veerspanning). In een minuut zitten nog altijd evenveel seconden, evenveel minuten in een uur en evenveel uren op een dag enz, enz,enz.
De tijd kan wel gevoelsmatig anders worden maar dat komt omdat je belevingswereld veranderd als je ouder word, je word meer geroutineerd en dingen gaan meer vanzelf. Maar een uur moeten wachten duurt nog steeds erg lang(en dan zwijg ik nog over een jaar geen coïtus).


Mijn beknopte samenvatting:

Het zal allemaal wel meevallen met de veranderingen.
Of we gaan allemaal ineens dood en de wereld zoals hij nu is zal vergaan of er gebeurd helemaal niets.(wat ik het meest waarschijnlijke vind).


Als het allemaal gebeurd zoals jij zegt, moet ik dan ook een nieuwe millenium bug verwachten???
 
Laatst bewerkt:
Tja mensen jullie snappen wel ik had echt niks beters te doen:D
 
geloven jullie deze BS?
We geraken toch nooit aan 2012, in 2000 zal de wereld vergaan
 
Ik heb een half uurtje besteed om het verhaal te lezen, allemaaal leuk en aardig, maar waar zijn de harde feiten?

Dat de tijd sneller gaat zinds 1980; ja, wat was er toen veranderd waardoor de tijd sneller ging lopen?
Als de tijd sneller is gaan lopen, betekend dit dat de Aarde sneller om de zon is gaan draaien, toch?
Dan is dus de kinetische energie van de Aarde groter geworden; om in dezelfde baan te blijven draaien komt de Aarde dichter bij de zon om de aantrekkingskracht te vergroten en dan de som van de krachten weer terug te brengen tot 0.
Omdat de zon dichter bij ons is; veranderd het hele klimaat, klopt?
Dus nog meer verandering, alleen een verandering waar nog niemand over heeft gesproken...

Zelfs in ons DNA (I Ching = DNA) zou de einddatum van 21-12-2012 opgeslagen liggen!
Bron? Dit is imo de grootste bull crap die bestaat.

Op 21 december 2012 komen we op één lijn met het Hart van onze melkweg en kruisen we tegelijkertijd de galactische evenaar (dit gebeurt eens in de 13.000 jaar).
Dus 13.000 geleden is het ook al eens gebeurd? En zijn er toen ook zulke drastische veranderingen geweest?

So what; een nieuwe ijstijd? Was te verwachten; zulke dingen gebeuren eens in de .... jaar.

Graancirkels die de mensheid en de aarde helpen in hun evolutieproces zijn tevens speldenprikjes van buitenaardsen om onze geloofsovertuigingen m.b.t. buitenaards leven te veranderen.
Als die buitenaardse wezens ons iets proberen duidelijk te maken zijn ze echt verkeerd bezig; lat dan iets geloofwaardigs zien in plaats van de puzzeltjes en raadsels in de graanvelden.
Als ze ons iets willen laten zien zijn er veel mer andere en betere manieren.

De schulden van de USA zijn nog nooit zo hoog geweest.
Daardoor verzwakt de positie van de dollar.
Dit is economie; inflatie=daling van vertrouwen in geld=waarde daling.
Schulden van Amerika hebben echt geen effect op dingen als de genoemde veranderingen.

En over dat DNA veranderen; waarom?
Sommigen, waaronder Channie West, ambassadrice Universal White Time Healing voor de Aarde,
Right... En wij zouden die 'sommigen' en één of andere professor moeten geloven?
Laat het ze eerst maar bewijzen.

We krijgen onze zogenaamde buitenaardse krachten terug.
Terug? Dus we hebben ze al eens gehad?
Wanneer? En wat deden we er toen mee? Konden we toen niet die aliens laten zien dat we de graancirkels niet geloofden?
Buitenaardse krachten... Give me facts!

Natuurrampen, wereldwijd, nemen in omvang toe.
Oorlogen en oorlogsdreigingen op veel plaatsen in de wereld, wachtend op escalatie.
Dat eerste is verandering in klimaat, die oorlogen zijn al jaren aan de gang; er waren, zijn en blijven altijd wel tiranen die de macht willen hebben.
Geen van deze beiden heeft effect op de genoemde veranderingen.

Afghanistan, de Irak-crisis, het gevecht tegen internationaal terrorisme, barbaarse onthoofdingen,
Israël en de Palestijnse kwestie, het toenemend aantal bomaanslagen verpreidt over de hele wereld
laten steeds meer zien hoezeer de mens onverdraagzamer wordt en onbewust bezig is zijn eigen oude
karma op te ruimen.
The war against terrorrism.
Dit heeft er ook niks mee te maken.

Als men dit nu al bekend zou maken zou dat tot een publieke schokgolf leiden, omdat velen onwetend zijn.
Leuk en aardig, blij dat sommigen (waaronder Musclebear) dit aankaarten, maar om zulke informatie geheim te houden is erg moeilijk, zo niet onmogelijk.

Het is dus niet het "einde van de wereld" zoals velen denken, alleen de "tijd" zoals wij die kennen
zal verdwijnen.
Waar maken we ons dan zorgen om?
Ik heb even wat gezocht en overal staat dat iedereen mee zal gaan, gewild of ongewild, niemand blijft achter.
En al die veranderingen; lijkt me geen probleem, een beetje telepathie en tijdreizen lijkt me ook wel eens leuk.:)

Jammer; ik wilde een kort stukje schrijven, sorrie.:o
 
wow luuc je kon al dronken zijn ipv te reageren op die bullcrap, :finger:
 
Roxxe, Jij geloof alleen in ALLAH?
 
Ok muscleboer,

Ik heb het stuk maar ff doorgelezen want het is zaterdag avond en ik had toch niets te doen. Voor iedere gedachten is er ook wel weer een tegenhanger. Nou wil ik niet zo ver gaan om op alles wat je hier beweerd een tegenverklaring te zoeken maar ik heb toch wel een aantal kritische punten waar ik mijn vraagtekens bij heb.

Interessant.



Ik denk persoonlijk dat dit komt door de evolutie die door de tv, internet en andere mediabronnen opgang is gekomen. Mensen hebben meer, zien wat andere hebben en zien wat er te krijgen is via deze mediums. Hierdoor ontstaat vaak de vraag wat doe ik fout of wat kan ik nog beter doen, mensen hadden dit vroeger minder.
Een ander punt op dit vlak is dat de mens mobiel is geworden en zich gewoon is zich snel te kunnen verplaatsen. De mens wil vooruit, denkt vooruit. De mensen van hier willen meer omdat ze overal naartoe kunnen, en de wetenschap hebben hoe het ergens anders op de wereld is. Daardoor gaat men ook twijfelen of het ergens anders niet beter is. De mensen uit de rimboe hebben dit bewustzijn niet en zoeken hun heil in andere dingen zoals spiritualiteit.

Ja en daarom leven we nu in een tijd van geestelijk armoede.


Dat kun je wel zeggen als je in nederland woont (of in west europa)
maar ergens anders zijn ze er niet zo mee bezig. Er is geen een land op de wereld waar ze een partij voor de dieren hebben. Ik bedoel hiermee te zeggen dat ze in nederland gewend zijn geraakt om van een mug een olifant te maken.

Dat is zo wat je zegt,.. komt omdat wij in het westen geestelijk armer zijn.


Lijkt me opzich sterk aangezien dat wij een andere nummerieke methodes hebben. waardoor zij nooit op dezelfde telling als wij uitkomen. sterker nog toen was er nog geen jaartelling (en als die er was is die anders als die van ons).

Misschien is die ook anders, misschien niet.
Wij weten maar weinig van alle MYSTERIES van de wereld.



Wat zou er gebeuren met de desbetreffende zielen die nog in een van deze 9 hellen rond sjouwen? krijgen dezen een generaal pardon en mogen ze naar een van de 13hemelen???

Die krijgen altijd weer de kans om het overnieuw te proberen, als ze die maar zien en pakken.


Dus jij denkt dat vanaf 2012 iedereen ineens denkt; goh maar zo gaan we niet meer verder nu gaan we het eens op de spirituele manier aanpakken. En de mensen die er anders over denken zullen ineens sterven of verdwijnen. Lijkt me sterk.;)

Nee niet iedereen, en het gaat geleidelijk aan.
Niemand is gedoemd tot een eeuwig vagevuur.
Je bent zelf hemel en hel.


Ik denk niet dat het DNA stelsel in ons lichaam zich zo ineens ff gaat aanpassen. Dan kloppen ok meteen alle data banken met DNA gegevens niet meer dus vrij spel voor criminelen, en dat wil moeder aarde natuurlijk niet.

Gaat geleidelijk aan.

Waar zal de aarde ineens zijn massa vandaan halen (een kuurtje??? )
Dit is theoretisch onmogelijk en ik zie het praktisch ook niet zo snel uitgevoerd worden(tenzij er een komeet inslaat).
Als de aarde zal groeien zullen er scheuren onstaan in de schors en zal de aarde zoals hij nu is vernietigd worden en dat zullen wij niet overleven.
Als er een komeet van dergelijke groote inslaat zullen wij dit ook niet overleven door de vloedgolven of door een scheuring en uiteenvalling van de aarde.

Ik denk dat de aarde alleen groter kan worden als hij eerst totaal wordt vernietigd.
En opnieuw wordt gemaakt.


Dit komt gewoon door het schuiven van de continenten dit is altijd al zo geweest. En er zijn altijd nog nieuwe vormen van leven gekomen en gegaan. Dit is niets nieuws hoor!!

Het is nieuws maar niet nieuw.

Dit is altijd al zo geweest, al sinds mens heugenis zijn er oorlogen, word er gemoord en geroofd.
Het is alleen maar milder aan het worden.
Voorbeeld: Als er nu iemand publiekelijk opgehangen word staat heel de wereld op z'n kop omdat dit associaal is, vroeger werden ze per 10 langs elkaar gehangen en kwamen de mensen kijken als zijnde volksvermaak.

Het is niet zo zeer milder geworden.
Dat er minder wordt vermoord is alleen door de macht van de media.
En we gaan elkaar niet meer te lijf met messen en zwaarden maar met bommen en granaten.


Dit is gewoon wiskundig te verklaren 1 tik van een horloge is 1 tel, deze zal niet sneller beginnen te tikken omdat deze mechanisch afgesteld is(bijvoorbeeld door veerspanning). In een minuut zitten nog altijd evenveel seconden, evenveel minuten in een uur en evenveel uren op een dag enz, enz,enz.
De tijd kan wel gevoelsmatig anders worden maar dat komt omdat je belevingswereld veranderd als je ouder word, je word meer geroutineerd en dingen gaan meer vanzelf. Maar een uur moeten wachten duurt nog steeds erg lang(en dan zwijg ik nog over een jaar geen coïtus).

Tijd bestaat niet en is dus niet relevant.


Mijn beknopte samenvatting:

Het zal allemaal wel meevallen met de veranderingen.
Of we gaan allemaal ineens dood en de wereld zoals hij nu is zal vergaan of er gebeurd helemaal niets.(wat ik het meest waarschijnlijke vind).

Ik geloof niet in niets,..ooit zal er wat gaan gebeuren.


Als het allemaal gebeurd zoals jij zegt, moet ik dan ook een nieuwe millenium bug verwachten???

Nee je moet niks afwachten, maar het wel in je achterhoofd houden. :D
 
Back
Naar boven