Fitness Seller

De race naar de 600 totaal...

klein sub wedstrijdje tss ons drie.
wie gaat eerst voorbij de 130

ik hoop dat ik binnekort 100 kan drukken ik loop daarmee zwaar achter op jullie :D

Net ff 132,5 gebankt. Geen enorme verbetering maar was ook wel te verwachten aangezien die 130 van een week geleden al zeer zwaar ging. Nu nog maar 2,5 kg van de 500 verwijderd:D

Heel goed kerel!

feli dude

• Topic Starter Topic Starter
Net ff 132,5 gebankt. Geen enorme verbetering maar was ook wel te verwachten aangezien die 130 van een week geleden al zeer zwaar ging. Nu nog maar 2,5 kg van de 500 verwijderd:D

Dan ben je toch de eerste die de 130 overschrijd ;) good job!
Wel relaxed dat je nog maar 2,5 kg verwijderd bent van de 500 totaal, succes.

Trouwens misschien ook wel een idee om hier te doen, foto's erbij posten bij wat voor fysiek je dit berijkt hebt, als er in iedergeval interesse voor is?!?

Laat maar horen.

Trouwens misschien ook wel een idee om hier te doen, foto's erbij posten bij wat voor fysiek je dit berijkt hebt, als er in iedergeval interesse voor is?!?

Laat maar horen.

vind dit wel een goed idee, ik wil wel eens zien wie er de grootste is:D

de lelijkste ben ik dat weet ik al zeker:p

Ik post over een maandje ofzo wel een pic, hoop dan weer goed bruin te zijn weer een stukje zwaarder en buffer!

Dan ben je toch de eerste die de 130 overschrijd ;) good job!
Wel relaxed dat je nog maar 2,5 kg verwijderd bent van de 500 totaal, succes.

Dank u. Ik hoop dat ik dit jaar nog 510 kan halen. Deadlift en Squat moeten allebei nog wel 5kg omhoog kunnen, die laatste 2,5 kg zie ik dan wel :D

En wat die foto's betreft, misschien dat ik er in een gekke bui wel een paar post:p

Dank u. Ik hoop dat ik dit jaar nog 510 kan halen. Deadlift en Squat moeten allebei nog wel 5kg omhoog kunnen, die laatste 2,5 kg zie ik dan wel :D

En wat die foto's betreft, misschien dat ik er in een gekke bui wel een paar post:p

Ik trap wel ff af :)

Het gaat er dan zo uit zien, zoals je nu kan zien in de beginpost.

zo zo netjes hoor

Terug
Naar boven