MuscleMeat

De race naar de 600 totaal...

ja ziet er goed uit, misschien eventueel ook een vetpercentage erbij vermelden van je zelf? En je stats hoelang je al traint?

t*ring Jody heb je geen pic van je benenwant die zijn volgens mij wel bruut!
Misschien maak ik wel een foto van mij in mijn inzer suit :haha:!
Zier er goed uit zo met die foto's :thumbs:

Hey leuk fototjes! Maakt 't nog completer. Oja mijn stats zijn ook ietsje veranderd.. nouja had op dezelfde dag dat ik squatte ook 3x170 gesquat en bench is nu 3x130.

Doe ook mee met foto's posten :)
* Lengte: 1.76m
* Gewicht: 85 kg
* BF: ongeveer 12%?
* Trainingsjaren: as. december 2 jaar serieus. Hiervoor nog jaartje 'fitness' waarmee ik totaal niks geen massa/kracht had gewonnen..

Hier is de foto: [Link niet meer beschikbaar]

Wow big, voor 2jaar training en 19jaar:eek: En je krachtstats zijn ook super:cool:

Knoest :thumbs:

oke mooi zo :D en achter de trainingsjaren moet ff een datum gemeld worden van wanneer je .... jaar getraind hebt zodat je vanaf daar verder kan tellen.

damn adonis monsterquads

heb me daarnet 3x230 ge deadlift en wou dat wel eens met jullie delen;)

was daarna zodanig op dat ik 150kg maar 1keer gesquat kreeg:rolleyes:

Pas maar op jongens, binnenkort ben ik de eerste die 205 of 210 squat :D

ik ga je niet direct inhalen vrees ik
@johanheeze van zodra men fotoboek weer werkt zet ik er een van mijn quads op

Ben benieuwd, Grijpijk ben ook wel benieuwd naar jou pics, of heb je geen behoefte om ze te posten?

ik haak af, want op dit eiland verdien je te weinig om serieuze krachtsport te doen!

afgelopen maand voor het laatst getraind, nu al geen geld meer voor sportschool, laat staan goede voeding!

pech gehad, volgende keer beter!
:eek: :(

ik haak af, want op dit eiland verdien je te weinig om serieuze krachtsport te doen!

afgelopen maand voor het laatst getraind, nu al geen geld meer voor sportschool, laat staan goede voeding!

Wtf, waarom ga je dan naar curacao? Als je loon echt te weinig is, om een abbonement voor de sportschool te betalen, vraag ik me af wat je daar doet???

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

traind dan gewoon thuis kerel

oja ik doe niet meer mee :D
Ik train nog maar enkel op onregelmatige basis, 2 keer in de week fullbody (nuja vnl upperbody en thuis) dusja krachtstats zijn er niet naar.
ga regelmatig joggen, maar echt powerliften/BB zit er dus niet meer in.

Wtf, waarom ga je dan naar curacao? Als je loon echt te weinig is, om een abbonement voor de sportschool te betalen, vraag ik me af wat je daar doet???

omstandigheden:
- teveel onkosten auto ( nodig woon-werk)
- voorlopig nog weinig salaris
- inwonend, en extra onkosten
- geen ruimte om thuis te trainen ( behalve opdrukken/dippen/chinnen

:cool:

ik ben naar de Antillen gegaan voor een betere toekomst!
;)

Succes dan klus, hopelijk betaald het zich nog 's uit, zodat je je lichaam nog 's tot genoegdoening van onze lieve heer kunt pijnigen!

14 nov 2006

Lengte: 1.77m
Gewicht: 85 kg
Arm omtrek: 39 cm
Been omtrek: 65 cm
BF: ongeveer 12%
Trainingsjaren: 1,4 jaar (3 maanden fitness, 11 maanden bodybuilden en 2,5 maand aan powerliften).

side tricep

[Link niet meer beschikbaar]

back lat spread

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven